Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 06/11/2021 |
Номер | 2021-11-06/04 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту (далі- Департамент) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №1036 (далі – Розпорядження) з метою мінімізації ризиків недотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Розпорядження постійно здійснюються опрацювання документів по процедурах закупівлі, які вносяться до порталу «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua, далі - портал) та проводяться на електронних майданчиках системи «Prozorro».
Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп’ютерної техніки (закупівля UA-2021-06-04-005392-c, очікувана вартість 1541000,00 грн.) та встановлено порушення Закону та Розпорядження, а саме:
- очікувана вартість закупівлі завищена на 15% (розрахунково 198 тис. грн.);
- в порушення п.4.7 Розпорядження тендерну документацію по закупівлі на порталі розміщено одночасно з оприлюдненням на Prozorro (згідно з п. 4.7 Розпорядження документи надаються до Департаменту в форматі pdf за десять робочих днів до оприлюднення інформації на електронних майданчиках системи “Prozorro”).
Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо дотримання вимог Закону та Розпорядження та недопущення втрат бюджетних коштів.
Звертаємо вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 22.06.2021 року. |
Текст зауваження (повністю) | Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту (далі- Департамент) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №1036 (далі – Розпорядження) з метою мінімізації ризиків недотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Розпорядження постійно здійснюються опрацювання документів по процедурах закупівлі, які вносяться до порталу «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua, далі - портал) та проводяться на електронних майданчиках системи «Prozorro».
Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп’ютерної техніки (закупівля UA-2021-06-04-005392-c, очікувана вартість 1541000,00 грн.) та встановлено порушення Закону та Розпорядження, а саме:
- очікувана вартість закупівлі завищена на 15% (розрахунково 198 тис. грн.);
- в порушення п.4.7 Розпорядження тендерну документацію по закупівлі на порталі розміщено одночасно з оприлюдненням на Prozorro (згідно з п. 4.7 Розпорядження документи надаються до Департаменту в форматі pdf за десять робочих днів до оприлюднення інформації на електронних майданчиках системи “Prozorro”).
Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо дотримання вимог Закону та Розпорядження та недопущення втрат бюджетних коштів.
Звертаємо вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 22.06.2021 року. |
Фінансові втрати | завищення допустимого рівня ціни закупівлі |
Пропозиції по реагуванню | Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо дотримання вимог Закону та Розпорядження та недопущення втрат бюджетних коштів. |
Контрольна дата | 06/22/2021 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 06/22/2021 |
Номер | 303-3048 |
Відповідь | Про розгляд зауважень
від 11.06.2021 № 2021-11-06/04
Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) розглянуто зауваження від 11 червня 2021 № 2021-11-06/04, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
КП ГІОЦ проводить закупівлю комп’ютерної техніки за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Номер закупівлі: UA-2021-06-04-005392-c.
В ході проведення закупівлі КП ГІОЦ вжито всіх заходів щодо недопущення порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель.
Дана закупівля є необхідною і здійснюється з метою зміни застарілої комп’ютерної техніки, організації додаткових робочих місць, що пов’язане з прийняттям на роботу нових штатних працівників.
Якісні характеристики предмета закупівлі сформовано у відповідності до завдань та потреб виробничого процесу підприємства, у зв’язку з цим підібрано найбільш оптимальні технічні характеристики предмету закупівлі.
Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що основними функціями Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так, на виконання зазначеної норми Закону наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — Методика).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі КП ГІОЦ було визначено відповідно до Методики.
Згідно з пунктом 2 частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, КП ГІОЦ було направлено письмові запити цінових пропозицій постачальникам комп’ютерної техніки із зазначенням інформації щодо повної характеристики предмету закупівлі та кількості.
На підставі отриманих цінових пропозицій КП ГІОЦ було визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, а саме визначено очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розрахована за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Враховуючи наведене, КП ГІОЦ не було порушено законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів робіт чи послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наразі у підприємства немає підстав для відміни вищезазначеної закупівлі.
Разом з цим, враховуючи конкурентність процедури, що передбачає застосування електронного аукціону, який, відповідно, призведе до зменшення очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до ринкових цін, є підстави передбачити, що під час проведення аукціону будуть виконані вимоги Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради щодо зменшення ціни закупівлі на 198 тис. грн. або більше без відміни торгів, про що КП ГІОЦ додатково повідомить.
В іншому випадку КП ГІОЦ буде виконано зауваження Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради шляхом відміни процедури закупівлі.
До завершення аукціону та визначення за його результатами остаточної ціни закупівлі, враховуючи нагальну потребу КП ГІОЦ у комп’ютерній техніці, просимо не приймати рішення щодо наданого Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради зауваження та його врахування КП ГІОЦ.
Виконувач обов’язків директора Оксана МИСАК
Юр. деп. 366-81-46
|
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | так, повністю |
Дата | 06/23/2021 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |