Закрити
Зауваження (спеціалісти Департаменту)
Дата02/09/2018
Номер2018-02-09-6
Суть порушення та порушені норми (стисло)За результатами вибіркового аналізу було встановлено, що в порушення п. 3 Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» (в новій редакції) (далі – Розпорядження) ціна позицій закупівлі 5, 9, 11, 12 Додатку 1 до договору перевищує середньоринкову ціну на 62-70 %, розрахунково на 385,324 тис. грн. (з урахуванням витрат на транспортування).
Текст зауваження (повністю)Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (КМДА) (далі – Департамент) опрацьовано договір від 05.02.2018 № 57 між КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» та ТОВ «Манат» на закупівлю труб, що оприлюднений 06.02.2018 на веб-порталі «Прозорро», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2017-12-22-002893-b.
За результатами вибіркового аналізу було встановлено, що в порушення п. 3 Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» (в новій редакції) (далі – Розпорядження) ціна позицій закупівлі 5, 9, 11, 12 Додатку 1 до договору перевищує середньоринкову ціну на 62-70 %, розрахунково на 385,324 тис. грн. (з урахуванням витрат на транспортування).
Рекомендуємо врахувати зауваження та про результати їх розгляду письмово повідомити у термін до 15.02.2018.
Фінансові втрати з ризиком 385324 грн
Пропозиції по реагуваннюРекомендуємо врахувати зауваження та про результати їх розгляду письмово повідомити у термін до 15.02.2018.
Контрольна дата02/15/2018
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника)
Дата02/14/2018
Номерб/н
ВідповідьТендерний комітет, враховуючи Ваше зауваження щодо ціни закупівлі труб № 2018-02-09-6 від 09.02.2018, повідомляє наступне:
Законодавством не встановлено чіткого критерію визначення середньоринкової ціни на товар, що є предметом даної процедури закупівлі. Відповідно до частини третьої статті 189 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни.
Згідно зі статтею 190 Господарського кодексу України вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах – також за рішенням суб'єкта господарювання.
Тому для проведення відкритих торгів на закупівлю труб, нашим підприємством було проведено моніторинг цін. Очікувана вартість була визначена на основі виведення середньої ціни пропозицій трьох постачальників: ТОВ «ТРЕЙД ІНН», ТОВ «ІБК ПЛЮС» та ТОВ «ПРАКТІКАЛ». На підтвердження долучаємо файл з копіями пропозицій зазначених постачальників.
Нашим підприємством 06.12.2017 було оголошено відкриті торги на закупівлю сталевих труб (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2017-12-06-001314-a). Дана закупівля не відбулася через відсутність подання тендерних пропозицій від учасників.
В свою чергу 22.12.2017 було прийнято рішення про повторне проведення закупівлі сталевих труб (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2017-12-22-002893-b). Електронною системою за результатами аукціону від 10.01.2018 найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція учасника ТОВ «МАНАТ». За результатами розгляду документів тендерної пропозиції даного учасника, 17.01.2018 тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання ТОВ «МАНАТ» переможцем закупівлі.
Слід зазначити, що предметом закупівлі були магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби загальним переліком, відповідно до специфікації замовника, а не конкретні позиції цієї специфікації. Тому системою PROZORRO було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію щодо поставки всього переліку товарів, а не окремих його позицій.
Звертаємо Вашу увагу, що підприємство замовник зобов’язане обирати постачальника товарів робіт та послуг серед тих організацій, що прийняли участь у процедурі закупівлі.
Підсумовуючи зазначимо, що фахівцями комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» були враховані пропозиції, викладені у зауваженні, та зважаючи на це, процедура визначення очікуваної вартості закупівлі буде вдосконалена, шляхом збільшення кількості постачальників, пропозиції яких аналізуються для визначення середньоринкової ціни на товар.
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту)
Відповідь отриманатак
Відповідь врахованані
Дата02/14/2018
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту)
Дата02/20/2018
Номер070-3-2-05/407
Відповідь отриманатак
Відповідь врахована ні
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту)
Дата02/28/2018
Номер070-3-2-05/501
Відповідь отриманатак
Відповідь врахованаторги відмінені/не відбулись