Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 01/22/2025 |
Номер | 070-112 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | документація розміщена в
Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» з порушенням
строків визначених п. 4.1 Розпорядження.
Слід наголосити, що тендерна документація вищевказаної закупівлі містить
недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-правових
актів, а саме:
- умови п. 1 та п. 2 розділу 2 тендерної документації щодо надання
роз’яснень та внесення змін не відповідають положенням п. 54 Постанови;
- умови п. 4 розділу 5 тендерної документації щодо підстав відхилення
тендерних пропозицій не відповідають умовам п. 44 Постанови;
- умови п. 3 розділу 6 тендерної документації щодо надання документів
переможцем закупівлі не відповідають вимогам п. 17 Постанови;
- умови п. 1 додатку 1 до тендерної документації щодо встановлення
кваліфікаційного критерію «Наявність матеріально-технічної бази, необхідних
для виконання умов договору» не відповідають вимогам ст. 16 Закону,
п. 28 Постанови;
- в порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу України проєкт
договору, додаток 4 до тендерної документації, не містить вимоги щодо якості
предмета договору (якісні, технічні характеристики послуг, які визначені
додатком 3 до тендерної документації), що також створює ризики захисту
інтересів покупця та надання послуг з необхідними технічними та якісними
характеристиками;
- додаток 5 та додаток 6 до тендерної документації в порушення вимог
п. 28, п. 17 Постанови, ст. 22 Закону не містять повного переліку
документів/інформації, що повинен подати учасник та переможець, з
урахуванням вимог тендерної документації.
Також, в порушення вимог п. 4.1 Розпорядження відсутнє змістовне
«Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик,
допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі», зокрема,
обґрунтування якісних характеристик предмету закупівлі, очікуваної вартості
тощо (додано обґрунтування з загальними фразами потреби закупівлі).
Слід наголосити, що очікувана вартість предмета закупівлі перевищує
середньоринкові ціни на аналогічні послуги розрахунково на суму
618,3 тис. грн., або понад 33 %. |
Текст зауваження (повністю) | Київський міський комунальний
центр комплексної реабілітації для
осіб з інвалідністю внаслідок
інтелектуальних порушень
«Трамплін» (25916674)
Про аналіз закупівель
Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі –
Департамент) в межах повноважень здійснюється аналіз закупівель, розміщених
на вебпорталі «Київаудит» / оприлюднених в електронній системі закупівель
«Прозорро», які проводяться структурними підрозділами, районними в місті
Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами та
організаціями комунальної форми власності міста Києва під час дії воєнного
стану на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від
25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон), Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі - Постанова), розпорядження виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від
11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-
аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та
доповненнями) (далі - Розпорядження).
Департаментом опрацьовано тендерну документацію на закупівлю «ДК
021:2015-55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з гарячого
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD190091A3B500
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 29.03.2023 11:20:39 по 29.03.2025 10:20:39
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н6H!ЖlZb8pyv(О
070-112 від 22.01.2025
харчування (обід та полуденок)» (очікувана вартість 2447,93 тис. грн.,
ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-13-008351-a), яка розміщена в
Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» 13.01.2025.
Повідомляємо вам про те, що вищевказана документація розміщена в
Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» з порушенням
строків визначених п. 4.1 Розпорядження.
Слід наголосити, що тендерна документація вищевказаної закупівлі містить
недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-правових
актів, а саме:
- умови п. 1 та п. 2 розділу 2 тендерної документації щодо надання
роз’яснень та внесення змін не відповідають положенням п. 54 Постанови;
- умови п. 4 розділу 5 тендерної документації щодо підстав відхилення
тендерних пропозицій не відповідають умовам п. 44 Постанови;
- умови п. 3 розділу 6 тендерної документації щодо надання документів
переможцем закупівлі не відповідають вимогам п. 17 Постанови;
- умови п. 1 додатку 1 до тендерної документації щодо встановлення
кваліфікаційного критерію «Наявність матеріально-технічної бази, необхідних
для виконання умов договору» не відповідають вимогам ст. 16 Закону,
п. 28 Постанови;
- в порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу України проєкт
договору, додаток 4 до тендерної документації, не містить вимоги щодо якості
предмета договору (якісні, технічні характеристики послуг, які визначені
додатком 3 до тендерної документації), що також створює ризики захисту
інтересів покупця та надання послуг з необхідними технічними та якісними
характеристиками;
- додаток 5 та додаток 6 до тендерної документації в порушення вимог
п. 28, п. 17 Постанови, ст. 22 Закону не містять повного переліку
документів/інформації, що повинен подати учасник та переможець, з
урахуванням вимог тендерної документації.
Також, в порушення вимог п. 4.1 Розпорядження відсутнє змістовне
«Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик,
допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі», зокрема,
обґрунтування якісних характеристик предмету закупівлі, очікуваної вартості
тощо (додано обґрунтування з загальними фразами потреби закупівлі).
Слід наголосити, що очікувана вартість предмета закупівлі перевищує
середньоринкові ціни на аналогічні послуги розрахунково на суму
618,3 тис. грн., або понад 33 %.
Слід зауважити, що даний стан речей може призвести до неефективного
використання коштів у зв’язку з закупівлею послуг за завищеними цінами.
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD190091A3B500
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 29.03.2023 11:20:39 по 29.03.2025 10:20:39
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н6H!ЖlZb8pyv(О
070-112 від 22.01.2025
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 Розпорядження, керівники несуть
персональну відповідальність за забезпечення:
- належного вивчення та аналізу рішень власних уповноважених осіб з
метою визначення їх економічної ефективності та вжиття відповідних заходів;
- ефективного проведення закупівель, залучення економічно ефективних
учасників, укладання економічно обґрунтованих договорів;
- врахування зауважень та вимог Департаменту, вжиття необхідних заходів
щодо їх виконання.
З урахуванням викладеного просимо вас вжити заходів щодо недопущення
закупівлі послуг за завищеними цінами, забезпечити дотримання вимог
законодавства України та про результати повідомити у термін до
28.01.2025 року. |
Фінансові втрати | завищення допустимого рівня ціни закупівлі 618,30 грн |
Пропозиції по реагуванню | вжити заходів щодо недопущення
закупівлі послуг за завищеними цінами, забезпечити дотримання вимог
законодавства України |
Контрольна дата | 01/28/2025 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 01/28/2025 |
Номер | 070/331 |
Відповідь | Торги відмінено, період оскарження до 07.02.2025, протокол відміни торгів від 27.01.2025, лист від 28.01.2025 №070/331. |
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | так, повністю |
Дата | 02/07/2025 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |