ПОРТАЛ "КИЇВАУДИТ"
Головна сторінка
Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
[+] / [-]
Річний план закупівель на:2016
Джерело фінансування Код КЕКВ (для бюджетних коштів)
Кошти місцевих бюджетів
Кошти місцевих бюджетів
---- -----
---- -----
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
Місяць:
Рік:
Від*
Код документаAUPL-ABDKH2
Назва предмету закупівельМеблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла: їхні частини (33192000-2. Меблі медичного призначення) (ліжка)
Процедура закупівліВідкриті торги
Місце, строк і кількість (поставки, виконання робіт або надання послуг)лот 1: ліжка з механічним приводом. 70, , ;
лот 2: ліжка з електричним приводом. 40, , ;
Дата і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу
Дата оприлюднення14.04.2016
Номер бюлетеня101713
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі101713
Оголошення про проведення процедури закупівлі, яке оприлюдено на веб-порталі Уповноваженного органу англійською мовою
Назва Номер бюлетеня Дата оприлюднення Номер оголошення
- -- -- -- -
Дата та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення24.05.2016
Номер повідомлення121755
Номер бюлетеня
Дата прийняття рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій):20.05.2016
Дата та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення
Номер бюлетеня
Номер оголошення з відомостями про рамкову угоду
Дата та номер оголошення про результати процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата16.06.2016
Номер бюлетеня
Номер оголошення про результати процедури закупівлі133676
Дата та номер оголошення про результати процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженного органу англійською мовою
Дата оприлюднення
Номер бюлетеня
Номер оголошення про результати
Дата відправлення учасникам повідомлення про результати торгів
Дата*20.05.2016
Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів
Кінцевий срок подання пропозицій -
Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів
19.05.2016, 12:00
Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів
Лот Кількисть отриманих пропозицій
Інформація про учасників процедури закупівлі
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)учасника процедури закупівлі Ідентифікаційний код/ІПН Місце знаходження/місце проживання, телефон, факс Ціна пропозиції ПДВ Стислий опис інших умов пропозиції конкурсних торгів
- -- -- -- -- -- -- -
Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обгрунтування підстав відхилення
Лот Повне найменування (для юридичної особи) або ПІБ (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ІПН, місцезнаходження/місце проживання, телефон/телефакс Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) ПДВ Обгрунтування підстав відхилення
- -- -- -- -- -
Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів
Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися
Лот Найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів Найвища ціна пропозиції конкурсних торгів Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (прописом)
- -- -- -- -- -
Дата акцепту пропозиції з конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною; дата укладання договору про закупівлю та його ціна
Лот Повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб), ідентифікаційний код/ІПН, місце знаходження/місце проживання, телефон, факс учасника процедури закупівлі Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів Дата укладання договору про закупівлю Номер договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю Вартість договору про закупівлю (прописом) ПДВ
- -- -- -- -- -- -- -- -
Інформація про укладену рамкову угоду
Дата та номер рамкової угоди,
Учасники рамкової угоди
Строк, на який укладено рамкову угоду
Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді
Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником
Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися
Лот Обгрунтування підстав відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися Дата відміни чи визнання торгів такими, що не відбулися
- -- -- -
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі
Суб'єкт оскарження Дата рєестрації скарги Суб'єкт, що розглядав скаргу Попередне (проміжне) рішення суб'єкта, що розглядав скаргу Остаточне рішення суб'єкта, що розглядав скаргу
- - - - - - - - - -
Інша інформація
   
Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла: їхні частини (33192000-2. Меблі медичного призначення) (ліжка)