Закрити
Зауваження (спеціалісти Департаменту)
Дата11/13/2018
Номер2018-13-11/04
Суть порушення та порушені норми (стисло)Повідомляємо Вам про те, що вами розміщено тендерну документацію (закупівля UA-2018-10-29-001192-b) на закупівлю комп'ютерного обладнання в якій допущено ряд порушень Закону та Розпорядження:
- в порушення вимог п.17 та 32 Закону вами невірно визначено предмет закупівлі згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, а саме - стаціонарний комп’ютер код якого 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» віднесено до закупівлі 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»;
- в порушення п. 4.7 Розпорядження документація на порталі розміщена з порушенням термінів;
- в зразку договору не враховано вимоги п.9 та п.10 додатку 3 Розпорядження щодо згоди сторін щодо оприлюднення інформації, наведеній в у договорі та документах, які підтверджують його виконання та детального, конкретного та однозначного визначення структурних, кількісних, якісних та цінових параметрів кожної складової предмета закупівлі, яке б не дозволяло маніпулювання зазначеними показниками з метою впливу на ціну кожної складової предмета закупівлі та ціни договору в цілому.
Звертаємо вашу увагу на те, що вказані зауваження щодо визначення предмету закупівлі вам направлялись до аналогічної закупівлі UA-2018-10-11-001527-a, яка не відбулася.
Текст зауваження (повністю)Повідомляємо Вам про те, що вами розміщено тендерну документацію (закупівля UA-2018-10-29-001192-b) на закупівлю комп'ютерного обладнання в якій допущено ряд порушень Закону та Розпорядження:
- в порушення вимог п.17 та 32 Закону вами невірно визначено предмет закупівлі згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, а саме - стаціонарний комп’ютер код якого 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» віднесено до закупівлі 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»;
- в порушення п. 4.7 Розпорядження документація на порталі розміщена з порушенням термінів;
- в зразку договору не враховано вимоги п.9 та п.10 додатку 3 Розпорядження щодо згоди сторін щодо оприлюднення інформації, наведеній в у договорі та документах, які підтверджують його виконання та детального, конкретного та однозначного визначення структурних, кількісних, якісних та цінових параметрів кожної складової предмета закупівлі, яке б не дозволяло маніпулювання зазначеними показниками з метою впливу на ціну кожної складової предмета закупівлі та ціни договору в цілому.
Звертаємо вашу увагу на те, що вказані зауваження щодо визначення предмету закупівлі вам направлялись до аналогічної закупівлі UA-2018-10-11-001527-a, яка не відбулася.
Фінансові втрати без ризику 99500 грн
Пропозиції по реагуваннюВраховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону та Розпорядження;
- на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» надати копію погодження технічного завдання вказаної закупівлі.
Контрольна дата11/20/2018
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника)
Дата
Номер
Відповідь
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту)
Відповідь отриманатак
Відповідь врахованаторги відмінені/не відбулись
Дата
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту)
Дата
Номер
Відповідь отримана
Відповідь врахована
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту)
Дата
Номер
Відповідь отримана
Відповідь врахована