Зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Дата | 02/24/2021 |
Номер | 2021-24-02/04 |
Суть порушення та порушені норми (стисло) | Повідомляємо, що у вищевказаній тендерній документації допущені недоліки та порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
- п.6 та п.7 додатку 2 щодо надання копії листів від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України на запропонований Учасником товар та програмне забезпечення із зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-технічні вимоги до документ камери не містять оптичних характеристик.
|
Текст зауваження (повністю) | Повідомляємо, що у вищевказаній тендерній документації допущені недоліки та порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
- п.6 та п.7 додатку 2 щодо надання копії листів від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України на запропонований Учасником товар та програмне забезпечення із зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-технічні вимоги до документ камери не містять оптичних характеристик.
Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону;
-на підтвердження суми очікуваної вартості надати до Департаменту моніторинг очікуваної вартості по предметах закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Відповідно до Листа-попередження за підписом Голови КМДА від 31.01.11 № 001-165 недотримання вимог внутрішнього контролю відповідно до розпоряджень КМДА вважається грубим порушенням трудових обов’язків та тягне за собою відповідальність згідно п.1 ст.41 КЗпП.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 02.03.2021 року. |
Фінансові втрати | без ризику 14216000 грн |
Пропозиції по реагуванню | Враховуючи наведене вище Департамент рекомендує:
- врахувати зауваження та вжити дієвих заходів в межах чинного законодавства щодо недопущення порушення Закону;
-на підтвердження суми очікуваної вартості надати до Департаменту моніторинг очікуваної вартості по предметах закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Розпорядженням передбачено персональну відповідальність керівників підприємств, установ та організацій за забезпечення виконання вимог Розпорядження, врахування зауважень та рекомендацій Департаменту.
Відповідно до Листа-попередження за підписом Голови КМДА від 31.01.11 № 001-165 недотримання вимог внутрішнього контролю відповідно до розпоряджень КМДА вважається грубим порушенням трудових обов’язків та тягне за собою відповідальність згідно п.1 ст.41 КЗпП.
Про результати розгляду цього зауваження просимо письмово повідомити до 02.03.2021 року. |
Контрольна дата | 03/02/2021 |
Відповідь на зауваження (спеціалісти Замовника) |
Дата | 02/25/2021 |
Номер | |
Відповідь | Тендерним комітетом управління освіти Дніпровської районної в місті Києві уважно розглянуто ваше зауваження від 24.02.2021 №2021-02-10/04 щодо закупівлі комп’ютерного та мультимедійного обладнання.
Стосовно надання копій листів від виробників або авторизованих дистриб’юторів на запропонований Учасником товар та програмне забезпечення, надаємо наступні пояснення:
Замовник ніяким чином не порушує вимоги статті 5 «Принципи здійснення закупівель» та п.4 статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів та авторизаційний лист ніяким чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, авторизаційний лист Виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення (а разі необхідності), має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник у пропозиції, що пропонується, матиме надійну кваліфіковану підтримку як від Учасника так і безпосередньо від Виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги надаємо приклади рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Разом з тим повідомляємо, що Тендерним комітетом було переглянуто технічні вимоги до предмету закупівлі із врахуванням зауважень, наданих фахівцями Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за результатом чого було зменшено очікувану вартість предмету закупівлі.
Також надаємо оновлену копію протоколу ТК № 02/69 від 25.02.2021, в якому зазначено моніторинг середньоринкових цін, на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі.
Тендерну документацію в новій редакції додаємо.
Враховуючи вищевикладене просимо відкрити доступ до картки ПрЗ (код документа AUPL-BY5F6A) для публікації нових даних та оновленої тендерної документації.
|
Врахування зауваження (спеціалісти Департаменту) |
Відповідь отримана | так |
Відповідь врахована | так, повністю |
Дата | 02/25/2021 |
Повторне зауваження на головного розпорядника (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |
Доповідна на Голову КМДА (спеціалісти Департаменту) |
Дата | |
Номер | |
Відповідь отримана | |
Відповідь врахована | |