Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит | 02317474
Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Тема аудиту | Оцінка діяльності установи щодо дотримання актів законодавства при формуванні фінансової, бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку |
Вид аудиту | Плановий |
Якщо планова: № пукнту та дата плану | відповідно до пункту 2 розділу "Пріоритетні об'єкти внутрішнього аудиту зі Стратегічного плану по Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту (із змінами) на 2020 рік
12/02/2020 |
(і) автор доручення (ПІБ, посада) | |
(іі) номер і дата доручення |
|
Цілі внутрішнього аудиту | Оцінити діяльність установи стосовно дотримання законодавства при формуванні фінансової, бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку. Надати рекомендації та пропозиції, які спрямовані на покращення зазначеного процесу, запобігання неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів, фінансових ресурсів установи, удосконалення системи внутрішнього контролю тощо. |
Об’єкт внутрішнього аудиту | Питання дотримання Департаментом фінансів ВО КМР (КМДА) законодавства при формуванні фінансової, бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку. За результатами попереднього вивчення діяльності Департаменту фінансів із зазначеного питання було ідентифіковано наступні ризики: невідповідність фінансової звітності законодавчим актам. |
Період, за який проводився аудит | 01/01/2018 - 12/31/2020 |
Початок аудиту | 28.12.2020 |
Планове закінчення | 02.04.2021 |
Копія підписаного звіту та рекомендації | |
Робочі документи залучених експертів | |
Заперечення | |
Копія підписаних висновків на заперечення | |
Інші листи та документи | |
Суть порушень (проблем) | Вибірковою перевіркою положень наказу про облікову політику та перевіркою своєчасності внесення змін до Положення про облікову політику в Департаменті встановлено несвоєчасне внесення змін до нього.в пункті 13.4 Положення про облікову політику зазначено, що ведення кількісно-оперативного обліку здійснюється в Журналі кількісно-оперативного обліку (додаток 3 до Положення). Проте, впродовж 2019 року відповідно до чинного законодавства кількісно-оперативний облік вівся в Книзі складського обліку матеріалів, з 2021 року в Картці складського обліку матеріалів. Крім того, перевіркою встановлено, що не визначення однієї із посадових осіб відділу з питань контрольно-аналітичної та організаційної роботи матеріально-відповідальною особою за зберігання поштових марок ускладнює процес бухгалтерського обліку, сприяє до можливості виникнення в обліку дебіторської заборгованості та нестач грошових документів. |
План заходів |
За результатами аудиту Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
№ |
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) |
Висновок (результат) аудиту/доказова база |
Рекомендовані заходи |
Відповід. виконавці |
Очікуваний результат |
Термін виконання |
Результати врахування рекомендацій |
Економічний ефект, тис грн |
Фінансовий |
Економічний |
Враховано - зміст |