Закрити
Зауваження (спеціалісти Департаменту)
Дата04/18/2025
Номер070-526
Суть порушення та порушені норми (стисло)- в порушення вимог п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації
виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 02.08.2022 №861, п. 9 розділу ІІІ тендерної документації та додаток 1 до
тендерної документації не містить повний перелік підтверджуючих документів;
- додаток 1 до тендерної документації в порушення вимог п. 28 Постанови,
ст. 22 Закону не містить повного переліку документів, що повинен надати
учасник, з урахуванням вимог тендерної документації;
- відповідно до вимог п. 41 Закону, п. 17 Постанови додаток 6 проєкту
договору, додаток 4 до тендерної документації, повинен містити інформацію
про ціни на матеріальні ресурси, щодо обов’язкового зазначення інформації
стосовно найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці
його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та
заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо
кожної номенклатурної позиції.
в порушення вимог п. 4.1 Розпорядження відсутні змістовні
«Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик,
допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі», зокрема,
обґрунтування очікуваної вартості закупівель, наявності та проходженні
експертизи проектної документації відповідно до Порядку затвердження
проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Текст зауваження (повністю) Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (37445442)

Про аналіз закупівель

Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) в межах повноважень здійснюється аналіз закупівель, розміщених на вебпорталі «Київаудит» / оприлюднених в електронній системі закупівель «Прозорро», які проводяться структурними підрозділами, районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності міста Києва під час дії воєнного стану на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями) (далі - Розпорядження).
Департаментом опрацьовані тендерні документації на закупівлю
«код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в ліцеї №29 Оболонського району міста Києва імені Петра Калнишевського, вул. П. Калнишевського, 3-А)» (очікувана вартість 4916,3422 тис. грн., ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-012989-a),
«код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №804 Оболонського району м. Києва, вул. Бережанська, 14-А)» (очікувана вартість 7777,05 тис. грн.),
«код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №585 Оболонського району м. Києва, вул. Героїв Полку «АЗОВ», 1-Б)» (очікувана вартість 7831,776 тис. грн.),
які розміщені в Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» відповідно 08.04.2025, 09.04.2025, 11.04.2025.
Повідомляємо вам про те, що документація щодо закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в ліцеї №29 Оболонського району міста Києва імені Петра Калнишевського, вул. П. Калнишевського, 3-А)» розміщена в Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» з порушенням строків визначених п. 4.1 Розпорядження.
Слід наголосити, що тендерні документації вищевказаних закупівель містять недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-правових актів, а саме:
«код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в ліцеї №29 Оболонського району міста Києва імені Петра Калнишевського, вул. П. Калнишевського, 3-А)»
- умови п. 4 розділу V тендерної документації щодо строків надання аргументованої відповіді учаснику щодо відхилення тендерної пропозиції не відповідає вимогам п. 46 Постанови;
- вимоги п. 1.14 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації стосовно надання сертифікатів системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, екологічного управління, менеджменту протидії корупції мають ознаки дискримінаційного характеру, що суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови;
- додаток 1 до тендерної документації в порушення вимог п. 28 Постанови, ст. 22 Закону не містить повного переліку документів, що повинен надати учасник, з урахуванням вимог тендерної документації;
- відповідно до вимог п. 41 Закону, п. 17 Постанови додаток 6 проєкту договору, додаток 4 до тендерної документації, повинен містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, щодо обов’язкового зазначення інформації стосовно найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №804 Оболонського району м. Києва, вул. Бережанська, 14-А)
- вимога пп. 1.3 п. 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження терміну оренди не менше, ніж до 31.12.2024, містить логічну помилку;
- вимоги пп. 2.3 п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації стосовно наявності головного інженера та/або виконроба з досвідом роботи не менше 5 років мають ознаки дискримінаційного характеру, що суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови;
- в порушення вимог п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, п. 9 розділу ІІІ тендерної документації та додаток 1 до тендерної документації не містить повний перелік підтверджуючих документів;
- додаток 1 до тендерної документації в порушення вимог п. 28 Постанови, ст. 22 Закону не містить повного переліку документів, що повинен надати учасник, з урахуванням вимог тендерної документації;
- відповідно до вимог п. 41 Закону, п. 17 Постанови додаток 6 проєкту договору, додаток 4 до тендерної документації, повинен містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, щодо обов’язкового зазначення інформації стосовно найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
«код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №585 Оболонського району м. Києва, вул. Героїв Полку «АЗОВ», 1-Б)»:
- в порушення вимог п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, п. 9 розділу ІІІ тендерної документації та додаток 1 до тендерної документації не містить повний перелік підтверджуючих документів;
- додаток 1 до тендерної документації в порушення вимог п. 28 Постанови, ст. 22 Закону не містить повного переліку документів, що повинен надати учасник, з урахуванням вимог тендерної документації;
- відповідно до вимог п. 41 Закону, п. 17 Постанови додаток 6 проєкту договору, додаток 4 до тендерної документації, повинен містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, щодо обов’язкового зазначення інформації стосовно найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Також, в порушення вимог п. 4.1 Розпорядження відсутні змістовні «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі», зокрема, обґрунтування очікуваної вартості закупівель, наявності та проходженні експертизи проектної документації відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
З урахуванням викладеного просимо вас вжити заходів щодо недопущення порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України та про результати повідомити у термін до 24.04.2025 року.

Перший заступник директора Антон КОЛОМІЄЦЬ
Фінансові втрати без ризику 7831776 грн
Пропозиції по реагуваннювжити заходів щодо недопущення порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України
Контрольна дата04/24/2025
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника)
Дата04/24/2025
Номер104/18-1001
ВідповідьУправління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти або Замовник) розглянуло лист Департаменту внутрішнього контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.04.2025 №070-526 (вх. №104/18/1360 від 18.04.2025) щодо аналізу закупівель код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в ліцеї №29 Оболонського району міста Києва імені Петра Калнишевського, вул. П. Калнишевського, 3-А), оголошеної в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-04-10-012989-a, код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №804 Оболонського району м. Києва, вул. Бережанська, 14-А), код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №585 Оболонського району м. Києва, вул. Героїв Полку «АЗОВ», 1-Б) та повідомляє наступне.
Проаналізувавши всі зауваження Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Управління освіти повідомляє, що при здійсненні публічних закупівель завжди дотримується принципів максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Щодо закупівлі капітального ремонту приміщень в ліцеї №29 повідомляємо наступне.
Пункт 4 розділу V тендерної документації викладено в новій редакції та виправленно недоліки, видалено пункт 1.14 табліці 2 додатку №1, зазначено повний перелік документів, що подається Учасником закупівлі в додатку №1.
Відповідно до вимог п. 17 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, інформація про ціни на матеріальні ресурси надаються Учасником в складі своєї тендерної пропозиції, оскільки Замовник не може вимагати від Учасників чіткі характеристики матеріальних ресурсів, оскільки це буде дискримінаційною вимогою, тому така інформація надається в тендерній пропозиції і відповідно після кваліфікації переможця буде опублікована в складі Договору, оскільки така інформація є невід’ємним додатком до Договору, про що зазначено в пункті 19.1. проєкту Договору:
19.1. Невід’ємною частиною Договору є Додатки, що додаються:
- Додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт».
- Додаток № 2 «Локальний кошторис».
- Додаток № 3 «Договірна ціна».
- Додаток № 4 «План фінансування».
- Додаток № 5 «Підсумкова відомість ресурсів».
- Додаток № 6 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва».
Щодо закупівлі капітального ремонту споруд цивільного захисту в ЗДО № 804, повідомляємо наступне.
Вимога пункту 1.3. таблиці 1 Додатку №1 виправлена та приведенна у відповідність, вимога пункту 2.3. таблиці 1 Додатку №1 виправлена та приведена у відповідність, пункт 9 розділу ІІІ тендерної документації викладено з урахуванням п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, зазначено повний перелік документів, що подається Учасником закупівлі в додатку №1 пояснення щодо інформації про ціни на матеріальні ресурси аналогічна, я і в вищевказаній закупівлі.
Відредаговану та виправлену тендерну документацію щодо цієї закупівлі буде опубліковано на прозоро в найближчий час, перелік змін додається окремо.
Щодо закупівлі капітального ремонту споруд цивільного захисту в ЗДО № 585, повідомляємо наступне.
Пункт 9 розділу ІІІ тендерної документації викладено з урахуванням п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, зазначено повний перелік документів, що подається Учасником закупівлі в додатку №1 пояснення щодо інформації про ціни на матеріальні ресурси аналогічна, я і в вищевказаній закупівлі.
Відредаговану та виправлену тендерну документацію щодо цієї закупівлі буде опубліковано на прозоро в найближчий час, перелік змін додається окремо.
Керівництво Управління освіти відповідально ставиться до забезпечення належного вивчення та аналізу рішень власних уповноважених осіб, ефективного проведення закупівель, залучення економічно ефективних учасників, укладення економічно обгрунтованих договорів.
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту)
Відповідь отриманатак
Відповідь врахованані
Дата05/05/2025
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту)
Дата05/05/2025
Номер070-597
Відповідь отриманатак
Відповідь врахована так, частково
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту)
Дата
Номер
Відповідь отримана
Відповідь врахована