Закрити
Зауваження (спеціалісти Департаменту)
Дата02/17/2025
Номер070-244
Суть порушення та порушені норми (стисло)тендерна документація вищевказаної закупівлі містить
недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-правових
актів, а саме:
- вимоги п. 17, п. 20 додатку 7 до тендерної документації стосовно надання
сертифікатів ISO системи управління якістю, системи екологічного управління,
підтвердження виробника/представника спроможності поставки ліфтового
обладнання мають ознаки дискримінаційного характеру, що суперечить ст. 5, ч. 4
ст. 22 Закону, п. 28 Постанови;
- в порушення вимог абз. 3 п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва,
п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови технічна специфікація, додаток 7 до тендерної
документації, не містить відомість ресурсів без цін або затверджену проєктну
документацію;
- умова п. 3.2 проєкту договору, додаток 8 до тендерної документації, щодо виду
договірної ціни (динамічної) містить ризики неефективного витрачання комунальних
ресурсів, недобудови об’єкту в повному обсязі, невиконання планів та програм,
зокрема через відсутність обов’язку підрядника погоджувати з замовником обсяги
робіт, цін на ресурси тощо (укладення відповідних додаткових угод до договору), що
створює ризик порушення п. 19 Постанови в частині безпідставної зміни істотних
умов договору, а також роботи, які є предметом закупівлі, не мають невизначеності
витрат чи інших обставин остаточного встановлення договірної ціни, оскільки роботи
виконуються відповідно до розробленої, затвердженої проєктної документації, яка
пройшла експертизу (п. 22 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду
в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі - Постанова №668));
- відповідно листа-попередження Голови Київської міської державної
адміністрації від 02.12.2016 №001-3447 проєкт договору (розділ «Права і обов’язки
сторін (обов’язки генпідрядника/підрядника)») додаток 8 до тендерної документації
необхідно доповнити вимогою щодо здійснення оплати за спожиту електроенергію та
воду в процесі виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до показників
лічильників та згідно з чинними тарифами на підставі відповідних актів;
- в порушення вимог п. 28 Постанови тендерна документація не містить перелік
документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції (оформлений як окремий додатки до тендерної документації).
Крім цього повідомляємо, що Рішенням V сесії IX скликання Київської міської
ради від 30.01.2025 №5/10472 переглянутий розмір кошторисної заробітної плати
Текст зауваження (повністю)Комунальне підприємство «Дирекція з
капітального будівництва та
реконструкції «Київбудреконструкція»
(37932233)
Про аналіз закупівель
Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі –
Департамент) в межах повноважень здійснюється аналіз закупівель, розміщених на
вебпорталі «Київаудит» / оприлюднених в електронній системі закупівель
«Прозорро», які проводяться структурними підрозділами, районними в місті Києві
державними адміністраціями, підприємствами, установами та організаціями
комунальної форми власності міста Києва під час дії воєнного стану на відповідність
вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі
змінами та доповненнями) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України
«Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова),
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування
Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та
доповненнями) (далі - Розпорядження).
Департаментом опрацьовано тендерну документацію на закупівлю
«Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою:
просп. Голосіївський, 122/1, під'їзди 3,4 у Голосіївському районі м. Києва (за кодом
CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» (очікувана вартість
4331,94 тис. грн.), яка розміщена в Інформаційно-аналітичній системі інтернет-
порталу «Київаудит» 05.02.2025.
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD190091A3B500
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 29.03.2023 11:20:39 по 29.03.2025 10:20:39
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н6H!Г:gj9!Wr=О
070-244 від 17.02.2025
Слід наголосити, що тендерна документація вищевказаної закупівлі містить
недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-правових
актів, а саме:
- вимоги п. 17, п. 20 додатку 7 до тендерної документації стосовно надання
сертифікатів ISO системи управління якістю, системи екологічного управління,
підтвердження виробника/представника спроможності поставки ліфтового
обладнання мають ознаки дискримінаційного характеру, що суперечить ст. 5, ч. 4
ст. 22 Закону, п. 28 Постанови;
- в порушення вимог абз. 3 п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва,
п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови технічна специфікація, додаток 7 до тендерної
документації, не містить відомість ресурсів без цін або затверджену проєктну
документацію;
- умова п. 3.2 проєкту договору, додаток 8 до тендерної документації, щодо виду
договірної ціни (динамічної) містить ризики неефективного витрачання комунальних
ресурсів, недобудови об’єкту в повному обсязі, невиконання планів та програм,
зокрема через відсутність обов’язку підрядника погоджувати з замовником обсяги
робіт, цін на ресурси тощо (укладення відповідних додаткових угод до договору), що
створює ризик порушення п. 19 Постанови в частині безпідставної зміни істотних
умов договору, а також роботи, які є предметом закупівлі, не мають невизначеності
витрат чи інших обставин остаточного встановлення договірної ціни, оскільки роботи
виконуються відповідно до розробленої, затвердженої проєктної документації, яка
пройшла експертизу (п. 22 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду
в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі - Постанова №668));
- відповідно листа-попередження Голови Київської міської державної
адміністрації від 02.12.2016 №001-3447 проєкт договору (розділ «Права і обов’язки
сторін (обов’язки генпідрядника/підрядника)») додаток 8 до тендерної документації
необхідно доповнити вимогою щодо здійснення оплати за спожиту електроенергію та
воду в процесі виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до показників
лічильників та згідно з чинними тарифами на підставі відповідних актів;
- в порушення вимог п. 28 Постанови тендерна документація не містить перелік
документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі
тендерної пропозиції (оформлений як окремий додатки до тендерної документації).
Крім цього повідомляємо, що Рішенням V сесії IX скликання Київської міської
ради від 30.01.2025 №5/10472 переглянутий розмір кошторисної заробітної плати.
З урахуванням викладеного просимо вас вжити заходів щодо недопущення
порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України та про результати
повідомити у термін до 21.02.2025 року.
Директор Оксана КОЛТИК
Олена Федчун 239 86 59
Фінансові втрати без ризику 4331941 грн
Пропозиції по реагуваннювжити заходів щодо недопущення
порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України
Контрольна дата02/21/2025
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника)
Дата02/20/2025
Номер070/550
Відповідь
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту)
Відповідь отриманатак
Відповідь врахованані
Дата02/24/2025
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту)
Дата02/24/2025
Номер070-265
Відповідь отриманатак
Відповідь врахована ні
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту)
Дата03/03/2025
Номер070-297
Відповідь отриманатак
Відповідь врахованані