Закрити
Зауваження (спеціалісти Департаменту)
Дата11/19/2019
Номер201-11-19/04
Суть порушення та порушені норми (стисло)Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп’ютерної техніки для закладів освіти Оболонського району міста Києва (закупівля UA-2019-11-15-002124-c, очікувана вартість закупівлі 3500000,00 грн.) та встановлено порушення Закону та Розпорядження, а саме:
1- дискримінаційні вимоги та такі, що обмежують коло учасників та порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель (ст.3 Закону) щодо надання в складі пропозицій:
- копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
-авторизаційного листа виробника на предмет закупівлі з вказівкою на назву Замовника та предмету закупівлі (чи структурного підрозділу виробника / чи філії виробника) про те, що Учасник є уповноваженим постачальником даних пристроїв (у разі відсутності такого листа українською мовою – учасник повинен надати завірений переклад) (надається відповідний лист завірений підписом та печаткою виробника або представництва виробника в Україні;
- вимога «що системний блок, монітор, клавіатура та мишка мають бути від одного виробника»;
- детальні технічні характеристики взяті з технічних характеристик комп’ютерів фірми Dell серії OptiPlex Micro.
2 -на порталі в розділі «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі - обґрунтування очікуваної ціни) розміщено протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі який не містить обґрунтування очікуваної ціни закупівлі.
3 - зразок договору не відображає предмет закупівлі (відсутній код ДК 021:2015 ), а в п.5.6 договору мова йде про збирання меблів.
Звертаємо Вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Текст зауваження (повністю)Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп’ютерної техніки для закладів освіти Оболонського району міста Києва (закупівля UA-2019-11-15-002124-c, очікувана вартість закупівлі 3500000,00 грн.) та встановлено порушення Закону та Розпорядження, а саме:
1- дискримінаційні вимоги та такі, що обмежують коло учасників та порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель (ст.3 Закону) щодо надання в складі пропозицій:
- копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
-авторизаційного листа виробника на предмет закупівлі з вказівкою на назву Замовника та предмету закупівлі (чи структурного підрозділу виробника / чи філії виробника) про те, що Учасник є уповноваженим постачальником даних пристроїв (у разі відсутності такого листа українською мовою – учасник повинен надати завірений переклад) (надається відповідний лист завірений підписом та печаткою виробника або представництва виробника в Україні;
- вимога «що системний блок, монітор, клавіатура та мишка мають бути від одного виробника»;
- детальні технічні характеристики взяті з технічних характеристик комп’ютерів фірми Dell серії OptiPlex Micro.
2 -на порталі в розділі «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі - обґрунтування очікуваної ціни) розміщено протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі який не містить обґрунтування очікуваної ціни закупівлі.
3 - зразок договору не відображає предмет закупівлі (відсутній код ДК 021:2015 ), а в п.5.6 договору мова йде про збирання меблів.
Звертаємо Вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Фінансові втрати без ризику 3500000 грн
Пропозиції по реагуваннюВраховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
-на виконання вимог статті 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» та п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» надати копію погодження закупівлі від Державного агентства з питань електронного урядування України;
-врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону та Розпорядження;
-на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» надати копію погодження технічного завдання вказаної закупівлі;
-на підтвердження суми очікуваної вартості надати до Департаменту моніторинг та розрахунок вартості по предмету закупівлі.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 28.11.2019 року.
Контрольна дата11/28/2019
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника)
Дата
Номер
Відповідь
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту)
Відповідь отриманані
Відповідь врахованаторги відмінені/не відбулись
Дата
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту)
Дата
Номер
Відповідь отримана
Відповідь врахована
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту)
Дата
Номер
Відповідь отримана
Відповідь врахована