Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 11/19/2019 |
Номер | 201-11-19/04 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп’ютерної техніки для закладів освіти Оболонського району міста Києва (закупівля UA-2019-11-15-002124-c, очікувана вартість закупівлі 3500000,00 грн.) та встановлено порушення Закону та Розпорядження, а саме:
1- дискримінаційні вимоги та такі, що обмежують коло учасників та порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель (ст.3 Закону) щодо надання в складі пропозицій:
- копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
-авторизаційного листа виробника на предмет закупівлі з вказівкою на назву Замовника та предмету закупівлі (чи структурного підрозділу виробника / чи філії виробника) про те, що Учасник є уповноваженим постачальником даних пристроїв (у разі відсутності такого листа українською мовою – учасник повинен надати завірений переклад) (надається відповідний лист завірений підписом та печаткою виробника або представництва виробника в Україні;
- вимога «що системний блок, монітор, клавіатура та мишка мають бути від одного виробника»;
- детальні технічні характеристики взяті з технічних характеристик комп’ютерів фірми Dell серії OptiPlex Micro.
2 -на порталі в розділі «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі - обґрунтування очікуваної ціни) розміщено протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі який не містить обґрунтування очікуваної ціни закупівлі.
3 - зразок договору не відображає предмет закупівлі (відсутній код ДК 021:2015 ), а в п.5.6 договору мова йде про збирання меблів.
Звертаємо Вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
|
Текст зауваження (повністю) | Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп’ютерної техніки для закладів освіти Оболонського району міста Києва (закупівля UA-2019-11-15-002124-c, очікувана вартість закупівлі 3500000,00 грн.) та встановлено порушення Закону та Розпорядження, а саме:
1- дискримінаційні вимоги та такі, що обмежують коло учасників та порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель (ст.3 Закону) щодо надання в складі пропозицій:
- копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
-авторизаційного листа виробника на предмет закупівлі з вказівкою на назву Замовника та предмету закупівлі (чи структурного підрозділу виробника / чи філії виробника) про те, що Учасник є уповноваженим постачальником даних пристроїв (у разі відсутності такого листа українською мовою – учасник повинен надати завірений переклад) (надається відповідний лист завірений підписом та печаткою виробника або представництва виробника в Україні;
- вимога «що системний блок, монітор, клавіатура та мишка мають бути від одного виробника»;
- детальні технічні характеристики взяті з технічних характеристик комп’ютерів фірми Dell серії OptiPlex Micro.
2 -на порталі в розділі «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі - обґрунтування очікуваної ціни) розміщено протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі який не містить обґрунтування очікуваної ціни закупівлі.
3 - зразок договору не відображає предмет закупівлі (відсутній код ДК 021:2015 ), а в п.5.6 договору мова йде про збирання меблів.
Звертаємо Вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
|
Фінансові втрати | без ризику 3500000 грн |
Пропозиції по реагуванню | Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
-на виконання вимог статті 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» та п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» надати копію погодження закупівлі від Державного агентства з питань електронного урядування України;
-врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону та Розпорядження;
-на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» надати копію погодження технічного завдання вказаної закупівлі;
-на підтвердження суми очікуваної вартості надати до Департаменту моніторинг та розрахунок вартості по предмету закупівлі.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 28.11.2019 року.
|
Контрольна дата | 11/28/2019 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь | |
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | ні |
Відповідь врахована | торги відмінені/не відбулись |
Дата | |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |