ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ"
Головна сторінка
Звіт про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань)
[+] / [-]
Річний план закупівель на:2016
Джерело фінансування Код КЕКВ (для бюджетних коштів)
Кошти державного бюджету України
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
Місяць:
Рік:
Від*15.06.2016
Код документаAUPL-ABKG3W
Назва предмету закупівельУбори наголовні захисні; ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; стрічки до друкарських машинок, штемпельні подушечки за кодом ДК 016:2010 – 32.99.1 (шкільні грифельні чи інші дошки для писання чи малювання або приладдя до них за кодом ДК 021:2015 – 39292000-5, дошки аудиторні).
Процедура закупівліЗапит цінових пропозицій
Місце, строк і кількість (поставки, виконання робіт або надання послуг)Убори наголовні захисні; ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; стрічки до друкарських машинок, штемпельні подушечки за кодом ДК 016:2010 – 32.99.1 (шкільні грифельні чи інші дошки для писання чи малювання або приладдя до них за кодом ДК 021:2015 – 39292000-5, дошки аудиторні).. 108 штук, червень-серпень 2016 р., дитячі наічальні заклади управління освіти Голосіївського району м. Києва;
Дата і номер запиту цінових пропозицій, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу
Дата оприлюднення18.05.2016
Номер бюлетеня№93 (18.05.2016)
Номер запиту цінових пропозицій118546
Дата та номер повідомлення про акцепт цінових пропозицій, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення06.06.2016
Номер повідомлення№106 (06.06.2016)
Номер бюлетеня127996
Дата прийняття рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій):03.06.2016
Дата та номер інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата14.06.2016
Номер бюлетеня№112 (14.06.2016)
Номер інформації про результати132359
Дата відправлення учасникам повідомлення про результати торгів
Дата*06.06.2016
Інформація щодо цінових пропозицій
Кінцевий срок подання пропозицій31.05.2016 - 09:30
Дата розкриття цінових пропозицій
31.05.2016, 11:00
Кількість отриманих цінових пропозицій
Лот Кількисть отриманих пропозицій
Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)учасника процедури закупівлі Ідентифікаційний код/ІПН Місце знаходження/місце проживання, телефон, факс Ціна пропозиції ПДВ Стислий опис інших умов цінової пропозиції
- -- -- -- -- -- -- -
Перелік відхилених цінових пропозицій, обгрунтування підстав відхилення
Лот Повне найменування (для юридичної особи) або ПІБ (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ІПН, місцезнаходження/місце проживання, телефон/телефакс Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) ПДВ Обгрунтування підстав відхилення
- -- -- -- -- -
Ціни акцептованих пропозицій, що відповідають вимогам замовника та мають найнижчу ціну
Лот Ціна акцептованої цінової пропозиції Ціна акцептованої цінової пропозиції (прописом) ПДВ
- -- -- -- -
Дата акцепту цінової пропозиції, що визнана найбільш економічно вигідною; дата укладання договору про закупівлю та його ціна
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб), ідентифікаційний код/ІПН, місце знаходження/місце проживання, телефон, факс учасника процедури закупівлі Дата акцепту цінової пропозиції Дата укладання договору про закупівлю Номер договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю (прописом) ПДВ
- -- -- -- -- -- -- -- -
Прийняття рішення про неукладання договору про закупівлю
Дата
Підстава
Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися
Лот Обгрунтування підстав відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися Дата відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися
- -- -- -
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі
Суб'єкт оскарження Дата рєестрації скарги Суб'єкт, що розглядав скаргу Попередне (проміжне) рішення суб'єкта, що розглядав скаргу Остаточне рішення суб'єкта, що розглядав скаргу
- - - - - - - - - -
Інша інформація
Додані файли
07/05/2016 05:48:49 PM   Звіт № 35.pdf
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Убори наголовні захисні; ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; стрічки до друкарських машинок, штемпельні подушечки за кодом ДК 016:2010 – 32.99.1 (шкільні грифельні чи інші дошки для писання чи малювання або приладдя до них за кодом ДК 021:2015 – 39292000-5, дошки аудиторні).