Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 04/09/2025 |
Номер | 070-463 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | документація розміщена в
Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» з порушенням
строків визначених п. 4.1 Розпорядження.
Слід наголосити, що тендерна документація вищевказаної закупівлі
містить недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-
правових актів, а саме:
- вимоги п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації стосовно
встановлення вимоги підтвердження досвіду виконання аналогічного договору,
який має бути публічно оприлюдненим, договір має бути укладений за
результатами конкурентної процедури закупівлі (тендери), оголошення про
проведення якого було у публічному доступі (***замовник у розумінні Закону
України «Про публічні закупівлі») мають ознаки дискримінаційного характеру,
що суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови;
- в порушення вимог абз. 3 п. 5.1 Настанови з визначення вартості
будівництва, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови інформація про технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, додаток 2 до тендерної
документації, не містить відомість ресурсів без цін або затверджену проєктну
документацію;
- проєкт договору підряду, додаток 3 до тендерної документації, в
порушення вимог п. 5, п. 83 Постанови Кабінету Міністрів України від
01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання
договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями)
(далі - Постанова №668) не містить порядку забезпечення робіт проектною
документацією, порядку залучення субпідрядників, вимог до організації робіт,
порядку здійснення контролю за якістю ресурсів, порядку здачі-приймання
закінчених робіт (об'єкта будівництва), порядку усунення недоліків, порядку
внесення змін до договору, графіку фінансування робіт, який має бути
невід’ємною частиною договору підряду;
- умови п. 6.3.11 проєкту договору підряду, додаток 3 до тендерної
документації, стосовно гарантії якості закінчених робіт і змонтованих
конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом 24 місяців суперечать
вимогам ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України та п. 103 Постанова №668, які
встановлюють гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва десять років
від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не
встановлений договором підряду або законом;
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD19001A3FE200
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 24.03.2025 14:42:58 по 22.03.2027 14:42:58
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н:f!~}iГ9L:fAО
070-463 від 09.04.2025
- в порушення вимог п. 41 Закону, п. 17 Постанови проєкт договору,
додаток 3 до тендерної документації, не містить вимоги/умови до документів,
що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, щодо обов’язкового
зазначення інформації стосовно найменування матеріального ресурсу (з
характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також
вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни
походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Також, в порушення вимог п. 4.1 Розпорядження відсутнє змістовне
«Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик,
допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі», зокрема,
обґрунтування очікуваної вартості закупівель, наявності та проходженні
експертизи проектної документації відповідно до Порядку затвердження
проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 |
Текст зауваження (повністю) | Комунальне підприємство «Керуюча
компанія з обслуговування житлового
фонду Шевченківського району
м. Києва» (34966254)
Про аналіз закупівель
Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) (далі – Департамент) в межах повноважень здійснюється аналіз
закупівель, розміщених на вебпорталі «Київаудит» / оприлюднених в
електронній системі закупівель «Прозорро», які проводяться структурними
підрозділами, районними в місті Києві державними адміністраціями,
підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності
міста Києва під час дії воєнного стану на відповідність вимогам Закону України
«Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та
доповненнями) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про
публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
(далі - Постанова), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі
питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу
«Київаудит»» (зі змінами та доповненнями) (далі - Розпорядження).
Департаментом опрацьовано тендерну документацію на закупівлю
«Здійснення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайної
ситуації техногенного характеру, для проведення аварійно - відновлювальних
робіт (капітального ремонту) на прибудинковій території житлового будинку
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD19001A3FE200
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 24.03.2025 14:42:58 по 22.03.2027 14:42:58
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н:f!~}iГ9L:fAО
070-463 від 09.04.2025
№14 Б на вулиці Ярославів Вал у Шевченківському районі міста Києва»
(очікувана вартість 4180,00 тис. грн., ідентифікатор закупівлі
UA-2025-04-04-012021-a), яка розміщена в Інформаційно-аналітичній системі
інтернет-порталу «Київаудит» 04.04.2025.
Повідомляємо вам про те, що вищевказана документація розміщена в
Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» з порушенням
строків визначених п. 4.1 Розпорядження.
Слід наголосити, що тендерна документація вищевказаної закупівлі
містить недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-
правових актів, а саме:
- вимоги п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації стосовно
встановлення вимоги підтвердження досвіду виконання аналогічного договору,
який має бути публічно оприлюдненим, договір має бути укладений за
результатами конкурентної процедури закупівлі (тендери), оголошення про
проведення якого було у публічному доступі (***замовник у розумінні Закону
України «Про публічні закупівлі») мають ознаки дискримінаційного характеру,
що суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови;
- в порушення вимог абз. 3 п. 5.1 Настанови з визначення вартості
будівництва, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови інформація про технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, додаток 2 до тендерної
документації, не містить відомість ресурсів без цін або затверджену проєктну
документацію;
- проєкт договору підряду, додаток 3 до тендерної документації, в
порушення вимог п. 5, п. 83 Постанови Кабінету Міністрів України від
01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання
договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями)
(далі - Постанова №668) не містить порядку забезпечення робіт проектною
документацією, порядку залучення субпідрядників, вимог до організації робіт,
порядку здійснення контролю за якістю ресурсів, порядку здачі-приймання
закінчених робіт (об'єкта будівництва), порядку усунення недоліків, порядку
внесення змін до договору, графіку фінансування робіт, який має бути
невід’ємною частиною договору підряду;
- умови п. 6.3.11 проєкту договору підряду, додаток 3 до тендерної
документації, стосовно гарантії якості закінчених робіт і змонтованих
конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом 24 місяців суперечать
вимогам ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України та п. 103 Постанова №668, які
встановлюють гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва десять років
від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не
встановлений договором підряду або законом;
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD19001A3FE200
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 24.03.2025 14:42:58 по 22.03.2027 14:42:58
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н:f!~}iГ9L:fAО
070-463 від 09.04.2025
- в порушення вимог п. 41 Закону, п. 17 Постанови проєкт договору,
додаток 3 до тендерної документації, не містить вимоги/умови до документів,
що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, щодо обов’язкового
зазначення інформації стосовно найменування матеріального ресурсу (з
характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також
вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни
походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Також, в порушення вимог п. 4.1 Розпорядження відсутнє змістовне
«Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик,
допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі», зокрема,
обґрунтування очікуваної вартості закупівель, наявності та проходженні
експертизи проектної документації відповідно до Порядку затвердження
проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
З урахуванням викладеного просимо вас вжити заходів щодо
недопущення порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України
та про результати повідомити у термін до 16.04.2025 року.
Директор Оксана КОЛТИК |
Фінансові втрати | без ризику 4180000 грн |
Пропозиції по реагуванню | вжити заходів щодо
недопущення порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України |
Контрольна дата | 04/16/2025 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 04/16/2025 |
Номер | 070/1174 |
Відповідь | 15.04.2025 Протокол про відміну торгів |
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | торги відмінені/не відбулись |
Дата | 04/16/2025 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |