Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 05/02/2025 |
Номер | 070-587 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | тендерна документація вищевказаної закупівлі
містить недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-
правових актів, а саме:
- умова п. 8 розділу 3 тендерної документації, додатку 2, додатку 3 до тендерної
документації щодо виду договірної ціни (приблизної (динамічної)) містить ризики
неефективного витрачання комунальних ресурсів, недобудови об’єкту в повному
обсязі, невиконання планів та програм, зокрема через відсутність обов’язку
підрядника погоджувати з замовником обсяги робіт, цін на ресурси тощо (укладення
відповідних додаткових угод до договору), що створює ризик порушення п. 19
Постанови в частині безпідставної зміни істотних умов договору, а також роботи, які
є предметом закупівлі, не мають невизначеності витрат чи інших обставин
остаточного встановлення договірної ціни, оскільки роботи виконуються відповідно
до розробленої, затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу (п. 22
Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження
Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному
будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі - Постанова №668));
- вимоги п. 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації стосовно
надання листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датованого поточним
роком, сертифікатів системи екологічного управління, управління якістю,
охорони здоров’я та безпекою праці, протидії корупції мають ознаки
дискримінаційного характеру, що суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону,
п. 28 Постанови;
- в порушення вимог абз. 3 п. 5.1 Настанови з визначення вартості
будівництва, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови технічна специфікація,
додаток 2 до тендерної документації, не містить чіткої інформації про технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, відомість
обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну
документацію;
- проєкт договору підряду, додаток 3 до тендерної документації, в
порушення вимог п. 5, п. 83 Постанова №668 не містить порядку забезпечення
робіт проектною документацією, порядку забезпечення виконання зобов’язань
за договором, графіку фінансування робіт, який має бути невід’ємною
частиною договору підряду, вимог про наявність кошторисної документації в
повному обсязі (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомість про ресурси
тощо);
- умови п. 5.1 проєкту договору підряду, додаток 3 до тендерної
документації, щодо можливості здійснення попередньої оплати, при цьому не
визначено ні її розмір ні інші умови, не відповідають вимогам постанов
Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення
розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD19001A3FE200
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 24.03.2025 14:42:58 по 22.03.2027 14:42:58
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н8f!Д(~I9_c#>О
070-587 від 02.05.2025
№ 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального
будівництва» та порушують принципи здійснення закупівель, ст. 5 Закону;
- умови тендерної документації щодо тривалості виконання робіт не більше
7 місяців, п. 4.4 розділу 1 тендерної документації, додаток 2, додаток 3 до
тендерної документації, та термінів дії проєкту договору підряду, додаток 3 до
тендерної документації, до 31 грудня 2026 року мають ознаки порушення
принципу відкритості та прозорості, ст. 5 Закону, та потребують узгодженості. |
Текст зауваження (повністю) | Комунальна коорпорація
«Київавтодор» (03359026)
Про аналіз закупівель
Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) (далі – Департамент) в межах повноважень здійснюється аналіз
закупівель, розміщених на вебпорталі «Київаудит» / оприлюднених в
електронній системі закупівель «Прозорро», які проводяться структурними
підрозділами, районними в місті Києві державними адміністраціями,
підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності
міста Києва під час дії воєнного стану на відповідність вимогам Закону України
«Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та
доповненнями) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про
публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
(далі - Постанова), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі
питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу
«Київаудит»» (зі змінами та доповненнями) (далі - Розпорядження).
Департаментом опрацьовано тендерну документацію на закупівлю
«Капітальний ремонт гуртожитку по вул. Набережно – Печерська дорога, 4 у
Печерському районі м. Києва» (очікувана вартість 36297,45567 тис. грн.), яка
розміщена в Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит»
21.04.2025.
.ДОКУМЕНТ ІКС ЄІПК СЕД АСКОД ( ПІДПИСАНО КВАЛІФІКОВАНИМ
ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ )
Сертифікат 3FAA9288358EC0030400000031FD19001A3FE200
Підписувач Колтик Оксана Тарасівна
Дійсний з 24.03.2025 14:42:58 по 22.03.2027 14:42:58
Департамент внутрішнього фінансового
контролю та аудиту
Н8f!Д(~I9_c#>О
070-587 від 02.05.2025
Слід наголосити, що тендерна документація вищевказаної закупівлі
містить недоліки та порушення вимог Закону, Постанови та інших нормативно-
правових актів, а саме:
- умова п. 8 розділу 3 тендерної документації, додатку 2, додатку 3 до тендерної
документації щодо виду договірної ціни (приблизної (динамічної)) містить ризики
неефективного витрачання комунальних ресурсів, недобудови об’єкту в повному
обсязі, невиконання планів та програм, зокрема через відсутність обов’язку
підрядника погоджувати з замовником обсяги робіт, цін на ресурси тощо (укладення
відповідних додаткових угод до договору), що створює ризик порушення п. 19
Постанови в частині безпідставної зміни істотних умов договору, а також роботи, які
є предметом закупівлі, не мають невизначеності витрат чи інших обставин
остаточного встановлення договірної ціни, оскільки роботи виконуються відповідно
до розробленої, затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу (п. 22
Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження
Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному
будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі - Постанова №668));
- вимоги п. 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації стосовно
надання листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датованого поточним
роком, сертифікатів системи екологічного управління, управління якістю,
охорони здоров’я та безпекою праці, протидії корупції мають ознаки
дискримінаційного характеру, що суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону,
п. 28 Постанови;
- в порушення вимог абз. 3 п. 5.1 Настанови з визначення вартості
будівництва, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Постанови технічна специфікація,
додаток 2 до тендерної документації, не містить чіткої інформації про технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, відомість
обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну
документацію;
- проєкт договору підряду, додаток 3 до тендерної документації, в
порушення вимог п. 5, п. 83 Постанова №668 не містить порядку забезпечення
робіт проектною документацією, порядку забезпечення виконання зобов’язань
за договором, графіку фінансування робіт, який має бути невід’ємною
частиною договору підряду, вимог про наявність кошторисної документації в
повному обсязі (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомість про ресурси
тощо);
- умови п. 5.1 проєкту договору підряду, додаток 3 до тендерної
документації, щодо можливості здійснення попередньої оплати, при цьому не
визначено ні її розмір ні інші умови, не відповідають вимогам постанов
Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення
розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001
№ 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального
будівництва» та порушують принципи здійснення закупівель, ст. 5 Закону;
- умови тендерної документації щодо тривалості виконання робіт не більше
7 місяців, п. 4.4 розділу 1 тендерної документації, додаток 2, додаток 3 до
тендерної документації, та термінів дії проєкту договору підряду, додаток 3 до
тендерної документації, до 31 грудня 2026 року мають ознаки порушення
принципу відкритості та прозорості, ст. 5 Закону, та потребують узгодженості.
З урахуванням викладеного просимо вас вжити заходів щодо
недопущення порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України
та про результати повідомити у термін до 09.05.2025 року.
Директор Оксана КОЛТИК |
Фінансові втрати | без ризику 36297455,67 грн |
Пропозиції по реагуванню | вжити заходів щодо
недопущення порушень, забезпечити дотримання вимог законодавства України |
Контрольна дата | 05/08/2025 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 05/08/2025 |
Номер | 070/1398 |
Відповідь | |
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | ні |
Дата | 05/13/2025 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 05/13/2025 |
Номер | 070-655 |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | ні |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 05/20/2025 |
Номер | 070-719 |
Відповідь отримана | ні |
Відповідь врахована | ні |