Найменування установи, в якій проводився внутрішній аудит40452947
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Тема аудитуАудит відповідності проведення щорічної інвентаризації основних фондів та інших нематеріальних активів за 2019 рік
Вид аудитуПлановий
Якщо планова: № пукнту та дата плану
(і) автор доручення (ПІБ, посада)
(іі) номер і дата доручення
Цілі внутрішнього аудитуОцінка проведення інвентаризації основних фондів та інших нематеріальних активів, мінімізація ризиків, властивих обліку основних фондів та інших нематеріальних активів
Об’єкт внутрішнього аудитуПроцес проведення інвентаризації основних фондів та інших нематеріальних активів
Період, за який проводився аудит05/26/2020 - 06/26/2020
Початок аудиту26.05.2020
Планове закінчення26.06.2020
Копія підписаного звіту та рекомендації
Робочі документи залучених експертів
Заперечення
Копія підписаних висновків на заперечення
Інші листи та документи
Суть порушень (проблем)• Пунктом 2.4 розділу II Положення встановлено заборону призначати голову робочої інвентаризаційної комісії для перевірки активів, що знаходяться на відповідальному зберіганні у тих самих матеріально відповідальних осіб, одного й того самого працівника два роки підряд. Наказами від 16.11.2018 року № 53-з та від 18.11.2019 року № 62-з було призначено одного й того голову.
• Виявлено порушення вимоги пункту 17 розділу II Положення, а саме: в інвентаризаційних описах (актах інвентаризації) записи мають робитися послідовно у кожному рядку на окремому аркуші (крім останнього), всі рядки повинні бути заповнені. На останніх аркушах інвентаризаційного опису (акта інвентаризації) незаповнені рядки мають прокреслюватися. Разом з тим, в інвентаризаційному описі запасів в графі «Вказані в цьому описі дані перевірив:» - інформація відсутня. В інвентаризаційному описі необоротних активів в графі «Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:» - відсутній підпис.
• Відповідно до пункту 2 розділу IV Положення протокол інвентаризаційної комісії затверджується керівником підприємства протягом 5 робочих днів після завершення інвентаризації. У протоколі інвентаризаційної комісії відсутня дата затвердження.
• Дата складання документів інвентаризаційної справи визначена 01.12.2019. Проте, зазначена дата припадає на вихідний день.
План заходів
За результатами аудиту Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Ризикова сфера (гіпотеза аудиту) Висновок (результат) аудиту/доказова база Рекомендовані заходи Відповід. виконавці Очікуваний результат Термін виконання Результати врахування рекомендацій Економічний ефект, тис грн
Фінансовий Економічний Враховано - зміст