Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 04/11/2018 |
Номер | |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп'ютерного обладнання (процесори, материнські плати, оперативна пам'ять, жорсткі диски, відеокарти, корпуси, блоки живлення) (закупівля UA-2018-03-28-001002-b) та встановлено:
-технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, чим порушує п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону;
-визначення предмету закупівлі не відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454, а саме-процесори відносяться до розділу 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749;
-порушено п.4.7 Розпорядження - оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено на сайті Уповноваженого органу одночасно з публікацією на порталі;
-опублікований на порталі документ «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» формальний та не містить обґрунтування як такого;
-в документах не вказано термін дії гарантії на товар;
-в порушення ст. 3 Закону вимога щодо поставки товару партіями без зазначення календарного плану поставок та об’ємів є дискримінаційною.
Слід зазначити, що з переліку товару, який закупляється, можливо зробити висновок, що під виглядом комп’ютерних комплектуючих закупляється 30 системних блоків з різною конфігурацією. Підтвердженням цього може бути наявність в переліку товару корпусів з блоком живлення . |
Текст зауваження (повністю) | Відділ аналізу закупівель
тел 239-86-59, 239-86-61, 239-86-65
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО
КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ
Хрещатик, 36, Київ, 01044 тел. (044) 270-51-44, факс. 270-51-48
office@kyivaudit.gov.ua, kyivaudit.gov.ua, facebook.com/kyivaudit, ЄДРПОУ 34765257
11.04.2018 № 2018-11-04/04
на № ____________ від _______________
Комунальне підприємство
«Керуюча компанія з обслуговування
житлового фонду Деснянського району м. Києва»
02217, м. Київ, вул. М. Закревського, 15
Щодо закупівлі
комп'ютерного обладнання
Зауваження
Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту (далі- Департамент) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №1036 у новій редакції (далі - Розпорядження) з метою мінімізації ризиків недотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Розпорядження постійно здійснюються опрацювання документів по процедурах закупівлі, які вносяться до порталу «Київаудит» (далі-портал) та проводяться на електронних майданчиках системи «Prozorro».
Департаментом було проведено аналіз документів на закупівлю вашою установою комп'ютерного обладнання (процесори, материнські плати, оперативна пам'ять, жорсткі диски, відеокарти, корпуси, блоки живлення) (закупівля UA-2018-03-28-001002-b) та встановлено:
-технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, чим порушує п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону;
-визначення предмету закупівлі не відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454, а саме-процесори відносяться до розділу 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749;
-порушено п.4.7 Розпорядження - оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено на сайті Уповноваженого органу одночасно з публікацією на порталі;
-опублікований на порталі документ «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» формальний та не містить обґрунтування як такого;
-в документах не вказано термін дії гарантії на товар;
-в порушення ст. 3 Закону вимога щодо поставки товару партіями без зазначення календарного плану поставок та об’ємів є дискримінаційною.
Слід зазначити, що з переліку товару, який закупляється, можливо зробити висновок, що під виглядом комп’ютерних комплектуючих закупляється 30 системних блоків з різною конфігурацією. Підтвердженням цього може бути наявність в переліку товару корпусів з блоком живлення .
В зв'язку з вищевикладеним Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо усунення порушень Закону та недопущення втрат бюджетних коштів при проведенні торгів;
- надати до Департаменту детальне обґрунтування необхідності закупівлі високопродуктивної відеокарти (перелік програмного забезпечення, яке вимагає такої потужності);
-надати обгрунтоване пояснення щодо необхідності закупівлі саме комплектуючих, а не системних блоків;
-надати підтвердження погодження технічних вимог по закупівлі відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій»
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 18.04.2017 року.
Чуб ГІ
239-86-67 |
Фінансові втрати | без ризику 585000 грн |
Пропозиції по реагуванню | В зв'язку з вищевикладеним Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо усунення порушень Закону та недопущення втрат бюджетних коштів при проведенні торгів;
- надати до Департаменту детальне обґрунтування необхідності закупівлі високопродуктивної відеокарти (перелік програмного забезпечення, яке вимагає такої потужності);
-надати обгрунтоване пояснення щодо необхідності закупівлі саме комплектуючих, а не системних блоків;
-надати підтвердження погодження технічних вимог по закупівлі відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» |
Контрольна дата | 04/18/2018 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 04/12/2018 |
Номер | 45-1775 |
Відповідь | Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду
Деснянського району м. Києва» уважно розглянуто Ваше зауваження № 2018-11-04/04 від
11.04.2018 відносно закупівлі 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Процесори,
материнськ плати, оперативна пам'ять, жорстки диски, відеокарти, корпуси, блоки
живлення) закупівля у електронній системі № UA-2018-03-28-001002-Ь.
Тендерним комітетом комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування
житлового фонду Деснянського району м. Києва» 12.04.2018 року було проведено збори,
опрацьовано вказані зауваження та прийнято рішення про їх врахування та застосування
при проведенні подальших процедур закупівель з метою дотримання законодавства та
нормативно-правових акт І у сфері здійснення закупівель товарів, робіт та послуг.
Крім того, надаємо пояснення відносно причин, за якими виникла потреба у закупівлі
компютерного обладнання, а саме:
Розпорядженням № 433 від 29.12.2001 р. «Про створення комунального підприємства по
утриманню житлового господарства «Житлорембудсервіс» Деснянського району м. Києва»
було створено КП «Житлорембудсервіс». Вказане підприємство мало на балансі засоби та
майно, для забезпечення надання житлово-комунальних послуг, у тому числі компютерне
обладнання.
В процесі діяльності у КП «Житлорембудсервіс», через несвоєчасну та неповну сплату
підриємством податків до державного бюджету України, виникла податкова
заборгованість, у зв'язку з чим 26.08.2008 р. Державною податковою інспекцією у
Деснянському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві було прийнято у
відношенні Комунального підприємства по утриманню житлового господарства
«Житлорембудсервіс» Деснянського району м. Києва { шення № 297 про опис майна у
податкову заставу платника податків (далі - Рішення), у відпов.дності до якого
контролюючим органом передано у податкову заставу майно, що перебувало на балансі
Комунального підприємства по утриманню житлового господарства «Житлорембудсервіс»
Деснянського району м. Києва.
Були складені акти опису активів, на які поширюється право податкової застави від
31.08.2008 № 395, від 12.12.2008 № 553 та акти опису активів від 22.09.2008 № 3/24-141, від
04.11.2008 № 5/24-141, з переліком майна, щодо якого застосовано право податкової
застави.
Рішенням № 28 XII сесії п'ятого скликання Деснянської районної у м. Києві ради від 10
вересня 2009 року «Про реформування та розвиток житлово-комунального господарства
Деснянського району» КП «Житлорембудсервіс» визначено виконавцем комунальних
послуг у будинках місцевих рад Деснянського району м. Києва, КП «Дирекція» визначено
виконавцем послуг з утримання житлового фонду, структурними підрозділами якого г ЖЕК
№301-320.
житлово-комунальними послугами та на підставі відповідних договорів використовували
наявне майно г дприємств, в тому числі і те, що перебувало в податковій заставі.
На підставі Рішення № 270/270 Київської міської ради «Про удосконалення структури
управління житлово-комунальним господарством міста Києва» від 09.10.2014 року було
створено КП «Керуюча компанія».
Розпорядженням № 48 від 30 січня 2015 року Деснянської районної в місті Києві державної
адміністрації передано на баланс на прав господарського віддання житловий та нежитловий
фонд, що перебуває в управлінні Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
Згідно з п. 2.2.1. Статуту предметом діяльності підприємства є утримання житлового та
нежитлового фонду, що належить до комунальної власності територіальної громади міста
Києва, основним завданням підприємства є надання послуг споживачам з утримання
будинків та прибудинкових територій.
Між КП «Керуюча компанія», КП «Дирекція» та КП «Житлорембудсервіс» було
укладено договори співпраці, з метою надання послуг населенню, на підставі яких
підприємства користувалися наявним на балансах майном.
Постановою Господарського суду міста Києва від 23.10.2017 у справі № 910/23387/16, КП
«Житлорембудсервіс» було визнано банкрутом, у зв'язку з чим розпочато ліквідаційну
процедуру, призначено арбітражного керуючого-ліквідатора майна підприємства.
Ліквідатор включив до ліквідаційної маси і комп'ютерну техніку, яку використовувало для
забезпечення надання послуг і КП «Керуюча компанія».
В грудні 2017 року ліквідатором було вилучено майно КП «Житлорембудсервіс», в тому
числі і комп'ютерну техніку, яку використовувало у процесі діяльності КП «Керуюча
компанія».
У зв'язку з зазначеним у КП «Керуюча компак Ї» виникла значна потреба у забезпеченн
комп'ютерною техікою працівників, відновлень наявної техніки, модернізаці залишків та
закуп злі комп'ютерного обладнання.
Тому, було заплановано здійснити закупівлю комп'ютерного обладнання у 2018 році.
Стосовно зауважень по суті технічної специфікації та предмету закупівлі, то встановлено,
що дійсно у технічне завдання було помилково зазначено деякі характеристики видів товарів, а також помилково включено закупівлю процесорів.
Тендерним комітетом вирішено здійснити перерахунки щодо кількості необхідного
комп'ютерного обладнання, перерахунки очікуваної вартості закупівлі, розглянути питання про зміні видатків на закупівлю необхідної комп'ютерної техніки.
|
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | торги відмінені/не відбулись 585000 грн |
Дата | 04/12/2018 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |