Дата створення запису: 07/19/2018 |
Об'ект перевірки |
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Орган що здійснював перевірку: | Назва зовнішнього контролюючого органу |
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту | |
Підстава для перевірки: | Тип (вид, напрям) перевірки: |
доручення голови Київської міської державної адміністрації Кличка В.В. від 10.10.2017 №35907 | Аудит відповідності |
Тема перевірки: |
оцінка процесу з дотримання та виконання вимог законодавства при формуванні нормативних/планових витрат, включених в 2017 році до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, функціонування системи внутрішнього контролю за відповідністю їх формування, дотримання актів законодавства з питань надання житлово-комунальних послуг і виконанням завдань, визначених положенням та актами законодавства, з метою виявлення ризиків, які негативно впливають на виконання функцій та завдань установи та підприємств, розробка рекомендацій та пропозицій, направлених на забезпечення належного та ефективного надання житлово-комунальних послуг, мінімізацію ризиків тощо. |
Період що перевірявся: | Дата здійснення перевірки: |
З 01.01.2016
| По 01.11.2017
| З 19.10.2017
| По 31.12.2107
|
Реквізити узагальнюючого документа: |
Дата: | Номер: | |
08.06.2018
| 070-5-13/41 | |
Резюме за результатами перевірки: |
Дослідження процесу формування нормативних/планових витрат, включених в 2017 році до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, було поведено в наступних розрізах: а) щодо відповідності діяльності Департаменту економіки та інвестицій і 10 Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва нормативно-правовим актам при формуванні нормативних/планових витрат, включених до тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій; б) щодо відповідності фактичних витрат Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва на надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій нормативним/плановим витратам, що враховані в тарифах на зазначені послуги. Станом на момент проведення аудиту обсяг діяльності Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва включав в себе наступні параметри обслуговування: - 8 334 будинків; - 39 477 тис. м2 площі будинків; - 32 288 тис. м2 приведеної прибудинкової території; - 84 ЖЕДів; - 1 74,6 тис. мешканців. В ході аудиту, за результатами проведених процедур, встановлено, що діяльність Департаменту економіки та інвестицій і Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва в частині тарифоутворення відповідає нормативно-правовим актам. Відхилень при формуванні нормативних/планових витрат, включених до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, та які призводять до їх завищення, не виявлено. Проте, відмічається, що при дослідженні питання з достовірного внесення вхідних показників, які покладені в основу формування тарифів в Керуючій компанії з обслуговування житлового фонду Святошинського району встановлено, що в результаті включення при формуванні тарифу сум відшкодування за користування спільними електромережами (електроенергію) занижено розмір складової тарифу «Витрати з технічного обслуговування та поточного ремонту мереж електропостачання та електрообладнання, систем ППА і ДВ, а також за наявності інших внутрішньобудинкових інженерних систем» на 11,4%. При досліджені питання щодо відповідності фактичних витрат Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва на надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій нормативним/плановим витратам, що враховані в тарифах, виявлено ряд недоліків, що виникли внаслідок: незабезпечення наповненості оптимальної кількості робітників основних виробничих професій, для надання якісних та своєчасних послуг з утримання будинків та прибудинкових територій; надання пріоритетності використання коштів передбачених тарифом на поточні ремонти окремих будинків та відсутності графіку виконання поточних ремонтних робіт; недосконалістю методології розрахунку обсягу вивезення відходів (за кількістю зареєстрованих мешканців); недосконалості методології розрахунку обсягу вивезення відходів та неналежного механізму контролю за побудинковим обліком вивезення сміття; відсутності чітких регламентованих вимог до створення схем прибудинкових територій житлових будинків; недотримання вимог законодавства в частині забезпечення документального підтвердження виконаних робіт; недостатньої ефективної системи внутрішнього контролю за наявністю первинних документів при формуванні тарифів тощо. |
Примітки: |
|