Інформація | Комунальне підприємство
«Київська міська лікарня ветеринарної медецини»
ЗАТВЕРДЖЕНО ПРОТОКОЛЬНИМ
РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
від 20.09.2017р.
Уповноважена особа
_________________ Журиленко Є. Б.
ВІДКРИТІ ТОРГИ
предмет закупівлі:
Корм для домашніх тварин
(сухий корм для тварин)
Код ДК 021:2015 – 15713000-9
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
м. Київ, 2017
№
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1 2 3
1 Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі
2 Інформація про замовника торгів:
2.1 повне найменування Комунальне підприємство «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі - Замовник)
2.2 місцезнаходження 02260, м. Київ, вул. Електротехнічна, 5-А.
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Уповноважена особа із закупівель: Журиленко Є.Б. 067-285-49-71
Контактні особи:
Фахівець із закупівель Весна А.В. 044-534-01-33
e-mail: vesnavet@ukr.net
3 Процедура закупівлі Відкриті торги
4 Інформація про предмет закупівлі:
4.1 назва предмета закупівлі Сухий корм для тварин
Код ДК 021:2015 – 15713000-9
Сухий корм для тварин - корм для дорослих собак усіх порід ("Bilbo Adult Premium" або повноцінний еквівалент)
Вимоги (Детальний опис товару) в Додатку 1
4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Сухий корм для тварин - корм для дорослих собак усіх порід ("Bilbo Adult Premium" або повноцінний еквівалент) - 12 000 кг.
4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Поставка здійснюється в Комунальне підприємство «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник) с. Нове Залісся (Бородянка), вул. Студентська, 24 - в кількості згідно заявок замовника.
Обсяг поставок:
Сухий корм для тварин - корм для дорослих собак усіх порід ("Bilbo Adult Premium" або повноцінний еквівалент) - 12 000 кг.
4.4 строк поставки товарів (надан-ня послуг, виконання робіт) Не пізніше 7 календарних днів від отримання заявки від замовника.
5 Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах
6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, замовник встановлює, що такий учасник зазначає ціну тендерної пропозиції у гривнях.
Розрахунки за поставлений товар будуть здійснені через органи державного казначейства України.
Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує постачати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також враховує витрати на страхування, транспортування, навантаження та розвантаження в КП «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» с. Нове Залісся (Бородянка) вул. Студентська, 24 а також інші витрати.
Ціни вказуються за кожну одиницю виміру (кг) товару із урахуванням кількості та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, посвідчень та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
ПОРЯДОК УНЕСЕННЯ ЗМІН ТА НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕНЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
1 Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.
2 Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону
ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
-інформацією про ціну пропозиції (тендерна пропозиція);
-інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
-інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
-інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
-документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
У разі допущення учасником формальних (несуттєвих) по-милок, тендерна пропозиція такого учасника не відхиляється.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
-відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах (на всіх чи на окремих документах пропозиції);
-наявність технічних помилок та описок.
Технічною помилкою вважається:
-відсутність фрагменту тексту (розділових знаків, букв, слів, словосполучень і т.д.), який повинен бути;
-наявність зайвого фрагменту тексту, який не повинен бути зазначений в тексті.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію за формою, наведеною в Додатку № 2.
2 Забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції
5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є:
-наявніст обладнання та матеріально-технічної бази;
-вимоги, встановлені статтею 17 Закону.
Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним та іншим вимогам згідно з Додатком № 3.
6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.
Вимоги (детальний опис) товару та особливі вимоги наведені в Додатку № 1.
Учасники процедури закупівлі у складі пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару відповідно до вимог, визначених замовником у Додатку № 1. При цьому учасник обов’язково зазначає найменування, адресу виробника продукції, яка пропонується до постачання, а також інформацію про застосування заходів із захисту довкілля.
Для підтвердження технічних та якісних характеристик товару учасник-переможець торгів на кожну поставку партії товару для підтвердження якості надає Замовнику-розпоряднику коштів копію декларації виробника із позначкою придатності.
Продукція щодо показників якості повинна відповідати вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами , що відображено в сертифікаті відповідності, сертифікаті/паспорті якості або інших подібних документах. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів.
7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Не вимагається
8 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Згідно процедури закупівлі.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів
ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна» та виконання запиту замовника щодо надання необхідних документів.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань інформації про учасників.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду може бути аргументовано продовжено Замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію, з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначений ст.28 Закону. Порядок проведення електронного аукціону визначено ст.29 Закону.
Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції:
-з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість;
-без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ.
2 Інша інформація Все, що не передбачено в даній документації регулюється нормами чинного законодавства.
3 Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель
РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
1 Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися Замовник відміняє торги в разі:
- відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів;
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
- порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;
- подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
- допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій (Стосується закупівель, які здійснюються на підставі ч.4 ст.10 Закону);
- відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
- якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
- якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
- скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель
2 Строк укладання договору Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1, 2 ст. 17 Закону (додаток 3)
3 Проект договору про закупівлю Проект договору зазначено в Додатку № 4
4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
- його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону;
- його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону;
- його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
5 Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст..17 закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
6 Забезпечення виконання договору про закупівлю Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
ДОДАТОК 1
ВИМОГИ (ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС) ТОВАРУ ТА ОСОБЛИВІ ВИМОГИ
Предмет закупівлі:
Сухий корм для тварин - корм для дорослих собак усіх порід ("Bilbo Adult Premium" або повноцінний еквівалент) - 12 000 кг.
Термін придатності Залишковий термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше 12 місяців або не менше 70% від терміну визначеного виробником.
Зовнішній вигляд Чистий, без сторонніх домішок, сипкий, без грудочок, комків.
Вимоги Повнораціонний сухий корм для дорослих собак усіх порід має мати:
Склад: злаки, м’ясо і субпродукти тваринного походження, свійська птиця, рослинні субпродукти, масла і жири, мінерали.
Аналітичні компоненти: протеїн - 21,0%, жир - 8,0%, сира клітковина - 2,5%, сира зола - 6,0%, кальцій - 1,3%, фосфор - 1,0%, натрій - 0,3%, калій - 0,4%, магній - 0,15%, Омега-3 жирні кислоти - 0,1%, Омега-6 жирні кислоти - 1,5%. Вологість - 8%.
Харчові добавки на кг: вітамін А - 11000 МО, вітамін D3 - 1100 МО, вітамін Е - 65 мг, вітамін С - 70 мг, вітамін В1 - 10 мг, вітамін В2 - 12 мг, вітамін В6 - 7 мг, вітамін B12 - 70 мкг, біотин - 250 мкг, нікотинова кислота - 40 мг, фолієва кислота - 1 мг, холін хлорид - 1200 мг.
Мікроелементи на кг: залізо (оксид заліза) - 100 мг, мідь (сульфат міді, пентагідрат) - 8 мг, цинк (оксид цинку) - 65 мг, йод (йодат кальцію, безводний) - 1,8 мг, селен (селеніт натрію) - 0,18 мг.
Технологічні добавки: антиоксиданти.
Енергетична цінність: 14,7 МДж /кг (351,1 Ккал/100 г).
Без ГМО.
Споживча тара Постачальник повинен постачати товар в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Розфасований в нових мішках з поліпропілена, або з поліетилена, або іншого допустимого матеріалу, вагою не менше, ніж по 15 кг.
Маркування Маркування з позначкою придатності, відповідним шрифтом, нанесеною фарбою, вільною від токсинів, відповідно діючого законодавства.
Оцінка якості Продукція щодо показників якості повинна відповідати вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, та підтверджуватись наступними документами: ветеринарний сертифікат, сертифікат походження, сертифікати відповідності стандартам ISO 9001-2008, HACCP, International Food Standard. Надання сканкопій оригіналів сертифікатів відповідності - обов’язкове.
Особливі вимоги під час поставки товару:
1. Документи, що надаються Постачальником при передачі товару: видаткова накладна та копія документу про якість, засвідчена підписом та «мокрою» печаткою Постачальника для кожної позиції специфікації.
2. Доставка Товару та всієї документації «Замовнику» здійснюється за рахунок «Постачальника».
3. Товар повинен відповідати зазначеним вимогам.
4. Товар, що постачається повинний бути обов'язково того ж найменування та у тій же кількості, які вказані у ціновій пропозиції.
ДОДАТОК 2
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
Подаємо на участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю: Сухий корм для тварин свою пропозицію.
1. Повне найменування учасника-суб’єкта господарювання ______________________
2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ___________________________________________
3. Поштова адреса (місце знаходження)________________________________________
4. Телефон, факс, e-mail _____________________________________________________
5.
Найменування товару
Одиниця виміру кіль-кість Ціна за одиницю, грн., з ПДВ Загальна вартість, грн., з ПДВ
Сухий корм для тварин – корм для дорослих собак усіх порід ("Bilbo Adult Premium" або повноцінний еквівалент) кг 12 000
загальна вартість з /без ПДВ
Особа, уповноважена для укладання договору__________________________ (П.І.Б., тел.)
Керівник М.П. Підпис
ДОДАТОК 3
Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам
Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Інформація про відповідність Учасника вимогам, встановленим ст. 17
Закону України «Про публічні закупівлі»:
3. Інформація, яку повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах 1 та 2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
3.1. Довідка, що надається в довільній формі за підписом учасника із обов’язковим зазначенням наступної інформації:
• відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
• суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
• фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
• службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
• юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень;
• учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Інші документи:
4.1. Копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції.
4.2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
4.3. Копія паспорту (для фізичних осіб).
4.4. Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару відповідно до вимог, визначених замовником у Додатку № 1. При цьому учасник обов’язково зазначає найменування, адресу виробника продукції, яка пропонується до постачання а також інформацію про застосування заходів із захисту довкілля.
4.5. Довідка, складена у довільній формі, про наявність та перелік транспортних засобів (автомобілів) для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини. У разі оренди транспортного засобу подається копія договору оренди.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1, 2 ст. 17 Закону.
Перелік документів, які надаються учасником-переможцем для підтвердження відсутності підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону
1. Документ про відсутність судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку:
1.1. Надається оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки з департаменту інформаційних технологій міністерства внутрішніх справ України (відділу інформаційних технологій відповідного обласного управління міністерства внутрішніх справ України з інформацією: чи була засуджена фізична особа, яка є учасником, за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довідка має бути з інформацією станом не більше місячної давнини від дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
2. Документ про відсутність судимості за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку:
2.1. Надається оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки з департаменту інформаційних технологій міністерства внутрішніх справ України (відділу інформаційних технологій відповідного обласного управління міністерства внутрішніх справ України) інформацією: чи була засуджена службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довідка має бути з інформацією станом не більше місячної давнини від дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
3. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону:
3.1. Оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) за визначеною законодавством формою.
Довідка має бути з інформацією станом не більше місячної давнини від дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
4. Тендерна пропозиція учасника-переможця про підтвердження ціни:
4.1 Оригінал в паперовій формі Тендерної пропозиції (додаток 2 тендерної документації) учасника-переможця з ціною пропозиції за результатом проведеного аукціону;
Вказані вище документи подаються Переможцем в паперовій формі в прошитому, пронумерованому та скріпленому печаткою (у разі наявності) вигляді.
У разі ненадання у визначений строк учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
ДОДАТОК 4
Проект договору
про закупівлю товарів за бюджетні кошти
м. Київ _________ року
Комунальне підприємство «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (надалі іменується - Замовник), ідентифікаційний код ЄДРПОУ 32828319, в особі в.о. директора Баліцер Поліни Олександрівни, яка діє на підставі Статуту, з однієї Сторони, та,
_________________________________ (надалі іменується - Постачальник), __________________, в особі ______________, який діє на підставі _______________, уклали цей Договір про таке (далі Договір):
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Замовник доручає, а Постачальник зобов’язується у 2017 році поставити Замовникові-одержувачу коштів: Корм для домашніх тварин (сухий корм для тварин) (надалі - Товар), зазначений в специфікації (додаток №1 до цього Договору), а Замовник-одержувач коштів - прийняти і оплатити такий Товар.
1.2. Найменування Товару: ДК 021:2015-15713000-9 Корм для домашніх тварин (сухий корм для тварин). Кількість товару: 12 000 кг.
1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику-одержувачу коштів Товар, якість якого відповідає вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами , що відображено в сертифікаті відповідності, сертифікаті/паспорті якості або інших подібних.
2.2. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів (ГМО).
2.3. Постачальник гарантує якість Товару відповідно декларації виробника, копію якої Постачальник надає Замовнику-одержувачу коштів.
2.4. Товар, що постачається, має залишковий термін придатності не менше 70% від повного терміну придатності. При цьому, Замовник-одержувач коштів повинен забезпечити відповідні умови зберігання поставленого Товару.
2.5. Якщо протягом гарантійного терміну Товар виявиться дефектним, неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний Товар протягом 1-го робочого дня. Всі витрати, пов’язані з заміною Товару неналежної якості несе Постачальник.
2.6. Дія п. 2.5. не розповсюджується на випадки недотримання правил зберігання Товару Замовником-одержувачем коштів.
2.7 На упаковці Товару повинно бути нанесено водостійкою фарбою найменування виробника, склад продукту харчування, строк зберігання, дата виготовлення/дата кінцевого терміну вживання, тощо. Маркування на етикетці повинно забезпечити чітке читання у доступній для сприйняття формі.
3. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.1. Ціна цього Договору становить _________________грн. (ціна Договору вказується з урахуванням Закону України „Про податок на додану вартість”).
3.2. Транспортні витрати по доставці Товару включені Постачальником у ціну Товару.
3.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. З метою уникнення випадків закупівлі Товару за завищеними цінами, Замовник-одержувач коштів має право ініціювати зменшення ціни Товару. Підставою для зменшення ціни (в т.ч. ціни за одиницю Товару) є інформаційні дані динаміки цін(тарифів) середньо-регіональних цін.
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником-одержувачем коштів, після пред’явлення Постачальником товарно-транспортних накладних на оплату Товару. Замовник-одержувач коштів протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання товаро-транспортних накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Києві. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Києві в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2017 р.
4.2. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з міського бюджету на 2017 рік.
4.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України.
5. ПОСТАВКА ТОВАРУ
5.1. Строк поставки Товару: згідно потреб Замовника та видаткової накладної.
5.2. Поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарним вимогам.
5.3. Місце поставки Товару: Київська обл., с. Нове Залісся (Бородянка), вул. Студентська, 24.
5.4. Товар постачається партіями (частинами) згідно письмових заявок, які надаються Замовником-одержувачем коштів Постачальнику. При зміні кількості Товару, Замовник-одержувач коштів зобов’язаний письмово попередити про це Постачальника не пізніше як за 1 (один) робочий день. При цьому, видаткові та/або товарно-транспортні накладні подаються Постачальником Замовнику-одержувачу коштів не пізніше дня, що передує останньому робочому дню місяця.
5.5. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товарно-транспортних накладних, по якості – відповідно до розділу ІІ цього Договору.
5.6. Товар повинен передаватись Замовнику-одержувачу коштів в упаковці підприємства-виробника, що відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність Товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання.
5.7. Товар, отриманий розпакованим або в неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 1-го робочого дня з дати постачання неналежним чином упакованого Товару.
5.8. Приймання Товару здійснюється уповноваженими представниками Замовника-одержувача коштів, які діють на підставі наказу Замовника-одержувача коштів та договорів про матеріальну відповідальність.
5.9. Датою поставки Товару є дата підписання товарно-транспортної накладної відповідальним працівником Замовника-одержувача коштів.
5.10. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника-одержувача коштів.
5.11. Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт забезпечується Постачальником власними силами.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Замовник-одержувач коштів зобов’язаний:
6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений Товар.
6.1.2. Приймати поставлений Товар, згідно товарно-транспортних накладних.
6.2. Замовник-одержувач коштів має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у строк - п’ять календарних днів.
6.2.2. При неодноразовому, протягом терміну дії цього Договору, порушенні Постачальником виконання зобов’язань, Замовник-одержувач коштів може розірвати цей Договір в односторонньому порядку з повідомленням про це Постачальника у п’ятиденний термін з моменту порушення умов Договору. Договір вважається розірваним через 5 календарних днів від дати відправлення Постачальнику рекомендованого листа-повідомлення.
6.2.3. Факти неналежного виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором засвідчуються уповноваженими представниками Замовника-одержувача коштів та Постачальника, про що складається відповідний акт. Якщо представник Постачальника не з’явиться у день складання акта, акт складається представниками Замовника-одержувача коштів в односторонньому порядку, копія акту подається Постачальнику.
Складені акти є підставою для складання узагальненого акту, який підписується уповноваженими представниками Замовника-одержувача коштів та Постачальника. Відмова представника Постачальника від підписання акту зазначається у цих же актах. Акти є підставою для подання претензій Замовником-одержувачем коштів.
6.2.4. Контролювати поставку Товару, у строки, встановлені цим Договором;
6.2.5. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.
6.2.6. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пунктах 4.1 Договору (відсутність печатки, підписів тощо);
6.3. Постачальник зобов’язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку Товару, у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом ІІ цього Договору.
6.3.3. При виникненні претензій у Замовника-одержувача коштів до кількості чи до якості Товару, що трапились з вини Постачальника, останній повинен здійснити додаткову поставку або здійснити заміну неякісного Товару протягом 1-го робочого дня з дати отримання претензій від Замовника-одержувача коштів.
6.4. Постачальник має право:
6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар;
6.4.2. На дострокову поставку Товару, за письмовим погодженням Замовника-одержувача коштів;
6.4.3. У разі невиконання зобов’язань Замовником-одержувачем коштів Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника-одержувача коштів у строк - п’ять календарних днів;
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
7.2. За невиконання або несвоєчасне виконання зобов’язань за цим Договором: у разі поставки в неповному обсязі партії Товару, заявленої Замовником-одержувачем коштів, або неналежної якості, або неналежного асортименту, або термін його придатності складає менш як 50 %, або супроводжувальна документація не буде відповідати технічним умовам, або не буде подана згідно п.2.3. цього Договору, або буде порушуватися графік поставки, або термін заміни товару буде перевищувати 1 (один) робочий день та в інших випадках, Постачальник несе відповідальність у розмірах, визначених п.2 ст. 231 Господарського кодексу України.
7.3. У разі відмови Постачальника від виконання та/або неналежного виконання умов Договору Замовник та/або Замовник-одержувач коштів мають право розірвати договір і провести нову процедуру закупівлі. При цьому Постачальник зобовязаний на першу письмову вимогу Замовника та/або Замовника-одержувача коштів з’явитися до Замовника-одержувача коштів для укладання та підписання Договору про розривання, у разі якщо Договір розривається за згодою Сторін. За неявку Постачальника для підписання Договору про його розірвання Постачальник сплачує на користь Замовника-одержувача коштів штраф у розмірі 5% від загальної вартості Договору.
7.4. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором Замовник-одержувач коштів несе відповідальність у вигляді пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, від суми заборгованості, за кожний день прострочення платежу, починаючи з дня отримання бюджетних асигнувань, призначених для фінансування даної закупівлі.
7.5. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов’язань за цим Договором.
7.6. Стягнення пені за незалежне виконання умов цього Договору здійснюється Сторонами, відповідно до чинного законодавства України.
8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, інша небезпечна подія).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом трьох днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є довідка, яка видається Торгово-промисловою палатою України або відповідно створеною органами державної влади місцевою або територіальною комісією по визначенню обсягу збитків, завданих стихійним лихом.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більш як п’ять днів, кожна із Сторін, в установленому порядку, має право розірвати цей Договір. У такому разі, Сторона не має права вимагати від іншої Сторони відшкодування збитків.
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2017 року.
10.2. Договір укладається і підписується у 2-х примірниках, два з яких видаються для кожної із Сторін та мають однакову юридичну силу.
10.3. Дія Договору припиняється:
- повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором;
- достроково за згодою Сторін;
- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Замовник-одержувач коштів є платником податку на прибуток на загальних підставах.
11.2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків встановлених законодавством у сфері державних закупівель.
11.3. Усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання, є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів, які підписуються обома Сторонами. Усі додаткові договори с невід’ємними частинами цього Договору.
11.4. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
11.5. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
Невід’ємною частиною цього Договору є:
Додаток №1 (специфікація щодо асортименту, кількості, ціни товару).
ЗАМОВНИК-ОДЕРЖУВАЧ КОШТІВ
КП «Київська міська лікарня
ветеринарної медицини»
вул. Електротехнічна, 5-А,
м. Київ, 02260
код ЄДРПОУ 32828319
р/р 35436001027918
ГУ ДКСУ в м. Києві МФО 820019
ІПН 328283126562
Свідотцтво ПДВ № 38289379
Платник податку на прибуток
на загальних підставах
т. 534-01-33
В.о. директора
___________________ Баліцер П.О.
ПОСТАЧАЛЬНИК |