Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит25680295
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 9» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Тема аудитуОцінка діяльності установи щодо правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової та бюджетної звітності, функціонування системи внутрішнього контролю, ступеня виконання та досягнення цілей, планів, процедур, управління активами та джерелами їх формування, виконання міських цільових програм тощо
Вид аудитуПлановий
Якщо планова: № пукнту та дата плануп.1 розділу V
04/01/2024
(і) автор доручення (ПІБ, посада)
(іі) номер і дата доручення
Цілі внутрішнього аудитуОцінка діяльності установи щодо правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової та бюджетної звітності, функціонування системи внутрішнього контролю, ступеня виконання та досягнення цілей, планів, процедур, управління активами та джерелами їх формування, виконання міських цільових програм тощо
Об’єкт внутрішнього аудитуДіяльності установи щодо правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової та бюджетної звітності, функціонування системи внутрішнього контролю, ступеня виконання та досягнення цілей, планів, процедур, управління активами та джерелами їх формування, виконання міських цільових програм тощо
Період, за який проводився аудит06/05/2024 - 10/10/2024
Початок аудиту
Планове закінчення
Копія підписаного звіту та рекомендації
Робочі документи залучених експертів
Заперечення
Копія підписаних висновків на заперечення
Інші листи та документи
Суть порушень (проблем)Результати аудиту засвідчили недоліки та порушення у сферах оплати праці, використання комунального майна. Завищення окладів та тарифних розрядів за посадами, виплата доплат з перевищенням визначених законодавством граничних розмірів; відсутність документів, які підтверджують фактичне виконання завдань внутрішніми сумісниками призвели до неправомірних витрат на оплату праці. Формальний підхід до проведення річних інвентаризацій призвів до відсутності в бухгалтерському обліку окремих об’єктів нерухомості; внаслідок неоформлення договірних орендних відносин та не укладання відповідних договорів на відшкодування експлуатаційних та комунальних послуг з медичними закладами освіти, які використовують приміщення лікарні Підприємством втрачено можливість отримати додатковий дохід від оренди майна та з бюджету міста Києва було витрачено на покриття експлуатаційних та комунальних послуг, спожитих медичними закладами освіти, що призвело до додаткового навантаження на бюджет; покриття комунальних витрат, які відносяться до платних медичних послуг за рахунок бюджетних коштів та не повному обсязі перерахування постачальнику комунальних послуг сум відшкодування від орендарів призвело до додаткового навантаження на бюджет м. Києва; списання основних засобів в недотримання Порядку списання; досліджуючи зміст первинних документів та фактичні обсяги виконаних робіт в ході аудиту встановлені порушення допущені учасниками будівництва при визначенні вартості робіт по об’єктам капітального ремонту.
План заходів
За результатами аудиту Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 9» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) Висновок (результат) аудиту/доказова база Рекомендовані заходи Відповід. виконавці Очікуваний результат Термін виконання Результати врахування рекомендацій Економічний ефект, тис грн
Фінансовий Економічний Враховано - зміст
1Облік та збереження матеріальних активів Підприємства. Організація та проведення річних інвентаризацій.
Формальний підхід Підприємства до організації та проведення річних інвентаризацій призвів до відсутності в бухгалтерському обліку окремих об’єктів нерухомості (двох будівель) орієнтовною площею 160 кв.м., які фактично розміщені на території Підприємства та перебувають на його експлуатаційному утриманні, а також до ризику заниження вартості активів.
Підприємству, в межах наявних повноважень, вжити заходів щодо оформлення перебування / розміщення на території підприємства двох будівель, які використовуються Релігійною громадою для провадження власної діяльності та не перебувають на бухгалтерському обліку.
10.01.2025частково враховано
2Управління комунальним майном.
Внаслідок неоформлення договірних орендних відносин та не укладання відповідних договорів на відшкодування експлуатаційних та комунальних послуг з медичними закладами освіти (Національним медичним університетом імені О.О. Богомольця та Національним університетом охорони здоров’я України імені П.Л. Шупика), які використовують приміщення лікарні площею 215,3 кв. м. для розміщення кафедр на підставі договорів / угод про співпрацю, Підприємством втрачено можливість отримати додатковий дохід від оренди майна.Також з бюджету міста Києва було витрачено розрахунково 400,7 тис. грн на покриття експлуатаційних та комунальних послуг, спожитих медичними закладами освіти, що призвело до додаткового навантаження на бюджет міста Києва.
В межах наявних повноважень вжити організаційно-правових заходів щодо оформлення з медичними закладами освіти, які використовують приміщення Підприємства для розміщення кафедр, орендних договірних відносин та оформлення відповідних договорів на відшкодування експлуатаційних та комунальних послуг.
10.01.2025частково враховано
3Розподіл витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв.
Внаслідок відсутності порядку розподілу комунальних витрат між послугами по договорах, укладених з НСЗУ (згідно з законодавством компенсуються з місцевого бюджету), та платними медичними послугами (компенсуються платниками) існує ризик покриття комунальних витрат, які відносяться до платних медичних послуг за рахунок бюджетних коштів, що призвело до додаткового навантаження на бюджет м. Києва в 2022-2023 роках та І півріччі 2024 року розрахунково на 485,8 тис. грн.
1. Розробити і затвердити порядок розподілу витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв між доходами за договорами з НСЗУ та від надання платних послуг.
10.01.2025не враховано
4Відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат орендарями.
В ході аудиту встановлено, що суми відшкодування орендарями комунальних послуг, отриманих Підприємством протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року, в не повному обсязі перераховувалися постачальнику послуг, при цьому, різниця сплачувалася за рахунок коштів бюджету міста Києва. Водночас перерахування зазначеної різниці до міського бюджету з отриманих відшкодувань Підприємством не здійснювалось, внаслідок чого за рахунок бюджетних коштів здійснено оплату за комунальні послуги та енергоносії спожиті орендарями, що призвело до додаткового навантаження на бюджет міста Києва у сумі 1 154,5 тис. гривень.Також протягом 2022–2023 років Підприємством при розрахунку орендарям сум відшкодування витрат за користування земельною ділянкою не нараховувалося ПДВ, що призвело до недоотримання Підприємством коштів у розмірі 7,2 тис. гривень.Крім того, протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року Підприємством понесено витрати на утримання платіжного терміналу ТОВ «Автобанк» розрахунково у розмірі 13,0 тис. гривень.
1. Розробити і затвердити порядок розподілу витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв між доходами:
- отриманими від орендарів за відшкодування комунальних послуг та енергоносіїв;
- отриманими з бюджету м. Києва.
10.01.2025враховано
5Виконання умов договору.
Невиконання умов договору на розробку програмного забезпечення (створення веб-сайту) та не отримання Підприємством прав на інтелектуальну власність на сайт створює ризик втрати вже понесених витрат у сумі 30,0 тис. гривень. Крім того, за порушення строків виконання робіт Підприємством не використано право щодо застосування санкцій, що призвело до упущення вигоди у розмірі 1,4 тис. гривень.
1. Розробити та затвердити наказом керівника порядок роботи з контрагентами в разі несвоєчасного виконанням умов договорів.
10.01.2025враховано
6Списання основних засобів
Протягом 2022 – 2023 років та І півріччя 2024 року Підприємством списані основні засоби первісною вартістю 477,6 тис. грн (залишковою – 160,8 тис. грн) із порушенням Порядку списання об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва без відповідного погодження з Департаментом комунальної власності м. Києва, а саме: - списано «Монітор пацієнта 900Е» первісною вартістю 71,5 тис. грн і з нарахованою амортизацією в розмірі 31,6 тис. грн (44 %); - списано 72 % (або 63 із 87 одиниць) не повністю амортизовані основні засоби первісною вартістю 406,1 тис. гривень.
Внести зміни до Облікової політики Підприємства щодо списання основних засобів у відповідності до рішення Київської міської ради від 27.09.2018 № 1536/56005.
10.01.2025враховано160.8
7Оплата праці.
1. Підприємством не впорядковано штатну чисельність працівників бухгалтерської служби у відповідності до Міжгалузевих нормативів чисельності, чим перевищено наявність посад бухгалтерської служби в Штатних розписах у 2022 році на 3 посади, у 2023 році – на 5,5 посади, у 2024 році – на 3,5 посади, що призвело до неефективного використання коштів на загальну суму 724,7 тис. гривень. Також варто зазначити, що від 6 до 7 посад бухгалтерської служби (17-19,5 штатних одиниць) завжди були вакантні протягом 2022 – 2023 років та І півріччя 2024 року, Посадові інструкції на вакантні посади бухгалтерів не розроблялись. 2. Невідповідність тарифних розрядів вплинуло на розміри посадових окладів при формуванні штатних розписів, що призвело до завищення місячного фонду заробітної плати та запланованих видатків на оплату праці в фінансових планах розрахунково на 2022 – 2024 роки на суму 2 216,0 тис. гривень. 3. В порушення вимог Постанови № 1238, Наказу № 308/519 протягом січня – травня 2022 року начальнику відділу кадрів Кузьмич В.В. та старшому інспектору з кадрів Лазаренко С.П. протягом січня – травня 2022 року нараховано та виплачено посадовий оклад, надбавки, премії, матеріальну допомогу у завищених розмірах, що призвело до безпідставного здійснення витрат на оплату праці на загальну суму 248,6 тис. гривень.
1. Привести штатну чисельність працівників бухгалтерської служби у відповідність до вимог Міжгалузевих нормативів чисельності працівників бухгалтерського обліку.
10.01.2025враховано11.8
8Оплата праці.
У 2022-2023 роках всупереч умовам контракту керівника штатні розписи не погоджувалися з Департаментом охорони здоров’я.Крім того, незважаючи, що протягом 2023 та І півріччя 2024 року близько 26 % посад залишається стабільно вакантними, Підприємство не здійснювало достатніх та результативних заходів із залучення персоналу та коригування щодо оптимізації штатного розпису, при цьому, витрати на оплату праці з нарахуваннями на неї у фінансових планах розраховувалися на основі затвердженої штатної чисельності.
1. Провести аналіз потреби в персоналі враховуючи фактичну завантаженість працівників та необхідністю процесів, за результатами якого визначити можливості для оптимізації штатного розпису, зменшення кількості вакантних посад.
10.01.2025враховано
9Оплата праці.
В результаті визначених Підприємством підходів до преміювання працівників склалася ситуація, яка призвела до неефективного та необґрунтованого витрачання коштів у розмірі 2 465,4 тис. грн та до втрат у розмірі 35,0 тис. грн, а саме: 35,0 тис. грн – втрати внаслідок нарахування одноразової виплати з нагоди 55-річчя, що не передбачено умовами Колективного договору;  703,2 тис. грн – в результаті нарахування та виплати премії всьому персоналу підприємства, а не тільки медичному персоналу, до Дня медичного працівника;  1 762,2 тис. грн – в результаті виплати премій до професійних свят не встановлених на державному рівні – до дня працівників кадрової служби, до Міжнародного дня секретаря, до Всесвітнього дня медичної сестри; середньомісячний розмір премій працівників адміністративно-управлінської частини та інженерної служби перевищує в 3 - 18 разів середньомісячний розмір премій медичних працівників. Також рішення прийняті керівниками Підприємства щодо щомісячного преміювання працівників у конкретному розмірі призвели до непоодиноких випадків виплати премії не за фактично відпрацьований час. Так, працівником відпрацьовано 7 робочих днів, при цьому премія встановлена у розмірі, як в інших місяцях за відпрацьовані 22 робочі дні. Крім того, при наявності наказів про преміювання визначених працівників встановлені випадки відсутності нарахування та виплати їм премій.
1.Внести зміни в Положенні про преміювання до Колективного договору із зазначенням переліку професійних свят, які затверджені на державному рівні, та передбачити преміювання працівників з нагоди 55-річчя.

10.01.2025не враховано
10Оплата праці.
Встановлені постановами Кабінету Міністрів України мінімальні розміри оплати праці медичним працівникам (20,0 тис. грн та 13,5 тис. грн) включають в себе всі види оплати праці (основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати передбачені ст. 2 Закону України «Про оплату праці»).Водночас Підприємством протягом 2022 - 2023 років та І півріччя 2024 року вищезазначені види оплати праці не враховувалися при визначенні розміру доплати до мінімального розміру оплати праці медичним працівникам, що призвело до завищення розміру доплати медичним працівникам та додаткового використання коштів на оплату праці та ЄСВ у розмірі 6 468,8 тис. гривень.
1. Внести зміни до Колективного договору Підприємства з дотриманням законодавства про оплату праці.
10.01.2025не враховано
11Оплата праці.
Підприємством протягом періоду з 01.01.2022 по 01.06.2024 при розрахунку заробітної плати працівникам для забезпечення її мінімального рівня не були враховані щомісячні премії, що призвело до зайвих витрат на оплату праці на загальну суму 774,4 тис. гривень.Таке безпідставне нарахування доплат до рівня мінімальної заробітної плати вплинуло на розрахунок середньої зарплати для оплати відпусток, та призвело до завищення витрат на оплату відпускних на загальну суму 24,8 тис. гривень. Необґрунтоване включення одноразових виплат, пов’язаних з святковими датами, при обчисленні середньої заробітної плати для оплати часу відпусток призвело до завищення відпускних на загальну суму 352,4 тис. гривень.
1. Забезпечити усунення порушень, пов’язаних з неправомірною виплатою премій та надбавок в установленому законодавством порядку, у тому числі з урахуванням вимог статей 130-136 КЗпПУ.
10.01.2025враховано22.2
12Внутрішне сумісництво
В ході аудиту встановлено прийняття за внутрішнім сумісництвом працівників, час роботи та функціональні обов’язки на посаді яких за основним місцем роботи співпадають з режимом роботи та функціональними обов’язками на посаді за сумісництвом. Графіки роботи зазначених працівників, затверджені директором Підприємства, не співпадають із затвердженим робочим часом в Колективних договорах. Ідентичність завдань та обов’язків в Посадових інструкціях за основним місцем роботи та за внутрішнім сумісництвом (не розмежовано напрями роботи за кожною посадою) або взагалі відсутність Посадових інструкцій за сумісництвом, не надає можливості виокремити фактично виконану роботу за сумісництвом. Крім того, відсутність документів, які підтверджують фактичне виконання завдань по внутрішньому сумісництву, ставить під сумнів фактичне виконання сумісниками функціональних завдань та обов’язків на призначених посадах, що створює ризик зайвого використання коштів у загальній сумі 1 506,5 тис. гривень.Також встановлений випадок нарахування заробітної плати працівнику за сумісництвом при відсутності наказу на прийняття за сумісництвом, що призвело до безпідставного нарахування заробітної плати як суміснику у розмірі 3,2 тис. гривень.
1. Розробити Посадові інструкції з розмежуванням напрямів функціональних обов’язків та відповідальності за кожною посадою.
10.01.2025враховано
13Ведення бухгалтерського обліку.
Протягом 2022-2023 років додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 нараховувалась та виплачувалася медичним працівникам за неналежно оформленими наказами, тобто, у яких не було визначено конкретний розмір та чітких строків доплат, а також відсутня ідентифікація осіб, яким належала доплата. Також виявлені випадки, коли за наявності первинних документів (наказів про доплату) трьом працівникам додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 в 2022 році не нараховувалась і не виплачувалася.
1. Врегулювати оформлення внутрішніх наказів - забезпечити, щоб у наказах чітко визначалися конкретні розміри доплати медичним працівникам, строки їх нарахування, а також зазначався повний перелік осіб.
10.01.2025враховано
14Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
1. Вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на суму 87,478 тис. грн по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА вартості виконаних будівельних робіт в актах форми №КБ-2В за листопад 2022 – квітень 2023 років, із яких:3,656 тис. грн – завищення вартості обсягів робіт, 9,068 тис. грн – завищення середньомісячної тривалості робочого часу, 45,248 тис. грн – завищення вартості, пов’язане з правильним застосуванням РЕКН, 29,506 тис. грн – завищення вартості загальновиробничих витрат.
враховано87.5
15Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження в інфекційному корпусі КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» по вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за грудень 2023 року, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 179,4 тис. грн або 12,10 % від вартості перевірених робіт, завищення ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на здійснення технічного нагляду – 1,898 тис. грн або 12,65 %, завдано втрат бюджету м. Києва на суму 181,3 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 180,8 тис. грн, із яких: завищення ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» обсягів і вартостей виконаних робіт – 179,4 тис. грн, завищення ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на здійснення технічного нагляду – 1,4 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 0,5 тис. грн або 3,32%, а саме завищення ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на технічний нагляд.
1. Вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на суму 179,351 тис. грн по об’єкту «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження в інфекційному корпусі КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9» по вул. Ризька, 1, м. Київ» внаслідок завищення ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» вартості обсягів будівельних робіт в актах форми №КБ-2В за грудень 2023 року на відповідну суму.
В ході аудиту дане порушення усунуто в повному обсязі, шляхом коригування виконавчої документації на суму 125,9 тис. грн та повернення підрядною організацією ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» зайво отриманих коштів 53,5 тис. грн Підприємству з подальшим поверненням їх до бюджету міста Києва.
враховано179.4
16Будівельні роботи
Внаслідок встановленого завищення проєктною організацією ТОВ «МЕПАЛ ПРОЕКТ» вартості виконаних робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації (робочого проєкту) по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), обліковий № 111388, КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9», вул. Ризька, 1 у Шевченківському районі м. Києва» в акті здачі-приймання виконаних робіт за листопад 2023 року на загальну суму 235,416 тис. грн або 38,59 % від вартості перевірених робіт, які взято до обліку та оплачено Підприємством, призвело до втрат фінансових ресурсів на відповідну суму.
1. Вжити заходи щодо усунення фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на суму 235,416 тис. грн внаслідок завищення проєктною організацією ТОВ «МЕПАЛ ПРОЕКТ» вартості виконаних проєктних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), обліковий № 111388, КНП «Київська міська клінічна лікарня №9», вул. Ризька, 1 у Шевченківському районі м. Києва» в акті здачі-прийманні виконаних робіт за листопад 2022 року.
10.01.2025враховано235.4
17Розподіл витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв.
Внаслідок відсутності порядку розподілу комунальних витрат між послугами по договорах, укладених з НСЗУ (згідно з законодавством компенсуються з місцевого бюджету), та платними медичними послугами (компенсуються платниками) існує ризик покриття комунальних витрат, які відносяться до платних медичних послуг за рахунок бюджетних коштів, що призвело до додаткового навантаження на бюджет м. Києва в 2022-2023 роках та І півріччі 2024 року розрахунково на 485,8 тис. грн.
2. Здійснити перерахунок комунальних витрат на послуги згідно з фактичними даними та у разі необхідності скоригувати бюджетне фінансування в 2024 році.
10.01.2025враховано73.823.8
18Відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат орендарями.
В ході аудиту встановлено, що суми відшкодування орендарями комунальних послуг, отриманих Підприємством протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року, в не повному обсязі перераховувалися постачальнику послуг, при цьому, різниця сплачувалася за рахунок коштів бюджету міста Києва. Водночас перерахування зазначеної різниці до міського бюджету з отриманих відшкодувань Підприємством не здійснювалось, внаслідок чого за рахунок бюджетних коштів здійснено оплату за комунальні послуги та енергоносії спожиті орендарями, що призвело до додаткового навантаження на бюджет міста Києва у сумі 1 154,5 тис. гривень.Також протягом 2022–2023 років Підприємством при розрахунку орендарям сум відшкодування витрат за користування земельною ділянкою не нараховувалося ПДВ, що призвело до недоотримання Підприємством коштів у розмірі 7,2 тис. гривень.Крім того, протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року Підприємством понесено витрати на утримання платіжного терміналу ТОВ «Автобанк» розрахунково у розмірі 13,0 тис. гривень.
2. Здійснити перерахунок комунальних витрат на послуги згідно з фактичними даними та у разі необхідності скоригувати бюджетне фінансування в 2024 році.
10.01.2025враховано1033.9000000000003169.5999999999999
19Відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат орендарями.
В ході аудиту встановлено, що суми відшкодування орендарями комунальних послуг, отриманих Підприємством протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року, в не повному обсязі перераховувалися постачальнику послуг, при цьому, різниця сплачувалася за рахунок коштів бюджету міста Києва. Водночас перерахування зазначеної різниці до міського бюджету з отриманих відшкодувань Підприємством не здійснювалось, внаслідок чого за рахунок бюджетних коштів здійснено оплату за комунальні послуги та енергоносії спожиті орендарями, що призвело до додаткового навантаження на бюджет міста Києва у сумі 1 154,5 тис. гривень.Також протягом 2022–2023 років Підприємством при розрахунку орендарям сум відшкодування витрат за користування земельною ділянкою не нараховувалося ПДВ, що призвело до недоотримання Підприємством коштів у розмірі 7,2 тис. гривень.Крім того, протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року Підприємством понесено витрати на утримання платіжного терміналу ТОВ «Автобанк» розрахунково у розмірі 13,0 тис. гривень.
3. Здійснити нарахування сум відшкодування витрат за користування земельною ділянкою орендарям за 2022-2023 роки у розмірі 7,2 тис. гривень.
10.01.2025враховано7
20Відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат орендарями.
В ході аудиту встановлено, що суми відшкодування орендарями комунальних послуг, отриманих Підприємством протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року, в не повному обсязі перераховувалися постачальнику послуг, при цьому, різниця сплачувалася за рахунок коштів бюджету міста Києва. Водночас перерахування зазначеної різниці до міського бюджету з отриманих відшкодувань Підприємством не здійснювалось, внаслідок чого за рахунок бюджетних коштів здійснено оплату за комунальні послуги та енергоносії спожиті орендарями, що призвело до додаткового навантаження на бюджет міста Києва у сумі 1 154,5 тис. гривень.Також протягом 2022–2023 років Підприємством при розрахунку орендарям сум відшкодування витрат за користування земельною ділянкою не нараховувалося ПДВ, що призвело до недоотримання Підприємством коштів у розмірі 7,2 тис. гривень.Крім того, протягом 2022–2023 років та І півріччя 2024 року Підприємством понесено витрати на утримання платіжного терміналу ТОВ «Автобанк» розрахунково у розмірі 13,0 тис. гривень.
4. Внести зміни до договору від 24.06.2019 № 6/19 з ТОВ «Автобанк» відшкодування витрат за водопостачання та водовідведення, теплопостачання, експлуатаційні витрати та нарахувати пеню за несвоєчасну сплату платежів за період 2022-2023 роки та І півріччя 2024 року.
10.01.2025частково враховано16.4
21Виконання умов договору.
Невиконання умов договору на розробку програмного забезпечення (створення веб-сайту) та не отримання Підприємством прав на інтелектуальну власність на сайт створює ризик втрати вже понесених витрат у сумі 30,0 тис. гривень. Крім того, за порушення строків виконання робіт Підприємством не використано право щодо застосування санкцій, що призвело до упущення вигоди у розмірі 1,4 тис. гривень.
2. Звернутися до ФОП Горенко Т.А. щодо виконання умов Договору та передачі права інтелектуальної власності.
10.01.2025враховано
22Виконання умов договору.
Невиконання умов договору на розробку програмного забезпечення (створення веб-сайту) та не отримання Підприємством прав на інтелектуальну власність на сайт створює ризик втрати вже понесених витрат у сумі 30,0 тис. гривень. Крім того, за порушення строків виконання робіт Підприємством не використано право щодо застосування санкцій, що призвело до упущення вигоди у розмірі 1,4 тис. гривень.
3. Застосувати санкції за порушення ФОП Горенко Т.А. термінів виконання зобов’язань згідно умов Договору.
10.01.2025враховано2.2
23Оплата праці.
У 2022-2023 роках всупереч умовам контракту керівника штатні розписи не погоджувалися з Департаментом охорони здоров’я.Крім того, незважаючи, що протягом 2023 та І півріччя 2024 року близько 26 % посад залишається стабільно вакантними, Підприємство не здійснювало достатніх та результативних заходів із залучення персоналу та коригування щодо оптимізації штатного розпису, при цьому, витрати на оплату праці з нарахуваннями на неї у фінансових планах розраховувалися на основі затвердженої штатної чисельності.
2. Вжити заходів щодо заповнення вакантних посад та добору кадрів.

10.01.2025враховано
24Оплата праці.
У 2022-2023 роках всупереч умовам контракту керівника штатні розписи не погоджувалися з Департаментом охорони здоров’я.Крім того, незважаючи, що протягом 2023 та І півріччя 2024 року близько 26 % посад залишається стабільно вакантними, Підприємство не здійснювало достатніх та результативних заходів із залучення персоналу та коригування щодо оптимізації штатного розпису, при цьому, витрати на оплату праці з нарахуваннями на неї у фінансових планах розраховувалися на основі затвердженої штатної чисельності.
3. Розробити Посадові інструкції на посади, які є вакантними.
10.01.2025не враховано
25Оплата праці.
1. Підприємством не впорядковано штатну чисельність працівників бухгалтерської служби у відповідності до Міжгалузевих нормативів чисельності, чим перевищено наявність посад бухгалтерської служби в Штатних розписах у 2022 році на 3 посади, у 2023 році – на 5,5 посади, у 2024 році – на 3,5 посади, що призвело до неефективного використання коштів на загальну суму 724,7 тис. гривень. Також варто зазначити, що від 6 до 7 посад бухгалтерської служби (17-19,5 штатних одиниць) завжди були вакантні протягом 2022 – 2023 років та І півріччя 2024 року, Посадові інструкції на вакантні посади бухгалтерів не розроблялись. 2. Невідповідність тарифних розрядів вплинуло на розміри посадових окладів при формуванні штатних розписів, що призвело до завищення місячного фонду заробітної плати та запланованих видатків на оплату праці в фінансових планах розрахунково на 2022 – 2024 роки на суму 2 216,0 тис. гривень. 3. В порушення вимог Постанови № 1238, Наказу № 308/519 протягом січня – травня 2022 року начальнику відділу кадрів Кузьмич В.В. та старшому інспектору з кадрів Лазаренко С.П. протягом січня – травня 2022 року нараховано та виплачено посадовий оклад, надбавки, премії, матеріальну допомогу у завищених розмірах, що призвело до безпідставного здійснення витрат на оплату праці на загальну суму 248,6 тис. гривень.
2. Привести тарифікаційні списки та Штатні розписи відповідно до законодавства та наявних посвідчень про присвоєння кваліфікаційних категорій.

10.01.2025враховано
26Оплата праці.
1. Підприємством не впорядковано штатну чисельність працівників бухгалтерської служби у відповідності до Міжгалузевих нормативів чисельності, чим перевищено наявність посад бухгалтерської служби в Штатних розписах у 2022 році на 3 посади, у 2023 році – на 5,5 посади, у 2024 році – на 3,5 посади, що призвело до неефективного використання коштів на загальну суму 724,7 тис. гривень. Також варто зазначити, що від 6 до 7 посад бухгалтерської служби (17-19,5 штатних одиниць) завжди були вакантні протягом 2022 – 2023 років та І півріччя 2024 року, Посадові інструкції на вакантні посади бухгалтерів не розроблялись. 2. Невідповідність тарифних розрядів вплинуло на розміри посадових окладів при формуванні штатних розписів, що призвело до завищення місячного фонду заробітної плати та запланованих видатків на оплату праці в фінансових планах розрахунково на 2022 – 2024 роки на суму 2 216,0 тис. гривень. 3. В порушення вимог Постанови № 1238, Наказу № 308/519 протягом січня – травня 2022 року начальнику відділу кадрів Кузьмич В.В. та старшому інспектору з кадрів Лазаренко С.П. протягом січня – травня 2022 року нараховано та виплачено посадовий оклад, надбавки, премії, матеріальну допомогу у завищених розмірах, що призвело до безпідставного здійснення витрат на оплату праці на загальну суму 248,6 тис. гривень.
3. У Посадових інструкціях розподілити посадові завдання та обов’язки, в т. ч. щодо контролю та відповідальності за правильністю визначення посадових окладів та фонду заробітної плати.
10.01.2025враховано
27Оплата праці.
1. Підприємством не впорядковано штатну чисельність працівників бухгалтерської служби у відповідності до Міжгалузевих нормативів чисельності, чим перевищено наявність посад бухгалтерської служби в Штатних розписах у 2022 році на 3 посади, у 2023 році – на 5,5 посади, у 2024 році – на 3,5 посади, що призвело до неефективного використання коштів на загальну суму 724,7 тис. гривень. Також варто зазначити, що від 6 до 7 посад бухгалтерської служби (17-19,5 штатних одиниць) завжди були вакантні протягом 2022 – 2023 років та І півріччя 2024 року, Посадові інструкції на вакантні посади бухгалтерів не розроблялись. 2. Невідповідність тарифних розрядів вплинуло на розміри посадових окладів при формуванні штатних розписів, що призвело до завищення місячного фонду заробітної плати та запланованих видатків на оплату праці в фінансових планах розрахунково на 2022 – 2024 роки на суму 2 216,0 тис. гривень. 3. В порушення вимог Постанови № 1238, Наказу № 308/519 протягом січня – травня 2022 року начальнику відділу кадрів Кузьмич В.В. та старшому інспектору з кадрів Лазаренко С.П. протягом січня – травня 2022 року нараховано та виплачено посадовий оклад, надбавки, премії, матеріальну допомогу у завищених розмірах, що призвело до безпідставного здійснення витрат на оплату праці на загальну суму 248,6 тис. гривень.
4. Розглянути питання відшкодування винними особами заподіяної шкоди відповідно до умов ст. 133, 136 Кодексу законів про працю України.
10.01.2025враховано16.8
28Оплата праці.
В результаті визначених Підприємством підходів до преміювання працівників склалася ситуація, яка призвела до неефективного та необґрунтованого витрачання коштів у розмірі 2 465,4 тис. грн та до втрат у розмірі 35,0 тис. грн, а саме: 35,0 тис. грн – втрати внаслідок нарахування одноразової виплати з нагоди 55-річчя, що не передбачено умовами Колективного договору;  703,2 тис. грн – в результаті нарахування та виплати премії всьому персоналу підприємства, а не тільки медичному персоналу, до Дня медичного працівника;  1 762,2 тис. грн – в результаті виплати премій до професійних свят не встановлених на державному рівні – до дня працівників кадрової служби, до Міжнародного дня секретаря, до Всесвітнього дня медичної сестри; середньомісячний розмір премій працівників адміністративно-управлінської частини та інженерної служби перевищує в 3 - 18 разів середньомісячний розмір премій медичних працівників. Також рішення прийняті керівниками Підприємства щодо щомісячного преміювання працівників у конкретному розмірі призвели до непоодиноких випадків виплати премії не за фактично відпрацьований час. Так, працівником відпрацьовано 7 робочих днів, при цьому премія встановлена у розмірі, як в інших місяцях за відпрацьовані 22 робочі дні. Крім того, при наявності наказів про преміювання визначених працівників встановлені випадки відсутності нарахування та виплати їм премій.
2. Призначити відповідальну особу за ведення Журналу реєстрації наказів.
10.01.2025враховано
29Оплата праці.
Встановлені постановами Кабінету Міністрів України мінімальні розміри оплати праці медичним працівникам (20,0 тис. грн та 13,5 тис. грн) включають в себе всі види оплати праці (основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати передбачені ст. 2 Закону України «Про оплату праці»).Водночас Підприємством протягом 2022 - 2023 років та І півріччя 2024 року вищезазначені види оплати праці не враховувалися при визначенні розміру доплати до мінімального розміру оплати праці медичним працівникам, що призвело до завищення розміру доплати медичним працівникам та додаткового використання коштів на оплату праці та ЄСВ у розмірі 6 468,8 тис. гривень.
2. Розглянути питання відшкодування винними особами заподіяної шкоди відповідно до умов ст. 133, 136 Кодексу законів про працю України.

10.01.2025враховано21.8
30Оплата праці.
Встановлені постановами Кабінету Міністрів України мінімальні розміри оплати праці медичним працівникам (20,0 тис. грн та 13,5 тис. грн) включають в себе всі види оплати праці (основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати передбачені ст. 2 Закону України «Про оплату праці»).Водночас Підприємством протягом 2022 - 2023 років та І півріччя 2024 року вищезазначені види оплати праці не враховувалися при визначенні розміру доплати до мінімального розміру оплати праці медичним працівникам, що призвело до завищення розміру доплати медичним працівникам та додаткового використання коштів на оплату праці та ЄСВ у розмірі 6 468,8 тис. гривень.
3. Посилити внутрішній контроль за правильністю нарахування мінімальної заробітної плати медичним працівникам (20,0 тис. грн та 13,5 тис. грн) шляхом призначення відповідальних працівників.
10.01.2025враховано
31Оплата праці.
Підприємством протягом періоду з 01.01.2022 по 01.06.2024 при розрахунку заробітної плати працівникам для забезпечення її мінімального рівня не були враховані щомісячні премії, що призвело до зайвих витрат на оплату праці на загальну суму 774,4 тис. гривень.Таке безпідставне нарахування доплат до рівня мінімальної заробітної плати вплинуло на розрахунок середньої зарплати для оплати відпусток, та призвело до завищення витрат на оплату відпускних на загальну суму 24,8 тис. гривень. Необґрунтоване включення одноразових виплат, пов’язаних з святковими датами, при обчисленні середньої заробітної плати для оплати часу відпусток призвело до завищення відпускних на загальну суму 352,4 тис. гривень.
2. Розробити (переглянути) попереджувальні та виявляючі заходи контролю для зменшення ризиків виплати премій, в т. ч. шляхом встановлення періодичної управлінської підзвітності та забезпечення повного ведення регістрів бухгалтерського обліку.
10.01.2025не враховано
32Внутрішне сумісництво
В ході аудиту встановлено прийняття за внутрішнім сумісництвом працівників, час роботи та функціональні обов’язки на посаді яких за основним місцем роботи співпадають з режимом роботи та функціональними обов’язками на посаді за сумісництвом. Графіки роботи зазначених працівників, затверджені директором Підприємства, не співпадають із затвердженим робочим часом в Колективних договорах. Ідентичність завдань та обов’язків в Посадових інструкціях за основним місцем роботи та за внутрішнім сумісництвом (не розмежовано напрями роботи за кожною посадою) або взагалі відсутність Посадових інструкцій за сумісництвом, не надає можливості виокремити фактично виконану роботу за сумісництвом. Крім того, відсутність документів, які підтверджують фактичне виконання завдань по внутрішньому сумісництву, ставить під сумнів фактичне виконання сумісниками функціональних завдань та обов’язків на призначених посадах, що створює ризик зайвого використання коштів у загальній сумі 1 506,5 тис. гривень.Також встановлений випадок нарахування заробітної плати працівнику за сумісництвом при відсутності наказу на прийняття за сумісництвом, що призвело до безпідставного нарахування заробітної плати як суміснику у розмірі 3,2 тис. гривень.
2. Розробити (переглянути) та розпорядчим документом затвердити попереджувальні та виявляючі заходи контролю, спрямовані на перевірку та фіксацію на етапі складання та подання табелю обліку використання робочого часу наявності передбаченого посадовими обов’язками документального підтвердження фактично виконаної роботи внутрішніх сумісників.
10.01.2025враховано
33Внутрішне сумісництво
В ході аудиту встановлено прийняття за внутрішнім сумісництвом працівників, час роботи та функціональні обов’язки на посаді яких за основним місцем роботи співпадають з режимом роботи та функціональними обов’язками на посаді за сумісництвом. Графіки роботи зазначених працівників, затверджені директором Підприємства, не співпадають із затвердженим робочим часом в Колективних договорах. Ідентичність завдань та обов’язків в Посадових інструкціях за основним місцем роботи та за внутрішнім сумісництвом (не розмежовано напрями роботи за кожною посадою) або взагалі відсутність Посадових інструкцій за сумісництвом, не надає можливості виокремити фактично виконану роботу за сумісництвом. Крім того, відсутність документів, які підтверджують фактичне виконання завдань по внутрішньому сумісництву, ставить під сумнів фактичне виконання сумісниками функціональних завдань та обов’язків на призначених посадах, що створює ризик зайвого використання коштів у загальній сумі 1 506,5 тис. гривень.Також встановлений випадок нарахування заробітної плати працівнику за сумісництвом при відсутності наказу на прийняття за сумісництвом, що призвело до безпідставного нарахування заробітної плати як суміснику у розмірі 3,2 тис. гривень.
3. Доповнити Правила внутрішнього трудового розпорядку Підприємства інформацією щодо роботи внутрішніх сумісників.
10.01.2025враховано
34Ведення бухгалтерського обліку.
Протягом 2022-2023 років додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 нараховувалась та виплачувалася медичним працівникам за неналежно оформленими наказами, тобто, у яких не було визначено конкретний розмір та чітких строків доплат, а також відсутня ідентифікація осіб, яким належала доплата. Також виявлені випадки, коли за наявності первинних документів (наказів про доплату) трьом працівникам додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 в 2022 році не нараховувалась і не виплачувалася.
2. Провести навчання для працівників відділів кадрів та бухгалтерського обліку та звітності щодо оформлення внутрішніх наказів, розрахунків доплат та їх виплат відповідно до чинного законодавства.
10.01.2025враховано
35Ведення бухгалтерського обліку.
Протягом 2022-2023 років додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 нараховувалась та виплачувалася медичним працівникам за неналежно оформленими наказами, тобто, у яких не було визначено конкретний розмір та чітких строків доплат, а також відсутня ідентифікація осіб, яким належала доплата. Також виявлені випадки, коли за наявності первинних документів (наказів про доплату) трьом працівникам додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 в 2022 році не нараховувалась і не виплачувалася.
3. Забезпечити посилений контроль за оформленням наказів, нарахуванням і виплатою доплат зі сторони керівництва закладу охорони здоров’я та відділу бухгалтерського обліку та звітності.

10.01.2025враховано
36Ведення бухгалтерського обліку.
Протягом 2022-2023 років додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 нараховувалась та виплачувалася медичним працівникам за неналежно оформленими наказами, тобто, у яких не було визначено конкретний розмір та чітких строків доплат, а також відсутня ідентифікація осіб, яким належала доплата. Також виявлені випадки, коли за наявності первинних документів (наказів про доплату) трьом працівникам додаткова доплата за роботу з хворими на COVID-19 в 2022 році не нараховувалась і не виплачувалася.
4. Регулярно проводити внутрішні перевірки для запобігання повторним порушенням.
10.01.2025враховано
37Фінансове планування виконання
Неналежний контроль за складанням / поданням фінансових планів на 2022-2024 роки призвів до недотримання строків їх затвердження (від 1 до 4 місяців), передбачених Порядком складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об’єднань територіальної громади міста Києва.
Розробити і затвердити регламент з підготовки та подання фінансових планів.
10.01.2025не враховано
38Виконання фінансових планів Підприємства.
Аудиторами досліджено договори та акти виконаних робіт (наданих послуг) та встановлено, що фактичні витрати (рядок 065 «інші операційні витрати») Підприємства за 2022 рік складають 23 990,0 тис. грн, при цьому, відповідно до даних звіту про виконання фінансового плану за 2022 рік зазначено витрати у розмірі 25 231,0 тис. грн, різниця між зазначеними та фактичними витратами складає 1241,0 тис. грн, дана розбіжність призвела до недостовірності даних у фінансовій звітності за 2022 рік.Також Підприємством у 2022-2023 роках здійснено видатки в розмірі більшому, ніж заплановано фінансовими планами, та понесені витрати, які не передбачені фінансовими планами.
В Посадових інструкціях працівників відділу бухгалтерського обліку та звітності передбачити контроль та відповідальність за надання звітних даних для складанні фінансової звітності.
10.01.2025враховано
39Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
2. Вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на суму 0,801 тис. грн, внаслідок завищення
КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду.
10.01.2025враховано0.8
40Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
3. Вжити заходів щодо посилення контролю відповідальних осіб під час складання та підписання актів форми №КБ-2В (в частині обсягів і вартості фактичного виконання будівельних робіт) шляхом підвищення кваліфікації відповідальних осіб.
10.01.2025враховано
41Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
4. Забезпечити розробку, впровадження та виконання порядку (положення тощо) визначення та перевірки цін на матеріальні ресурси при здійсненні закупівель будівельних робіт і їх виконанні та надати до Департаменту копію затвердженого документу.
10.01.2025враховано
42Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
5. Вжити заходи щодо притягнення до відповідальності згідно вимог чинного законодавства відповідних працівників за недостатній контроль під час складання та підписання актів приймання виконаних будівельних робіт ф. №КБ-2в та проведення технічного нагляду.
10.01.2025не враховано
43Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
6. Вжити заходи щодо притягнення до відповідальності згідно вимог чинного законодавства відповідальних осіб за проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договорів підряду та надати до Департаменту підтверджуючі документи щодо врахування даної рекомендації. Вжити заходи щодо притягнення до відповідальності згідно вимог чинного законодавства осіб винних у незабезпеченні дієвого контролю за проведенням аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договорів підряду.
10.01.2025не враховано
44Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
7. У разі сумнівів щодо кваліфікації власних спеціалістів, у подальшому, для підтвердження обсягів виконаних робіт під час проведення будівельних робіт, розглядати доцільність залучення незалежних експертних організацій, наприклад КП «Київекспертиза», КП «Укрдержбудекспертиза» та надати до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту підтверджуючі документи щодо врахування даної рекомендації.
10.01.2025не враховано
45Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
8. При укладанні договорів під час виконання будівельних робіт, передбачати в розділі «Права і обов’язки сторін» пункт про безумовне повернення виконавцем робіт коштів у сумі виявленого, за результатами внутрішнього аудиту та перевірок контролюючими органами, завищення обсягів та вартості виконаних робіт.
10.01.2025не враховано
46Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження в інфекційному корпусі КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» по вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за грудень 2023 року, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 179,4 тис. грн або 12,10 % від вартості перевірених робіт, завищення ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на здійснення технічного нагляду – 1,898 тис. грн або 12,65 %, завдано втрат бюджету м. Києва на суму 181,3 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 180,8 тис. грн, із яких: завищення ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» обсягів і вартостей виконаних робіт – 179,4 тис. грн, завищення ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на здійснення технічного нагляду – 1,4 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 0,5 тис. грн або 3,32%, а саме завищення ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на технічний нагляд.
2. Вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на суму 1,898 тис. грн, внаслідок завищення
ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ» витрат на здійснення технічного нагляду.
В ході аудиту дане порушення усунуто частково на суму
1,400 тис. грн.
Сума неусунутих порушень – 0,498 тис. грн.
10.01.2025частково враховано1.4
47Будівельні роботи
Внаслідок встановленого завищення проєктною організацією ТОВ «МЕПАЛ ПРОЕКТ» вартості виконаних робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації (робочого проєкту) по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), обліковий № 111388, КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9», вул. Ризька, 1 у Шевченківському районі м. Києва» в акті здачі-приймання виконаних робіт за листопад 2023 року на загальну суму 235,416 тис. грн або 38,59 % від вартості перевірених робіт, які взято до обліку та оплачено Підприємством, призвело до втрат фінансових ресурсів на відповідну суму.
2. Розпорядчим документом по Підприємству призначити відповідальних осіб за складанням та підписанням кошторисів до договорів на проєктно-вишукувальні роботи та актів приймання виконаних проєктних робіт (в частині обсягів і вартості фактичного виконання робіт).
10.01.2025враховано
48Будівельні роботи
Внаслідок встановленого завищення проєктною організацією ТОВ «МЕПАЛ ПРОЕКТ» вартості виконаних робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації (робочого проєкту) по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), обліковий № 111388, КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9», вул. Ризька, 1 у Шевченківському районі м. Києва» в акті здачі-приймання виконаних робіт за листопад 2023 року на загальну суму 235,416 тис. грн або 38,59 % від вартості перевірених робіт, які взято до обліку та оплачено Підприємством, призвело до втрат фінансових ресурсів на відповідну суму.
3. Вжити заходи щодо посилення контролю відповідальних осіб під час складання та підписання кошторисів до договорів на проєктно-вишукувальні роботи та актів приймання виконаних проєктних робіт (в частині обсягів і вартості фактичного виконання робіт) шляхом підвищення кваліфікації відповідальних осіб.
10.01.2025враховано
49Будівельні роботи
Внаслідок встановленого завищення проєктною організацією ТОВ «МЕПАЛ ПРОЕКТ» вартості виконаних робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації (робочого проєкту) по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), обліковий № 111388, КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9», вул. Ризька, 1 у Шевченківському районі м. Києва» в акті здачі-приймання виконаних робіт за листопад 2023 року на загальну суму 235,416 тис. грн або 38,59 % від вартості перевірених робіт, які взято до обліку та оплачено Підприємством, призвело до втрат фінансових ресурсів на відповідну суму.
4. Вжити заходи щодо притягнення до відповідальності згідно вимог чинного законодавства відповідних працівників за недостатній контроль під час складання та підписання акту приймання виконаних проєктних робіт.
10.01.2025не враховано
50Будівельні роботи
Внаслідок завищення підрядною організацією ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня №9» (частина ІІІ) за адресою: вул. Ризька, 1, м. Київ» в актах форми №КБ-2в за листопад 2022 – квітень 2023 років, які взято до обліку та оплачено замовником робіт в сумі 87,478 тис. грн або 0,73 % від вартості перевірених робіт, завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн або 0,48 % та неефективного використання Замовником – Підприємством – 89,069 тис. грн або 0,74 % (в т. ч. витрати на здійснення технічного нагляду – 1,316 тис. грн або 0,01 %), через неналежне проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договору з вищевказаною підрядною організацією, завдано втрат фінансових ресурсів на суму 177,348 тис. грн або 1,47 %, що, як наслідок, призвело до викривлення даних фінансової звітності за відповідний період.В ході аудиту вказані порушення усунуто частково на суму 175,231 тис. грн, із яких: завищення ДП МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ «МОНТАЖНИК-УКРАЇНА» обсягів і вартостей виконаних робіт – 87,478 тис. грн, неефективного використання Замовником – Підприємством – 87,753 тис. грн.Сума неусунутих порушень складає 2,117 тис. грн, а саме завищення КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» витрат на здійснення технічного нагляду – 0,801 тис. грн та неефективного використання Замовником – Підприємством – 1,316 тис. грн
Вжити заходи щодо посилення контролю відповідальних осіб за проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів виробів та конструкцій під час визначення вартості прямих витрат при складанні кошторисної документації та укладанні договорів підряду шляхом підвищення кваліфікації відповідальних осіб та надати до Департаменту підтверджуючі документи щодо врахування даної рекомендації
10.01.2025враховано