Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит36137922
Центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Подільського району міста Києва
Тема аудитуОцінка діяльності установи щодо дотримання актів законодавства при формуванні фінансової, бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку, функціонування системи внутрішнього контролю.
Вид аудитуПлановий
Якщо планова: № пукнту та дата плану1
12/19/2019
(і) автор доручення (ПІБ, посада)
(іі) номер і дата доручення
Цілі внутрішнього аудитуОцінка діяльності установи щодо дотримання актів законодавства при формуванні фінансової, бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку, функціонування системи внутрішнього контролю.
Об’єкт внутрішнього аудитуДіяльність установи щодо дотримання актів законодавства при формуванні фінансової, бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку, функціонування системи внутрішнього контролю.
Період, за який проводився аудит01/01/2019 - 12/31/2019
Початок аудиту18.11.2020
Планове закінчення15.01.2021
Копія підписаного звіту та рекомендації
Робочі документи залучених експертів
Заперечення
Копія підписаних висновків на заперечення
Інші листи та документи
Суть порушень (проблем)
План заходів
За результатами аудиту Центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Подільського району міста Києва
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) Висновок (результат) аудиту/доказова база Рекомендовані заходи Відповід. виконавці Очікуваний результат Термін виконання Результати врахування рекомендацій Економічний ефект, тис грн
Фінансовий Економічний Враховано - зміст
1Організаційно-розпорядча діяльність
1. Забезпечення внесення змін до Положення про Центр 2. Доопрацювання технічної можливості внесення інформації до загального списку осіб, що перебувають на обліку 3. Затвердження посадової інструкції сестри медичної 4. Приведення у відповідність організаційно-розпорядчі документи з питань закупівель5. Розміщення інформації, яка підлягає оприлюдненню та відповідає визначенню публічної інформації у формі відкритих даних на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів Edata.6. Підтвердження призначення уповноваженого із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.
1.Внести зміни до Положення про Центр, а саме:
- до пункту 1.5 розділу 1 «Загальні положення» в частині, що стосується зміни назви координатора, а саме на Управління соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації;
- до пункту 1.7 розділу 1 «Загальні положення» та абзацу 4 пункту 4.3 розділу 4 «Керівництво центру» в частині, що стосується погодження структури Центру головою Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, у подальшому здійснювати погодження відповідно до норм Положення;
- доповнити пунктом «Центр підконтрольний та підзвітний Подільській районній в місті Києві державній адміністрації».
2. Доопрацювати технічну можливість внесення інформації до електронного загального списку відвідувачів Центру (дітей та молоді) таким чином, щоб інформація щодо отримувачів послуг за попередні періоди, підстави їх відрахування, була доступна в подальшому.
3. Затвердити посадову інструкцію сестри медичної.
4. Привести у відповідність організаційно-розпорядчі документи з питань закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», розробити Положення про тендерний комітет, врахувати що склад тендерного комітету не менше п’яти осіб. Розробити Положення про уповноважену особу за організацію та проведення процедур закупівлі.
5. Забезпечити внесення даних, а саме інформації, яка підлягає оприлюдненню та відповідає визначенню публічної інформації у формі відкритих даних, до Єдиного порталу публічних коштів «E-data» у розділи «Договори» та «Звіти».’
6. Надати підтверджуючі документи про призначення Уповноваженого із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності відповідно до вимог чинного законодавства та забезпечити затвердження протоколів.
директор Бєлова Т.В., бухгалтер Мельник І.В.
Забезпечення ведення організаційної та розпорядчої діяльності у відповідності до вимог чинного законодавства враховано
2Організація ведення бухгалтерського обліку
1. Відповідно до пункту 2 Положення про облікову політику Центру не розроблено Робочий план рахунків бухгалтерського обліку.2. Положення про облікову політику Центру в установленому порядку не погоджено з Управлінням соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.3. У Центрі відсутній затверджений графік документообороту.
1.Відповідно до Положення про облікову політику Центру розробити Робочий план рахунків бухгалтерського обліку та графік документообороту.
2. Врахувати, що розпорядчий документ про облікову політику повинен бути погоджений суб’єктом вищого рівня за відомчою підпорядкованістю.
Директор Бєлова Т.А., бухгалтер Мельник І.В.
Забезпечення ведення бухгалтерського обліку у відповідності до норм чинного законодавствавраховано
3Ведення бухгалтерського обліку
1. Використання застарілої типової кореспонденції субрахунків, зміна субрахунків без підтверджуючих документів, використання різних номерів субрахунків при обліку одних й ті ж грошових коштів. 2. Відсутні окремі виписки з розрахунків Державної казначейської служби України3. Неоформлені належним чином облікові регістри бухгалтерського обліку
1. З метою попередження ризиків матеріальних та фінансових втрат привести ведення бухгалтерського обліку у відповідність до вимог чинного законодавства, в тому числі привести у відповідність використання субрахунків в різних регістрах бухгалтерського обліку (суб. 3411, 3442, 321).
2. Перенесення залишків та їх переформатування до нового Плану, є господарською операцією, яка має бути відображена відповідним первинним документом. Надати копії підтверджуючих документів.
3. З метою попередження ризиків втрат інформації упорядкувати первинні документи та облікові регістри у відповідності до пункту 6.5 розділу 6 «Зберігання документів» Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Міністерством фінансів України від 24.05.1995 № 88 за 2019 рік, а саме, первинні документи поточного місяця, що пройшли обробку ручним способом і відносяться до відповідного облікового регістру, комплектуються в хронологічному порядку, нумеруються, переплітаються і супроводжуються довідкою для архіву.
4. Забезпечити наявність всіх виписок з рахунків Державної казначейської служби України із наданням підтверджуючих документів.
5. Посилити контроль за веденням бухгалтерського обліку в Центрі та підвищити кваліфікацію бухгалтера з метою попередження виникнення ризиків порушення у веденні бухгалтерського обліку.
Директор Бєлова Т.А., бухгалтер Мельник І.В.
Попередження ризиків матеріальних та фінансових втрат, приведення бухгалтерського обліку у відповідність до вимог чинного законодавствачастково враховано
Відповідно до розпорядження Подільської РДА від 28.12.2021 № 1018 "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Подільського району міста Києва" Центр в стадії ліквідації, працівники звільнені, Враховуючи наведене, виконання пункту рекомендацій в частині, що стосується підвищення кваліфікації бухгалтера є не актуальним.
4Облік операцій з основними засобами, запасами
1. Порушення кореспонденції субрахунків, що привели к викривленню фінансової звітності в частині фонду в необоротних активах, а також фінрезультату.2. Встановлені розбіжності фінзвітності та даних бухобліку3. Не проведено інвентаризацію активів та зобов’язань перед складанням фінансової звітності відповідно до вимог законодавства.Невідповідності даних за результатами інвентаризації від 03.01.20204. Не сплата орендної плати за використання майна, у фінансовій звітності не відображено вартість орендованого майна
1. З метою уникнення ризиків матеріальних та фінансових втрат привести ведення бухгалтерського обліку та облік товарно-матеріальних цінностей у відповідність до вимог чинного законодавства.
2. Провести аналіз виявлених розбіжностей фінзвітності та даних бухобліку, в тому числі, амортизації Балансу, Розрахунку амортизації основних засобів (крім інших необоротних матеріальних активів), рах. 131, 132 за 2019 рік. Привести у відповідність розрахунки.
3. Проаналізувати нарахування суми зносу відносно первісної вартості майна, за результатами виявлених розбіжностей провести коригуючі проводки.
4. Привести дані інвентарних карток та інвентарних номерів у відповідність до даних бухгалтерського обліку. Забезпечити ведення обліку пробігу (наробітку) пневматичної шини з визначенням пробігу окремо на кожну шину.
5. Дотримуватись вимог чинного законодавства при списанні товарно-матеріальних цінностей.
6. Забезпечити виконання вимог договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду в частині, що стосується здійснення орендної плати за користування майном.
7. При складанні Балансу враховувати необхідність обліку орендованих основних засобів на позабалансовому рахунку 011 «Орендовані основні засоби розпорядників бюджетних коштів».
Директор Бєлова Т.А., бухгалтер Мельник І.В.
Дотримання законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку, достовірність інформації щодо наявності активів, достовірна фінзвітністьвраховано
5Ведення бухгалтерського обліку
1. Невідповідність показників фінансової звітності, облікових регістрів та первинних документів з обліку палива 2. Наявність не всіх чеків реєстратора розрахункових операцій за придбання пального по талонам за 2019 рік 3. Використання службового автотранспорту у вихідні та святкові дні без належним чином оформленого дозволу керівника установи 4. Недостовірність внесеної інформації щодо показників спідометра до подорожніх листів службового легкового автомобіля 5. Недостовірність внесеної інформації щодо особи, яка керувала службовим автомобілем на період відпустки водія 6. Відсутність аналітичного обліку талонів на паливо 7. Невідповідність даних Балансу та оборотно-сальдових відомостей, книги «Журнал-Головна» за 2019 рік за субрахунком 235 «Паливо, горючі та мастильні матеріали» 8. Договори про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу не містять всього обсягу істотних умов договору, передбачених статтею 25 Закону України «Про автомобільний транспорт»
1. Посилити контроль під час складання фінансової звітності, проводити звірки показників облікових регістрів та первинних документів.
2. Забезпечити контроль за наявністю всіх чеків реєстратора розрахункових операцій за придбання пального по талонам в майбутньому
3. Забезпечити дотримання встановлених правил використання службового автомобіля у вихідні та святкові дні
4. Забезпечити контроль експлуатації автомобіля у період відсутності водія.
5. Посилити контроль обліку залишків палива на початок та кінець періоду у натуральній формі та у грошовому вираженні, щоденно проводити звірку фактичних показників спідометра та даних, занесених до подорожніх листів
6. Розробити та затвердити у Центрі форму обліку талонів та залишків палива
7. Посилити контроль під час оформлення списання палива, проводити звірки показників облікових регістрів та первинних документів
8. З метою планування та проведення актуальних, необхідних ремонтних робіт, щоб попередити ризики виходу з ладу, погіршення технічного стану автомобіля, рекомендовано проводити діагностування автомобіля на СТО та на підставі висновків спеціалістів планувати ремонтні роботи на наступні періоди.
9. При укладанні договорів про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу враховувати вимоги статті 25 ЗУ «Про автомобільний транспорт» щодо істотних умов договору.
Директор Бєлова Т.А., бухгалтер Мельник І.В.
Належний облік виробничих запасів, достовірне відображення даних бухгалтерського обліку враховано