Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 02/15/2021 |
Номер | 2021-5-02/04 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Повідомляємо, що у вищевказаній тендерній документації допущені недоліки та порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
- пункти 2 та 3 додатку 1 щодо надання копії листів від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів запропонованого учасником обладнання та програмного забезпечення які підтверджують статус учасника як партнера виробника порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-в специфікації на закупівлю (додаток 1 до проєкту договору) графа
«Найменування товару або його еквівалент» не відповідає вимогам частини 4 статті 180 Господарського кодексу України щодо визначення продукції в зв'язку з чим Департамент вважає за необхідне видалити фразу «…або його еквівалент», а пункт вимог до учасників (перший абзац додатку 1) «Учасник в технічних вимогах повинен обов’язково зазначити модель, артикул та виробника товару що пропонується до постачання» доповнити «Учасник в технічних вимогах та специфікації до договору повинен…»;
-технічні вимоги до документ камери мають загальний характер та не містять жодної технічних та якісних характеристик (зокрема оптичних характеристик).
|
Текст зауваження (повністю) | Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської державної адміністрації (далі – Департамент) опрацьовано тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 - код 32320000-2 Придбання мультимедійного обладнання (очікувана вартість 1920000,00 грн.), яка розміщена в інформаційно-аналітичній системі інтернет порталу «Київаудит» 04.02.2021.
Повідомляємо, що у вищевказаній тендерній документації допущені недоліки та порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
- пункти 2 та 3 додатку 1 щодо надання копії листів від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів запропонованого учасником обладнання та програмного забезпечення які підтверджують статус учасника як партнера виробника порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-в специфікації на закупівлю (додаток 1 до проєкту договору) графа
«Найменування товару або його еквівалент» не відповідає вимогам частини 4 статті 180 Господарського кодексу України щодо визначення продукції в зв'язку з чим Департамент вважає за необхідне видалити фразу «…або його еквівалент», а пункт вимог до учасників (перший абзац додатку 1) «Учасник в технічних вимогах повинен обов’язково зазначити модель, артикул та виробника товару що пропонується до постачання» доповнити «Учасник в технічних вимогах та специфікації до договору повинен…»;
-технічні вимоги до документ камери мають загальний характер та не містять жодної технічних та якісних характеристик (зокрема оптичних характеристик).
Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону;
-на підтвердження суми очікуваної вартості надати до Департаменту моніторинг очікуваної вартості по предметах закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Відповідно до Листа-попередження за підписом Голови КМДА від 31.01.11 № 001-165 недотримання вимог внутрішнього контролю відповідно до розпоряджень КМДА вважається грубим порушенням трудових обов’язків та тягне за собою відповідальність згідно п.1 ст.41 КЗпП.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 19.02.2021 року.
|
Фінансові втрати | без ризику 1920000 грн |
Пропозиції по реагуванню | Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону;
-на підтвердження суми очікуваної вартості надати до Департаменту моніторинг очікуваної вартості по предметах закупівлі.
|
Контрольна дата | 02/19/2021 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 02/19/2021 |
Номер | |
Відповідь | Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто лист Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) від 15.02.2021 № 2021-15-02/04 щодо порушень при проведенні закупівлі мультимедійного обладнання.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Щодо надання копій листів від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб'юторів запропонованого учасником обладнанням.
Вимоги, зазначені у пунктах 2 та 3 Додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання мультимедійного обладнання) встановлені з метою уникнення придбання низькоякісного товару від виробників, які не мають ніяких офіційних торгівельних та/або сервісних представників на території України для отримання додаткових гарантій поставки імпортованого на територію України товару в умовах високого рівня інфляції та для отримання додаткових гарантій поставки товару в зазначений термін. І найголовніше з метою придбання легально ввезеного на митну територію України товару. Зважаючи на те, що останнім часом з'явилось багато скарг з приводу завозу на територію України нелегальним шляхом комп'ютерного та мультимедійного обладнання, яке в подальшому не матиме сервісного обслуговування на території України від виробника чи уповноваженого представника.
Наголошуємо, що дана вимога дає можливість Замовнику здійснити закупівлю якісного та безпечного товару з отриманням всіх необхідних документів та гарантій та не порушує вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».Крім того, умови тендерної документації ніяким чином не обмежують як коло Виробників обладнання, так і можливість участі різних Учасників з товаром одного виробника.
Щодо графи «Найменування товару або його еквівалент» у специфікації до проекту договору
Зауваження Департаменту враховане та до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо технічних вимог камери
Зауваження Департаменту враховане та технічні характеристики камери викладені у новій редакції.
На підтвердження суми очікуваної вартості надаємо до Департаменту моніторинг очікуваної вартості по предметах закупівлі.
Додаток: на 39 арк. в 1 прим.
|
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | так, повністю |
Дата | |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |