Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит02317474
Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Тема аудитуОцінка діяльності установи щодо дотримання актів законодавства, при проведенні процедури закупівлі
Вид аудитуПлановий
Якщо планова: № пукнту та дата плану2
12/19/2019
(і) автор доручення (ПІБ, посада)
(іі) номер і дата доручення
Цілі внутрішнього аудитуОцінка діяльності установи щодо дотримання законодавства при проведенні процедур закупівель та укладанні договорів
Об’єкт внутрішнього аудитупитання дотримання Департаментом законодавства при проведенні процедур закупівель та укладанні договорів
Період, за який проводився аудит01/01/2018 - 12/31/2019
Початок аудиту01.06.2020
Планове закінчення24.07.2020
Копія підписаного звіту та рекомендації
Робочі документи залучених експертів
Заперечення
Копія підписаних висновків на заперечення
Інші листи та документи
Суть порушень (проблем) В результаті аудиту закупівель товарів, робіт та послуг здійснених у 2018-2019 роках на загальну суму 41 645,07 тис. грн. не виявлено значних фінансових порушень, що призвели до втрат. Проведеним аналізом здійснених торгів Департаментом на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro» встановлено, що Департаментом протягом січня-грудня 2018 року проведено 43 процедури (закупівлі офісної та комп’ютерної техніки, устаткування та приладдя, офісних меблів та ін.), з них завершено тендерів з визначенням переможця 38 процедур на суму 33 095 034,28 грн., а протягом січня-грудня 2019 року – 57 процедур, з них завершено тендерів з визначенням переможця 52 процедури на суму 8 550 037,47 грн.
В ході проведення аудиту не було виявлено значних порушень та недоліків, які б негативно вплинули на загальний стан проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Проте, існують поодинокі випадки, коли торги було відмінено через технічні помилки, випадки розірвання договору через технічні помилки або помилки в розміщенні. Причинами такої ситуації є недосконала система внутрішнього контролю під час проведення Департаментом процедур закупівель та укладанні і виконанні договорів про закупівлі.
План заходів
За результатами аудиту Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) Висновок (результат) аудиту/доказова база Рекомендовані заходи Відповід. виконавці Очікуваний результат Термін виконання Результати врахування рекомендацій Економічний ефект, тис грн
Фінансовий Економічний Враховано - зміст
1Оприлюднення договору на Прозорро
Помилка в оприлюдненні договору
Вжити заходів щодо підвищення кваліфікації членів тендерного комітету
Голова тендерного комітету, директор Департаменту
Здійснення закупівель з чітким дотриманням вимог чинного законодавства30.11.2020враховано
2Організація закупівлі
Розірвання договору через помилкове розміщення
Тендерному комітету перед плануванням закупівель брати обгрунтування технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівель у профільних структурних підрозділах. Вжити заходів щодо підвищення кваліфікації членів тендерного комітету.
Голова тендерного комітету, директор Департаменту
Здійснення закупівель з чітким дотриманням вимог чинного законодавства. Забезпечення ефективного використання бюджетних коштів та запобігання виявлених порушень, дотримання вимог законодавства під час здійснення закупівель30.11.2020враховано
3Розміщення закупівлі на Прозорро
Помилкове розміщення закупівлі
Вжити заходів щодо підвищення кваліфікаіції членів тендерного комітету
Голова тендерного комітету, директор Департаменту
Здійснення закупівель з чітким дотриманням вимог чинного законодавства. абезпечення ефективного використання бюджетних коштів та запобігання виявлених порушень, дотримання вимог законодавства під час здійснення закупівель30.11.2020враховано