Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 05/28/2019 |
Номер | 2019-05-28-2 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Повідомляємо Вам про те, що у вищевказаній тендерній документації допущені недоліки та порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон), наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Наказ), постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» зі змінами (далі - Постанова) та інших нормативно-правових актів, а саме:
- предмет закупівлі необхідно привести у відповідність до вимог положень п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону та розділу ІІІ Наказу, оскільки визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону за об’єктом будівництва, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника;
- п. 1 розділу 3 тендерної документації необхідно доповнити умовами стосовно подання тендерних пропозицій з урахуванням вимог Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»;
- умови п. 2 розділу 3 тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій є не зрозумілою та не відповідає строку дії самої тендерної пропозиції, яка відповідно до умов п. 4 розділу 3 тендерної документації становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, враховуючи вимоги п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону;
- умови п. 6 розділу 3 тендерної документації стосовно узгодження договірної ціни не пізніше ніж через 20 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір порушують вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, оскільки умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі;
- умови п. 3 розділу 6 тендерної документації щодо проекту договору, який не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладення договору в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру, інших умов договору мають ознаки дискримінаційного характеру, що порушує вимоги ст. 3 та п. 4 ст. 22 Закону, оскільки тендерна документація для того і складається щоб описати та наголосити на «специфіці предмету закупівлі, характеристиках та інших умовах» закупівлі;
- додаток 1 тендерної документації містить технічну помилку в назві предмету закупівлі в розділах форма пропозиції та проект договору;
- умови розділу «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додаток 1 тендерної документації щодо надання не менше двох аналогічних договорів не відповідають умови ст. 16 Закону, якою визначено, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тобто наявності одного аналогічного договору, а також відсутні вимоги щодо встановлення документального підтвердження саме виконання аналогічного договору;
- додаток 5 до тендерної документації в порушення вимог ст. 17 Закону не містить вимог щодо відсутності підстав п. 2 та п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону, а також способу документального підтвердження відсутності підстав, встановлених ст. 17 Закону, визначених замовником для надання таких документів лише для переможця процедури закупівлі;
- умови п. 3.4, п. 3.5. п. 4.6 проекту договору додаток 11 до тендерної документації привести у відповідність до положень ч. 4 ст. 36 Закону;
- умови п. 6.2.4, п. 6.3.4 та п. 6.3.5 проекту договору додаток 11 тендерної документації стосовно права замовника надати підряднику аванс суперечать п. 7 протокольного доручення №105(41821) напрацьованого під час наради з обговорення оперативних питань від 12.11.2018 року;
- п. 10.1 проекту договору додаток 11 тендерної документації передбачено термін дії договору до 31 грудня 2018 року, що є не зрозумілим;
- проект договору додаток 11 до тендерної документації в порушення вимог п. 5, п. 15, п. 21 Постанови не містить порядку забезпечення виконання зобов’язань по договору, умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією, виду договірної ціни. |
Текст зауваження (повністю) | Україна
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО
КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ
вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044, тел. (044) 239 86 67, Контактний центр міста Києва 15 51,
Е-mail: office@kyivaudit.gov.ua, kyivaudit.gov.ua Код ЄДРПОУ 34765257
28.05.2019 2019-05-28-2
Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Про закупівлю робіт
з ремонту доріг
Зауваження
Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) опрацьовано тендерну документацію на закупівлю «ДК 021:2015 код 45233142-6 Ремонт доріг (Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Шевченківському районі м. Києва)», яка розміщена (опублікована) в інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» 21.05.2019.
Повідомляємо Вам про те, що у вищевказаній тендерній документації допущені недоліки та порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон), наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Наказ), постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» зі змінами (далі - Постанова) та інших нормативно-правових актів, а саме:
- предмет закупівлі необхідно привести у відповідність до вимог положень п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону та розділу ІІІ Наказу, оскільки визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону за об’єктом будівництва, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника;
- п. 1 розділу 3 тендерної документації необхідно доповнити умовами стосовно подання тендерних пропозицій з урахуванням вимог Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»;
- умови п. 2 розділу 3 тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій є не зрозумілою та не відповідає строку дії самої тендерної пропозиції, яка відповідно до умов п. 4 розділу 3 тендерної документації становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, враховуючи вимоги п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону;
- умови п. 6 розділу 3 тендерної документації стосовно узгодження договірної ціни не пізніше ніж через 20 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір порушують вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, оскільки умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі;
- умови п. 3 розділу 6 тендерної документації щодо проекту договору, який не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладення договору в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру, інших умов договору мають ознаки дискримінаційного характеру, що порушує вимоги ст. 3 та п. 4 ст. 22 Закону, оскільки тендерна документація для того і складається щоб описати та наголосити на «специфіці предмету закупівлі, характеристиках та інших умовах» закупівлі;
- додаток 1 тендерної документації містить технічну помилку в назві предмету закупівлі в розділах форма пропозиції та проект договору;
- умови розділу «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додаток 1 тендерної документації щодо надання не менше двох аналогічних договорів не відповідають умови ст. 16 Закону, якою визначено, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тобто наявності одного аналогічного договору, а також відсутні вимоги щодо встановлення документального підтвердження саме виконання аналогічного договору;
- додаток 5 до тендерної документації в порушення вимог ст. 17 Закону не містить вимог щодо відсутності підстав п. 2 та п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону, а також способу документального підтвердження відсутності підстав, встановлених ст. 17 Закону, визначених замовником для надання таких документів лише для переможця процедури закупівлі;
- умови п. 3.4, п. 3.5. п. 4.6 проекту договору додаток 11 до тендерної документації привести у відповідність до положень ч. 4 ст. 36 Закону;
- умови п. 6.2.4, п. 6.3.4 та п. 6.3.5 проекту договору додаток 11 тендерної документації стосовно права замовника надати підряднику аванс суперечать п. 7 протокольного доручення №105(41821) напрацьованого під час наради з обговорення оперативних питань від 12.11.2018 року;
- п. 10.1 проекту договору додаток 11 тендерної документації передбачено термін дії договору до 31 грудня 2018 року, що є не зрозумілим;
- проект договору додаток 11 до тендерної документації в порушення вимог п. 5, п. 15, п. 21 Постанови не містить порядку забезпечення виконання зобов’язань по договору, умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією, виду договірної ціни.
Рекомендуємо врахувати зауваження, привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, вжити дієвих заходів щодо недопущення зазначених порушень.
Про результати розгляду зауваження просимо письмово повідомити у термін до 03.06.2019 року. |
Фінансові втрати | без ризику 62377300 грн |
Пропозиції по реагуванню | Рекомендуємо врахувати зауваження, привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, вжити дієвих заходів щодо недопущення зазначених порушень.
Про результати розгляду зауваження просимо письмово повідомити у термін до 03.06.2019 року. |
Контрольна дата | 06/03/2019 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 05/30/2019 |
Номер | ел. поштою |
Відповідь | враховано |
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | так, частково |
Дата | 06/06/2019 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 06/06/2019 |
Номер | 070-3-2-05/1028 |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |