Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
Від* | 08.04.2016
|
Код документа | AUPL-A9FF87 |
Назва предмету закупівель | Продукти харчові, інші (15800000-6 Продукти харчування різні ДК 021:2015) |
Процедура закупівлі | Відкриті торги |
Місце, строк і кількість (поставки, виконання робіт або надання послуг) | Лот №1: Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур. 31500 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №2: Молоко та вершки, рідинні, оброблені. 30150кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №3: Вироби хлібобулочні , кондитерські та кулінарні,борошняні, нетривалого зберігання. 31650кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №4: Яйця у шкарлупі, свіжі. 82300шт., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №5: Олії рафіновані. 720л., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №6: Продукція рибна, свіжа, охолоджена чи заморожена. 2665 кг, протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №7: Продукти молочні, інші. 4900кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №8: Сир сичужний та кисломолочний сир. 2000 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №9: Борошно зернових і овочевих культур, їхні суміші. 500 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №10: Рис напівобрушений чи повністю обрушений, або лущений чи дроблений. 1000 кг., , ; Лот №11: Макарони, локшина, кускус і подібні борошняні вироби. 2000кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №12: Чай і кава, оброблені. 590 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №13: Сіль харчова. 1995 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №14: Оцет; соуси; суміші приправ; борошно та крупка гірчичні; гірчиця готова. 1000 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080; Лот №15: Цукор-сирець, тростинний і очищений тростинний чи буряковий цукор (сахароза); меляса. 8472 кг., протягом 2016 року, вул.Фрунзе, 103-А, м.Київ, 04080;
|
Дата і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу |
Дата оприлюднення | 14.03.2016 |
Номер бюлетеня | 49 |
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі | 074473 |
Оголошення про проведення процедури закупівлі, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу англійською мовою |
Назва |
Номер бюлетеня |
Дата оприлюднення |
Номер оголошення |
- - | - - | - - | - - | |
Дата та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу |
Дата оприлюднення | 01.04.2016 |
Номер повідомлення | 093393 |
Номер бюлетеня | 63 |
Дата прийняття рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій): | 31.03.2016 |
Дата та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу |
Дата оприлюднення | |
Номер бюлетеня | |
Номер оголошення з відомостями про рамкову угоду | |
Дата та номер оголошення про результати процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу |
Дата | 08.04.2016 |
Номер бюлетеня | 68 |
Номер оголошення про результати процедури закупівлі | 098007 |
Дата та номер оголошення про результати процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженного органу англійською мовою |
Дата оприлюднення | |
Номер бюлетеня | |
Номер оголошення про результати | |
Дата відправлення учасникам повідомлення про результати торгів |
Дата* | 08.04.2016
|
Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів |
Кінцевий срок подання пропозицій | 29.03.2016 - 09:30 |
Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів | 29.03.2016, 12:30
|
Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів |
Лот |
Кількисть отриманих пропозицій |
|
Інформація про учасників процедури закупівлі |
Лот |
Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)учасника процедури закупівлі |
Ідентифікаційний код/ІПН |
Місце знаходження/місце проживання, телефон, факс |
Ціна пропозиції |
ПДВ |
Стислий опис інших умов пропозиції конкурсних торгів |
- - | - - | - - | - - | - - | - - | - - |
|
Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обгрунтування підстав відхилення |
Лот |
Повне найменування (для юридичної особи) або ПІБ (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ІПН, місцезнаходження/місце проживання, телефон/телефакс |
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) |
ПДВ |
Обгрунтування підстав відхилення |
- - | - - | - - | - - | - - |
|
Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів |
Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися |
Лот |
Найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів |
Найвища ціна пропозиції конкурсних торгів |
Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів |
Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (прописом) |
- - | - - | - - | - - | - - |
|
Дата акцепту пропозиції з конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною; дата укладання договору про закупівлю та його ціна |
Лот |
Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб), ідентифікаційний код/ІПН, місце знаходження/місце проживання, телефон, факс учасника процедури закупівлі |
Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів |
Дата укладання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю |
Вартість договору про закупівлю |
Вартість договору про закупівлю (прописом) |
ПДВ |
- - | - - | - - | - - | - - | - - | - - | - - |
|
Інформація про укладену рамкову угоду |
Дата та номер рамкової угоди | , |
Учасники рамкової угоди | |
Строк, на який укладено рамкову угоду | |
Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді |  |
Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником |  |
Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися |
Лот |
Обгрунтування підстав відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися |
Дата відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися |
- - | - - | - - |
|
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі |
Суб'єкт оскарження |
Дата рєестрації скарги |
Суб'єкт, що розглядав скаргу |
Попередне (проміжне) рішення суб'єкта, що розглядав скаргу |
Остаточне рішення суб'єкта, що розглядав скаргу |
- - | - - | - - | - - | - - |
|
Інша інформація | - вартість предмета закупівлі товару перевищує 100 тисяч гривень;
- строк подання пропозицій конкурсних торгів скорочений до 10 робочих днів в зв’язку з негайною потребою у здійсненні закупівлі. Нагальна потреба у закупівлі виникла в зв’язку необхідністю забезпечення безперервності медичного процесу при лікуванні хворих на психічні розлади.
- критерії порівняння та оцінки конкурсних торгів: Пропозиції конкурсних торгів, значення критерію "Ціна" у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів 100; критеріями оцінки є тільки ціна так як товари виробляються не за окремо розробленою специфікацією, інші критерії не використовувались (на підставі п.5. ст..28 Закону України «Про здійснення державних закупівель»);
- обґрунтування підстав відмови в участі у процедурі: не було;
- відомості про запити щодо роз’яснення змісту документації конкурсних торгів, відповіді на них та будь –які зміни цієї документації: не було.
- відомості щодо призупинення процедури закупівлі у зв’язку з оскарженням рішень, дій або бездіяльності замовника: дії замовника не оскаржувались;
- у разі здійснення моніторингу закупівель за ініціативою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України - реквізити (дата та вихідний номер) листа, яким замовник надіслав до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України інформацію та документи, що вимагалися в листі-повідомленні при здійсненні моніторингу закупівель за ініціативою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, або повідомив Міністерство економічного розвитку і торгівлі України про причини ненадання такої інформації та документів. У разі ненадання в строки, указані в порядку моніторингу державних закупівель, інформації та документів, що вимагалися в листі-повідомленні, або неповідомлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України про причини ненадання такої інформації та документів замовник зазначає про це: моніторинг не здійснювався.
- у разі здійснення моніторингу закупівлі за ініціативою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України - реквізити (дата та номер) висновку за результатами моніторингу закупівлі за ініціативою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (у разі наявності такого висновку на дату складення замовником звіту) або дата початку здійснення моніторингу за ініціативою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в разі, якщо на дату складення звіту висновок за результатами здійснення моніторингу не підписаний та/або не оприлюднений у встановленому порядку: моніторинг не здійснювався. |