Від* | 27.07.2016
|
Код документа | AUPL-AC9AJX |
Назва предмету закупівель | Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі (код ДК 016:2010 -31.01.1), Меблі (код ДК 021:2015 - 39100000-3), столи комп’ютерні, шафи, тумби, столи комп’ютерні з бортами для учнів) |
Процедура закупівлі | Запит цінових пропозицій |
Місце, строк і кількість (поставки, виконання робіт або надання послуг) | Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі (код ДК 016:2010 -31.01.1), Меблі (код ДК 021:2015 - 39100000-3), столи комп’ютерні, шафи, тумби, столи комп’ютерні з бортами для учнів). , , ;
|
Дата і номер запиту цінових пропозицій, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу |
Дата оприлюднення | 21.06.2016 |
Номер бюлетеня | № 116(21.06.2016) |
Номер запиту цінових пропозицій | № 135042 |
Дата та номер повідомлення про акцепт цінових пропозицій, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу |
Дата оприлюднення | 11.07.2016 |
Номер повідомлення | №143688 |
Номер бюлетеня | № 129(11.07.2016) |
Дата прийняття рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій): | 08.07.2016 |
Дата та номер інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу |
Дата | 22.07.2016 |
Номер бюлетеня | № 138(22.07.2016) |
Номер інформації про результати | № 148945 |
Дата відправлення учасникам повідомлення про результати торгів |
Дата* | 08.07.2016
|
Інформація щодо цінових пропозицій |
Кінцевий срок подання пропозицій | 05.07.2016 - 10.00 |
Дата розкриття цінових пропозицій | 05.07.2016, 11.00
|
Кількість отриманих цінових пропозицій |
Лот |
Кількисть отриманих пропозицій |
|
Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції |
Лот |
Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)учасника процедури закупівлі |
Ідентифікаційний код/ІПН |
Місце знаходження/місце проживання, телефон, факс |
Ціна пропозиції |
ПДВ |
Стислий опис інших умов цінової пропозиції |
- - | - - | - - | - - | - - | - - | - - |
|
Перелік відхилених цінових пропозицій, обгрунтування підстав відхилення |
Лот |
Повне найменування (для юридичної особи) або ПІБ (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ІПН, місцезнаходження/місце проживання, телефон/телефакс |
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) |
ПДВ |
Обгрунтування підстав відхилення |
- - | - - | - - | - - | - - |
|
Ціни акцептованих пропозицій, що відповідають вимогам замовника та мають найнижчу ціну |
Лот |
Ціна акцептованої цінової пропозиції |
Ціна акцептованої цінової пропозиції (прописом) |
ПДВ |
- - | - - | - - | - - |
|
Дата акцепту цінової пропозиції, що визнана найбільш економічно вигідною; дата укладання договору про закупівлю та його ціна |
Лот |
Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб), ідентифікаційний код/ІПН, місце знаходження/місце проживання, телефон, факс учасника процедури закупівлі |
Дата акцепту цінової пропозиції |
Дата укладання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю |
Вартість договору про закупівлю |
Вартість договору про закупівлю (прописом) |
ПДВ |
- - | - - | - - | - - | - - | - - | - - | - - |
|
Прийняття рішення про неукладання договору про закупівлю |
Дата |
|
Підстава | |
Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися |
Лот |
Обгрунтування підстав відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися |
Дата відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися |
- - | - - | - - |
|
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі |
Суб'єкт оскарження |
Дата рєестрації скарги |
Суб'єкт, що розглядав скаргу |
Попередне (проміжне) рішення суб'єкта, що розглядав скаргу |
Остаточне рішення суб'єкта, що розглядав скаргу |
- - | - - | - - | - - | - - |
|
Інша інформація | Переможцем процедури цінових пропозицій визначається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника та має найнижчу ціну.
Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). Стіл комп’ютерний з місцем під системний блок праворуч/ліворуч,1050х600х750мм – 481,0 грн. з ПДВ за одиницю, Стіл письмовий 1200х600х750мм – 418 грн. з ПДВ за одиницю, Тумба приставна з нішею та 2-ма висувними шухлядами , 432х476х604мм – 516,0 грн. з ПДВ за одиницю, Шафа для книг напівзакрита 2-дверна, без скла 700х358х1800мм – 654 грн. з ПДВ за одиницю, Шафа для одягу з овальною штангою 2-дверна , 802х519х1816мм – 1155,0 за одиницю, Стіл комп’ютерний з бортами для учнів 1000х600х810мм – 713,0 грн. за одиницю |