Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит | 40452947
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Тема аудиту | Аудит відповідності проведення щорічної інвентаризації основних фондів та інших нематеріальних активів за 2019 рік |
Вид аудиту | Плановий |
Якщо планова: № пукнту та дата плану |
|
(і) автор доручення (ПІБ, посада) | |
(іі) номер і дата доручення |
|
Цілі внутрішнього аудиту | Оцінка проведення інвентаризації основних фондів та інших нематеріальних активів, мінімізація ризиків, властивих обліку основних фондів та інших нематеріальних активів |
Об’єкт внутрішнього аудиту | Процес проведення інвентаризації основних фондів та інших нематеріальних активів |
Період, за який проводився аудит | 05/26/2020 - 06/26/2020 |
Початок аудиту | 26.05.2020 |
Планове закінчення | 26.06.2020 |
Копія підписаного звіту та рекомендації | |
Робочі документи залучених експертів | |
Заперечення | |
Копія підписаних висновків на заперечення | |
Інші листи та документи | |
Суть порушень (проблем) | • Пунктом 2.4 розділу II Положення встановлено заборону призначати голову робочої інвентаризаційної комісії для перевірки активів, що знаходяться на відповідальному зберіганні у тих самих матеріально відповідальних осіб, одного й того самого працівника два роки підряд. Наказами від 16.11.2018 року № 53-з та від 18.11.2019 року № 62-з було призначено одного й того голову.
• Виявлено порушення вимоги пункту 17 розділу II Положення, а саме: в інвентаризаційних описах (актах інвентаризації) записи мають робитися послідовно у кожному рядку на окремому аркуші (крім останнього), всі рядки повинні бути заповнені. На останніх аркушах інвентаризаційного опису (акта інвентаризації) незаповнені рядки мають прокреслюватися. Разом з тим, в інвентаризаційному описі запасів в графі «Вказані в цьому описі дані перевірив:» - інформація відсутня. В інвентаризаційному описі необоротних активів в графі «Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:» - відсутній підпис.
• Відповідно до пункту 2 розділу IV Положення протокол інвентаризаційної комісії затверджується керівником підприємства протягом 5 робочих днів після завершення інвентаризації. У протоколі інвентаризаційної комісії відсутня дата затвердження.
• Дата складання документів інвентаризаційної справи визначена 01.12.2019. Проте, зазначена дата припадає на вихідний день.
|
План заходів |
За результатами аудиту Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
№ |
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) |
Висновок (результат) аудиту/доказова база |
Рекомендовані заходи |
Відповід. виконавці |
Очікуваний результат |
Термін виконання |
Результати врахування рекомендацій |
Економічний ефект, тис грн |
Фінансовий |
Економічний |
Враховано - зміст |