Дата створення запису: 12/10/2018
Об'ект перевірки
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Орган що здійснював перевірку:
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
Підстава для перевірки:Тип (вид, напрям) перевірки:
п. 7 Плану роботи Департаменту на ІІ півріччя 2018 року, Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками комунальних коштів підзвітними виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 10.08.2007 № 1042.Аудит відповідності
Тема перевірки:
Оцінка діяльності установи щодо дотримання законодавства при проведенні процедури закупівель, укладанні та виконанні договорів.
Період що перевірявся:Дата здійснення перевірки:
З 01.01.2016 По 21.09.2018 З 10.08.2018 По 21.09.2018
Реквізити узагальнюючого документа:
Дата:Номер:
18.10.2018 070-5-13/63
Резюме за результатами перевірки:
На підставі виконання п. 7 Плану роботи Департаменту на ІІ півріччя 2018 року було проведено аудит відповідності щодо оцінки діяльності Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації щодо дотримання законодавства при проведенні процедури закупівель, укладанні та виконанні договорів. У результаті аудиту закупівель Управлінням освіти Голосіївського району на загальну суму 18 563,44 тис. грн виявлено фінансових порушень, що не призвело до втрат на загальну суму 6533,5 тис. гривень. Крім того, допущено неефективне використання ресурсів із оціночними втратами у розмірі 215,65 тис. гривень. Проведеним аналізом постачання продуктів харчування Управлінню освіти протягом 2017-2018 років було установлено, що основними постачальниками продуктів харчування за результатами відкритих торгів є ТОВ «Фірма «Фавор» – 39,90 відс. від загального об’єму, ПП «Ніка-1» – 28,16 відс., ТОВ «Руол Стандарт» – 7,52 відс.; за результатами допорогових закупівель: ФОП Громік В. В. – 42,77 відс., ПП «Ніка-1» – 24,39 відс., ТОВ «Руол Стандарт» – 23,84 відсотків. Середня кількість учасників протягом зазначеного періоду за результатами відкритих торгів – 2,74 учасника, в середньому за результатами допорогових закупівель – 1,47 учасника, що свідчить про недостатній рівень конкуренції серед постачальників. Управлінням не ведеться достатня робота щодо розширення конкурентного середовища серед учасників, систематично допускаються дискримінаційні вимоги при складанні документації конкурсних торгів. Під час проведення аудиту оцінки діяльності Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації щодо дотримання законодавства при проведенні процедури закупівель, укладанні та виконанні договорів виявлено порушення та недоліки, які негативно вплинули на загальний стан проведення закупівель, а саме: - не забезпечено максимальної економії та ефективності використання коштів під час виконання договору, що призвело до неефективного використання комунальних коштів з оціночними втратами, розрахунково, в розмірі 215,65 тис. грн (ПП «Ніка-1», ТОВ «Руол Стандарт», ТОВ «Стартрейдінг»); - поділено предмет закупівлі на частини, що призвело до уникнення проведення процедур відкритих торгів; - у документаціях допорогових закупівель та відкритих торгів встановлено вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; - допущено невідповідність умов договору умовам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції учасника-переможця; - не вірне визначення предмету закупівлі; - не визначено кількісні та вартісні показники додаткових угод до договорів.
Примітки:

File Attachment Icon
аудиторський звіт.pdf