ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ"
Головна сторінка
Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
[+] / [-]
Річний план закупівель на:2016
Джерело фінансування Код КЕКВ (для бюджетних коштів)
Кошти місцевих бюджетів
2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали
Закупівля по рамковій угоді. Генеральний замовник Київська міська клінічна лікарня №1. Головний розпорядник коштів - Головне управління охорони здоров'я КМДА.
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
Місяць:
Рік:
Від*21.04.2016
Код документаAUPL-AAFC7J
Назва предмету закупівелькод ДК 016-2010 "32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні " (ЄЗС ДК 021:2015 (СPV:2008) код 33141000-0 "Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування") (гелі мед., сечоприймач, скарифікатори)
Процедура закупівліПрямі договори, що заключені на суму понад 100 тис грн
Місце, строк і кількість (поставки, виконання робіт або надання послуг)код ДК 016-2010 "32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні " (ЄЗС ДК 021:2015 (СPV:2008) код 33141000-0 "Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування") (гелі мед., сечоприймач, скарифікатори). 5 найменувань, квітень – грудень 2016 року, за адресою замовника;
Дата і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу
Дата оприлюднення
Номер бюлетеня
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі
Оголошення про проведення процедури закупівлі, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу англійською мовою
Назва Номер бюлетеня Дата оприлюднення Номер оголошення
- -- -- -- -
Дата та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення
Номер повідомлення
Номер бюлетеня
Дата прийняття рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій):
Дата та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення
Номер бюлетеня
Номер оголошення з відомостями про рамкову угоду
Дата та номер оголошення про результати процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата21.04.2016
Номер бюлетеня77 (21.04.2016)
Номер оголошення про результати процедури закупівлі10570
Дата та номер оголошення про результати процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженного органу англійською мовою
Дата оприлюднення
Номер бюлетеня
Номер оголошення про результати
Дата відправлення учасникам повідомлення про результати торгів
Дата*12.04.2016
Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів
Кінцевий срок подання пропозицій
Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів
Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів
Лот Кількисть отриманих пропозицій
Інформація про учасників процедури закупівлі
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)учасника процедури закупівлі Ідентифікаційний код/ІПН Місце знаходження/місце проживання, телефон, факс Ціна пропозиції ПДВ Стислий опис інших умов пропозиції конкурсних торгів
- -- -- -- -- -- -- -
Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обгрунтування підстав відхилення
Лот Повне найменування (для юридичної особи) або ПІБ (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ІПН, місцезнаходження/місце проживання, телефон/телефакс Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) ПДВ Обгрунтування підстав відхилення
- -- -- -- -- -
Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів
Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися
Лот Найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів Найвища ціна пропозиції конкурсних торгів Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (прописом)
- -- -- -- -- -
Дата акцепту пропозиції з конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною; дата укладання договору про закупівлю та його ціна
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб), ідентифікаційний код/ІПН, місце знаходження/місце проживання, телефон, факс учасника процедури закупівлі Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів Дата укладання договору про закупівлю Номер договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю (прописом) ПДВ
- -- -- -- -- -- -- -- -
Інформація про укладену рамкову угоду
Дата та номер рамкової угоди04.03.2016, б/н
Учасники рамкової угоди1. КП “Фармація”, код: 05415852, вул. І. Франка,38-Б, м.Київ, 01030, тел.: (044) 2349141 2. ТОВ “Медична торгівельна компанія”, код: 37003164, вул. Грушевського, буд. 28/2 н/п №43, м. Київ, 01021, тел.: (044) 3716968 3. ТОВ «АЛЬЯНС-2013», код 38507310, адреса: 03142, м. Київ, бульв. Академіка Вернадського, 57, оф. 98, тел./факс (044) 501-67-26
Строк, на який укладено рамкову угоду
Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угодіІстотні умови договору про закупівлю визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України
Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасникомвизначено в рамковій угоді
Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися
Лот Обгрунтування підстав відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися Дата відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися
- -- -- -
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі
Суб'єкт оскарження Дата рєестрації скарги Суб'єкт, що розглядав скаргу Попередне (проміжне) рішення суб'єкта, що розглядав скаргу Остаточне рішення суб'єкта, що розглядав скаргу
- - - - - - - - - -
Інша інформація
Додані файли
05/30/2016 11:48:28 AM   звіт гель рамкові.pdf
Київська міська клінічна лікарня №2
код ДК 016-2010 "32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні " (ЄЗС ДК 021:2015 (СPV:2008) код 33141000-0 "Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування") (гелі мед., сечоприймач, скарифікатори)