Дата створення запису: 07/19/2018
Об'ект перевірки
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Орган що здійснював перевірку:
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
Підстава для перевірки:Тип (вид, напрям) перевірки:
доручення голови Київської міської державної адміністрації Кличка В.В. від 10.10.2017 №35907Аудит відповідності
Тема перевірки:
оцінка процесу з дотримання та виконання вимог законодавства при формуванні нормативних/планових витрат, включених в 2017 році до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, функціонування системи внутрішнього контролю за відповідністю їх формування, дотримання актів законодавства з питань надання житлово-комунальних послуг і виконанням завдань, визначених положенням та актами законодавства, з метою виявлення ризиків, які негативно впливають на виконання функцій та завдань установи та підприємств, розробка рекомендацій та пропозицій, направлених на забезпечення належного та ефективного надання житлово-комунальних послуг, мінімізацію ризиків тощо.
Період що перевірявся:Дата здійснення перевірки:
З 01.01.2016 По 01.11.2017 З 19.10.2017 По 31.12.2107
Реквізити узагальнюючого документа:
Дата:Номер:
08.06.2018 070-5-13/41
Резюме за результатами перевірки:
Дослідження процесу формування нормативних/планових витрат, включених в 2017 році до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, було поведено в наступних розрізах: а) щодо відповідності діяльності Департаменту економіки та інвестицій і 10 Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва нормативно-правовим актам при формуванні нормативних/планових витрат, включених до тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій; б) щодо відповідності фактичних витрат Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва на надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій нормативним/плановим витратам, що враховані в тарифах на зазначені послуги. Станом на момент проведення аудиту обсяг діяльності Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва включав в себе наступні параметри обслуговування: - 8 334 будинків; - 39 477 тис. м2 площі будинків; - 32 288 тис. м2 приведеної прибудинкової території; - 84 ЖЕДів; - 1 74,6 тис. мешканців. В ході аудиту, за результатами проведених процедур, встановлено, що діяльність Департаменту економіки та інвестицій і Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва в частині тарифоутворення відповідає нормативно-правовим актам. Відхилень при формуванні нормативних/планових витрат, включених до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, та які призводять до їх завищення, не виявлено. Проте, відмічається, що при дослідженні питання з достовірного внесення вхідних показників, які покладені в основу формування тарифів в Керуючій компанії з обслуговування житлового фонду Святошинського району встановлено, що в результаті включення при формуванні тарифу сум відшкодування за користування спільними електромережами (електроенергію) занижено розмір складової тарифу «Витрати з технічного обслуговування та поточного ремонту мереж електропостачання та електрообладнання, систем ППА і ДВ, а також за наявності інших внутрішньобудинкових інженерних систем» на 11,4%. При досліджені питання щодо відповідності фактичних витрат Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду районів міста Києва на надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій нормативним/плановим витратам, що враховані в тарифах, виявлено ряд недоліків, що виникли внаслідок:  незабезпечення наповненості оптимальної кількості робітників основних виробничих професій, для надання якісних та своєчасних послуг з утримання будинків та прибудинкових територій;  надання пріоритетності використання коштів передбачених тарифом на поточні ремонти окремих будинків та відсутності графіку виконання поточних ремонтних робіт;  недосконалістю методології розрахунку обсягу вивезення відходів (за кількістю зареєстрованих мешканців);  недосконалості методології розрахунку обсягу вивезення відходів та неналежного механізму контролю за побудинковим обліком вивезення сміття;  відсутності чітких регламентованих вимог до створення схем прибудинкових територій житлових будинків;  недотримання вимог законодавства в частині забезпечення документального підтвердження виконаних робіт;  недостатньої ефективної системи внутрішнього контролю за наявністю первинних документів при формуванні тарифів тощо.
Примітки:

File Attachment Icon
Аудиторський звіт.pdf