Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит | 32955518
Комунальне підприємство Центр організації дорожнього руху |
Тема аудиту | Оцінка діяльності установи щодо дотримання законодавства при проведенні процедур закупівель та укладанні договорів |
Вид аудиту | Плановий |
Якщо планова: № пукнту та дата плану | 12
07/24/2019 |
(і) автор доручення (ПІБ, посада) | |
(іі) номер і дата доручення |
|
Цілі внутрішнього аудиту | Оцінка діяльності підприємства щодо дотримання законодавства при проведенні процедур закупівель та укладанні договорів |
Об’єкт внутрішнього аудиту | Діяльність КП «Центр організації дорожнього руху» при проведенні процедур закупівель та укладанні договорів |
Період, за який проводився аудит | 01/01/2017 - 12/30/2019 |
Початок аудиту | 04.12.2019 |
Планове закінчення | 07.02.2020 |
Копія підписаного звіту та рекомендації | |
Робочі документи залучених експертів | |
Заперечення | |
Копія підписаних висновків на заперечення | |
Інші листи та документи | |
Суть порушень (проблем) | В ході проведення аудиту було виявлено порушення та недоліки, які негативно вплинули на загальний стан проведення закупівель товарів, робіт та послуг, а саме:
- допущено безпідставне збільшення ціни за одиницю товару на паливо у 2017-2019 роках, внаслідок укладання додаткових угод, які можуть вважатися нікчемними, що призвело до незаконних втрат на загальну суму 151,14 тис. грн. (станом на дату підписання аудиторського звіту порушення частково усунуто: повернуто кошти до бюджету на загальну суму 61,64);
- під час закупівлі пластикової бар’єрної огорожі, боллардів, делініаторів, масок для дорожніх знаків у 2018 році та панельної огорожі, плівки та масок для дорожніх знаків у 2019 році не відхилено тендерні пропозиції учасників, які не відповідали умовам тендерної документації, а укладено договори про закупівлю та не відмінено торги;
- визначення потреби пластикової огорожі, її комплектуючих та делініаторів КП «Центр організації дорожнього руху» здійснено формально, без будь-якого документального обґрунтування з порушенням принципів здійснення закупівель, а саме: максимальної економії та ефективності;
- не вжито заходів впливу відповідно до вимог чинного законодавства та умов договорів в частині стягнення з підрядних організацій пені, за порушення строків виконання робіт, що призвело до недоотримання бюджетом міста Києва у 2017-2019 році – коштів у розмірі 26,362 тис. грн. (станом на дату підписання аудиторського звіту порушення усунуто: забезпечено стягнення коштів |
План заходів |
За результатами аудиту Комунальне підприємство Центр організації дорожнього руху |
№ |
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) |
Висновок (результат) аудиту/доказова база |
Рекомендовані заходи |
Відповід. виконавці |
Очікуваний результат |
Термін виконання |
Результати врахування рекомендацій |
Економічний ефект, тис грн |
Фінансовий |
Економічний |
Враховано - зміст |