Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 12/09/2019 |
Номер | 2019-12-09-5 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Встановлення кваліфікаційних вимог з ознаками дискримінації та розбіжності в тендерній документації. |
Текст зауваження (повністю) | У Департаменті внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) опрацьовано тендерну документацію на закупівлю студентських транспортних карток «ДК 021:2015 – 30160000-8 Магнітні картки», яку опубліковано в інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» 25.11.2019.
Зазначеною тендерною документацією встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності у учасників не менше трьох працівників відповідної кваліфікації, а також досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів.
Вказані вимоги не є обґрунтованими, не відповідають положенням статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), і містять ознаки дискримінації, що може суттєво звузити коло потенційних учасників, призвести до порушення принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, та, як наслідок, до неефективних закупівель з ризиком втрат.
Також звертаємо вашу увагу на розбіжності в тендерній документації щодо кількості товару, а саме зазначенні загального обсягу магнітних карток одночасно в кількості 6 000 та 100 000 штук.
Водночас зазначаємо, що подання оголошення про проведення процедури закупівлі здійснено з порушенням строків, визначених пунктом 4.7 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами).
Рекомендуємо врахувати зауваження, вжити дієвих заходів щодо недопущення зазначених порушень та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, надати роз’яснення стосовно вищевказаних розбіжностей, а також додатково надати моніторинг цін, на підставі якого встановлено очікувану вартість закупівлі (допустимий рівень ціни закупівлі).
Про результати розгляду зауваження просимо письмово повідомити Департамент у термін до 16.12.2019 року. |
Фінансові втрати | без ризику 9600000 грн |
Пропозиції по реагуванню | Врахувати зауваження, вжити дієвих заходів щодо недопущення зазначених порушень та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, надати роз’яснення стосовно вищевказаних розбіжностей, а також додатково надати моніторинг цін, на підставі якого встановлено очікувану вартість закупівлі (допустимий рівень ціни закупівлі). |
Контрольна дата | 12/16/2019 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 12/16/2019 |
Номер | Електронний лист |
Відповідь | Торги відмінено. |
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | торги відмінені/не відбулись 9600000 грн |
Дата | 12/16/2019 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |