ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ"
Головна сторінка
Звіт про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань)
[+] / [-]
Річний план закупівель на:2016
Джерело фінансування Код КЕКВ (для бюджетних коштів)
Кошти місцевих бюджетів
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
Місяць:
Рік:
Від*27.07.2016
Код документаAUPL-AC9AJX
Назва предмету закупівельМеблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі (код ДК 016:2010 -31.01.1), Меблі (код ДК 021:2015 - 39100000-3), столи комп’ютерні, шафи, тумби, столи комп’ютерні з бортами для учнів)
Процедура закупівліЗапит цінових пропозицій
Місце, строк і кількість (поставки, виконання робіт або надання послуг)Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі (код ДК 016:2010 -31.01.1), Меблі (код ДК 021:2015 - 39100000-3), столи комп’ютерні, шафи, тумби, столи комп’ютерні з бортами для учнів). , , ;
Дата і номер запиту цінових пропозицій, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу
Дата оприлюднення21.06.2016
Номер бюлетеня№ 116(21.06.2016)
Номер запиту цінових пропозицій№ 135042
Дата та номер повідомлення про акцепт цінових пропозицій, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення11.07.2016
Номер повідомлення№143688
Номер бюлетеня№ 129(11.07.2016)
Дата прийняття рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій):08.07.2016
Дата та номер інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата22.07.2016
Номер бюлетеня№ 138(22.07.2016)
Номер інформації про результати№ 148945
Дата відправлення учасникам повідомлення про результати торгів
Дата*08.07.2016
Інформація щодо цінових пропозицій
Кінцевий срок подання пропозицій05.07.2016 - 10.00
Дата розкриття цінових пропозицій
05.07.2016, 11.00
Кількість отриманих цінових пропозицій
Лот Кількисть отриманих пропозицій
Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)учасника процедури закупівлі Ідентифікаційний код/ІПН Місце знаходження/місце проживання, телефон, факс Ціна пропозиції ПДВ Стислий опис інших умов цінової пропозиції
- -- -- -- -- -- -- -
Перелік відхилених цінових пропозицій, обгрунтування підстав відхилення
Лот Повне найменування (для юридичної особи) або ПІБ (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ІПН, місцезнаходження/місце проживання, телефон/телефакс Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) ПДВ Обгрунтування підстав відхилення
- -- -- -- -- -
Ціни акцептованих пропозицій, що відповідають вимогам замовника та мають найнижчу ціну
Лот Ціна акцептованої цінової пропозиції Ціна акцептованої цінової пропозиції (прописом) ПДВ
- -- -- -- -
Дата акцепту цінової пропозиції, що визнана найбільш економічно вигідною; дата укладання договору про закупівлю та його ціна
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб), ідентифікаційний код/ІПН, місце знаходження/місце проживання, телефон, факс учасника процедури закупівлі Дата акцепту цінової пропозиції Дата укладання договору про закупівлю Номер договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю (прописом) ПДВ
- -- -- -- -- -- -- -- -
Прийняття рішення про неукладання договору про закупівлю
Дата
Підстава
Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися
Лот Обгрунтування підстав відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися Дата відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися
- -- -- -
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі
Суб'єкт оскарження Дата рєестрації скарги Суб'єкт, що розглядав скаргу Попередне (проміжне) рішення суб'єкта, що розглядав скаргу Остаточне рішення суб'єкта, що розглядав скаргу
- - - - - - - - - -
Інша інформаціяПереможцем процедури цінових пропозицій визначається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника та має найнижчу ціну.
Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). Стіл комп’ютерний з місцем під системний блок праворуч/ліворуч,1050х600х750мм – 481,0 грн. з ПДВ за одиницю, Стіл письмовий 1200х600х750мм – 418 грн. з ПДВ за одиницю, Тумба приставна з нішею та 2-ма висувними шухлядами , 432х476х604мм – 516,0 грн. з ПДВ за одиницю, Шафа для книг напівзакрита 2-дверна, без скла 700х358х1800мм – 654 грн. з ПДВ за одиницю, Шафа для одягу з овальною штангою 2-дверна , 802х519х1816мм – 1155,0 за одиницю, Стіл комп’ютерний з бортами для учнів 1000х600х810мм – 713,0 грн. за одиницю
Додані файли
07/27/2016 10:28:19 AM   звіт.pdf
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі (код ДК 016:2010 -31.01.1), Меблі (код ДК 021:2015 - 39100000-3), столи комп’ютерні, шафи, тумби, столи комп’ютерні з бортами для учнів)