Закрити
Зауваження (спеціалісти Департаменту)
Дата03/05/2019
Номер2019-05-03/04
Суть порушення та порушені норми (стисло)Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою послуги зі встановлення електричного обладнання (закупівля UA-2019-02-22-001077-a) та сповіщаємо:
- в порушення п. 4.7 Розпорядження документи на порталі розміщені з порушенням термінів;
- вимога щодо подання учасниками файлів креслень об’єкту з відображенням типових приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені), виконані в форматі .dwg (AutoCad 2000) є дискримінаційною та порушує принципи відкритості та прозорості закупівель;
- вимоги, щодо ступеню захисту світильників IP64-IP65 та щодо наявності в світильниках ручного/автоматичного регулювання є надлишковими та збільшують вартість закупівлі;
- в розділі «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі-обґрунтування) вказано, що орієнтовна вартість закупівлі сформована відповідно до дефектного акту, проте дефектний акт та обґрунтування в цілому не містить жодного цінового показника;
- зразок договору не враховує рекомендацій п.9 та 10 додатку 3 до Розпорядження щодо детального, конкретного та однозначного визначення структурних, кількісних, якісних та цінових параметрів кожної складової предмета закупівлі, яке б не дозволяло маніпулювання зазначеними показниками з метою впливу на ціну кожної складової предмета закупівлі та ціну договору в цілому.
Текст зауваження (повністю)Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою послуги зі встановлення електричного обладнання (закупівля UA-2019-02-22-001077-a) та сповіщаємо:
- в порушення п. 4.7 Розпорядження документи на порталі розміщені з порушенням термінів;
- вимога щодо подання учасниками файлів креслень об’єкту з відображенням типових приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені), виконані в форматі .dwg (AutoCad 2000) є дискримінаційною та порушує принципи відкритості та прозорості закупівель;
- вимоги, щодо ступеню захисту світильників IP64-IP65 та щодо наявності в світильниках ручного/автоматичного регулювання є надлишковими та збільшують вартість закупівлі;
- в розділі «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі-обґрунтування) вказано, що орієнтовна вартість закупівлі сформована відповідно до дефектного акту, проте дефектний акт та обґрунтування в цілому не містить жодного цінового показника;
- зразок договору не враховує рекомендацій п.9 та 10 додатку 3 до Розпорядження щодо детального, конкретного та однозначного визначення структурних, кількісних, якісних та цінових параметрів кожної складової предмета закупівлі, яке б не дозволяло маніпулювання зазначеними показниками з метою впливу на ціну кожної складової предмета закупівлі та ціну договору в цілому.
Фінансові втрати без ризику 12580100 грн
Пропозиції по реагуваннюВраховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону та Розпорядження;
- надати обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик (обгрунтувати прийняте рішення щодо ступеню захисту світильників та наявності в них функції регулювання), очікуваної ціни;
- надати розрахунок вартості по дефектному акту та моніторинг вартості по кожному типу світильника;
Контрольна дата03/14/2019
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника)
Дата03/12/2019
Номер107-37-677
Відповідь
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту)
Відповідь отриманані
Відповідь врахованані
Дата
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту)
Дата03/27/2019
Номер070-3-2-05/546
Відповідь отримана
Відповідь врахована
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту)
Дата
Номер
Відповідь отримана
Відповідь врахована