Дата створення запису: 07/30/2015
Об'ект перевірки
Комунальне підприємство "Київпастранс"
Орган що здійснював перевірку:
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
Підстава для перевірки:Тип (вид, напрям) перевірки:
Рішення Київської міської ради від 25.12.2014 №734/734, протокольне доручення №3 Київради від 13.01.2015 №225-ПД-5 (додаток до протоколу №16 пленарного засідання ІІ сесії Київради VII скликання від 25.12.2014), Порядок здійсненя внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів підзвітними та підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (КМДА), затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 10.08.2007 №1042Аудит еффективності
Тема перевірки:
Оцінка діяльності КП "Київпастранс" щодо ефективності функціонування системи внутрішнього контролю, сткпеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах, ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання, якості надання адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства, а також ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань КП "Київпастранс"
Період що перевірявся:Дата здійснення перевірки:
З 01.01.2008 По 31.12.2014 З 19.01.2015 По 26.03.2015
Реквізити узагальнюючого документа:
Дата:Номер:
04.06.2015 070-5-07/19
Резюме за результатами перевірки:
1.65,0 млн. грн. - сума профінансованих закупівель, під час проведення яких виявлено порушення ЗУ "Про здійснення закупівель за державні кошти". 2.64,9 млн. грн. - сума використання коштів статутного фонду за напрямками, не передбаченими планом використання бюджетних коштів на 2013 рік. 3. 35,2 млн. грн. - сума втрат від сплати штрафних санкцій за 2013-2014 роки. 4. 29,8 млн. грн. - заборгованість із виплати зарплати станом на 31.12.14. 5. 18,9 млн. грн. - недоотримання фінансових ресурсів через не нараховані штрафні санкції та пеню всупереч умовам договорів за несвоєчасне постачання автобусів, тролейбусів, трамвайних вагонів, надання рекламних послуг, компенсацію витрат за реалізацію комбінованиї з КП "Київський метрополітен" проїзних квитків, капітального ремонту редукторів колісних пар, несврєчасну сплату орендних платежів. 6. 18,2 млн. грн. - сума неефективно використаних коштів через закупівлю тролейбусів у ТОВ "ЛАЗ" за завищиними цінами. 7. 16,2 млн. грн. - неперерахована сума до загального фонду міського бюджету протягом 2012-2014 років частини доходів від оренди (50%). 8. 15,6 млн. грн. - сума заниження балансової вартості активів через віднесення модернізації електропоїздів на витрати, а не на збільшення їх вартості. 9. 10,6 млн. грн. - сума неефективно витрачених коштів через бездіяльність у створенні технічних умов та трудових ресурсів для самостійного виконання робіт з капітального ремонту трамвайних вагонів, редукторів колісних пар. 10. 9,1 млн. грн. - недоотримано доходів працівниками підприємства через незастосування законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати при визначені місячної тарифної ставки. 11. 3,9 млн. грн. - неефекивне використання коштів через закупівлю палива по завищеним цінам. 12. 3,4 млн. грн. - втрата доходів від заниження орендних ставок. 13. 3,4 млн. грн. - сума дебіторської заборгованості, щодо повеонення якої не вживалися заходи. 14. 2,7 млн. грн. - збільшення збитку 2013 року через віднесення витрат 2012 року до витрат 2013 року. 15. 2,5 млн. грн. - сума витрат нібито на ремонт 46 автобусів та тролейбусів, які документально перебували на ремонті, але при цьому, за даними АСДУ, фактично виконували транспортну роботу на маршрутах підприємства. 16. 1,8 млн. грн. - втрата доходів від неотримання компенсацій через постачання неякісного палива. 17. 1,7 млн. грн. - незаконні витрати через збільшення суми договору та ціни за одиницю товару більше ніж на 10%. 18. 686,1 тис. грн. - втрата доходів від укоадання договорів "прихованої" оренди,ін.
Примітки:

File Attachment Icon
31725604_070-5-07-19_04.06.2015.pdf