Дата створення запису: 02/15/2017
Об'ект перевірки
Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Орган що здійснював перевірку:
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
Підстава для перевірки:Тип (вид, напрям) перевірки:
Доручення першого заступника голови КМДА від 20/12/16 №43082Аудит відповідності
Тема перевірки:
Відповідність діяльності Департаменту транспортної інфраструктури з окремих питань, пов’язаних з організацією дорожнього руху і паркувальння у місті Києві
Період що перевірявся:Дата здійснення перевірки:
З 01.01.2016 По 26.12.2016 З 22.12.2016 По 30.12.2016
Реквізити узагальнюючого документа:
Дата:Номер:
17.01.2017 070-5-07/1
Резюме за результатами перевірки:
На сьогоднішній день рішенням Київської міської ради від 02.07.2015 №667/1531 «Про внесення змін до таблиці №1 до додатка 5 до рішення Київської міської ради від 23 червня 2011 року №242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві та акцизного податку»» за КП «Київтранспарксервіс» закріплено 895 паркувальних майданчиків, загальною кількістю 39 706 машиномісць. Відповідно рішення Київської міської ради від 25.12.2008 №1051/1051 «Про Правила благоустрою міста Києва» (із змінами і доповненнями) особливі умови користування земельними ділянками, на яких розташовані спеціально обладнані та відведені місця, полягають у розробці та погодженні порядку схем організації дорожнього руху, згідно з якими у оператора виникає право надання платних послуг паркування транспортних засобів. Дослідження питання щодо порядку затвердження Департаментом транспортної інфраструктури (далі – Департамент) схем організації дорожнього руху на влаштування паркувальних майданчиків проведено шляхом вивчення 67 схем організації дорожнього руху (далі – ОДР) на 3036 машиномісць (далі м/м) (7%), які КП «Київтранспарксервіс» направив на затвердження до Департаменту протягом 2016 року, і які станом на 26.12.2016 року: - 22% затверджені (15 схем ОДР на 784 м/м); - 30% відмовлено у затверджені (20 схем ОДР на 841м/м); - 48% перебувають у стадії розгляду (32 схеми ОРД на 1249 м/м). В ході аудиту встановлено, що організація та провадження діяльності із забезпечення погодження схем ОДР між Департаментом і КП «Київтранспарксервіс» є неузгодженою і низькоефективною, внаслідок: - неналежної організації та контролю процесу з боку Департаменту; - неякісної роботи з боку КП «Київтранспарксервіс». Робота Департаменту транспортної інфраструктури з організації, координації та контролю за дотриманням норм законодавства при забезпеченні погодження схем ОДР не відповідає критеріям ефективності та якості, і потребує вдосконалення Зокрема: Департаментом не визначені чіткі критерії вимог до КП «Київтранспарксервіс» щодо формату документів, які необхідно надавати разом із схемою ОДР на влаштування спеціально обладнаних майданчиків, що призводить до відтермінування затвердження схем ОДР, а саме відсутні: - перелік осіб, достатній для підписання акту обстеження відповідної території; - розмір масштабу топографічних зйомок паркувального майданчика; - термін дії витягу з бази даних міського земельного кадастру; - строк подачі схеми ОДР на затвердження після узгодження його з Управлінням превентивної діяльності головного управління Національної поліції в м. Києві тощо. відсутні регламентовано визначені строки та етапи опрацювання схем ОДР, що призводить до затягування їх погодження та порушення термінів опрацювання документів, визначених п.197 розділу III Інструкції з діловодства в структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), районних в місті Києві державних адміністраціях. У Департаменті перебувають схеми ОДР на стадії розгляду в середньому протягом 60 робочих днів, мінімально – 2 робочих дня, максимально – 198 робочих дня. Термін опрацювання документів, що передбачений Інструкцією з діловодства – 30 календарних днів. відсутній єдиний підхід до розгляду та затвердження схем ОДР, а саме, в окремих випадках: - за неповного пакету документів (додатків) схеми затверджуються; - за наявності всього пакету документів (додатків) схеми тривалий час (більше 6 місяців) не затверджуються. не здійснюється належний контроль на стадіях підготовки документів (погодження схем ОДР) та експлуатації паркувальних майданчиків. Протягом 2016 року працівниками відділу організації дорожнього руху та паркування Департаменту всупереч п.3 Положення про Відділ не проводились документально фіксовані перевірки та обстеження паркувальних майданчиків. Робота КП «Київтранспарксервіс» з організації експлуатації місць платного паркування транспортних засобів є неякісною та не продуктивною і потребує вдосконалення Зокрема: здійснюється непланомірна та несистемна робота щодо організації місць платного паркування. Протягом 2016 року КП «Київтранспарксервіс» на затвердження до Департаменту направило 67 схем ОДР на 3219 машиномісць, при цьому, у квітні місяці 2016 року не було направлено жодної схеми, а найбільше – 14 схем на 484 м/м у листопаді 2016 року. подаються до Департаменту транспортної інфраструктури неповні пакети документів необхідних, відповідно до вимог Департаменту, для опрацювання та затвердження схем ОДР. Встановлено, що із 32 схем ОДР, які знаходяться на стадії розгляду в Департаменті, жодна не містить повного пакету документів, передбачених вимогами Департаменту. здійснюється подача до Департаменту неякісної та некоректної інформації, яка потребує додаткового опрацювання. У 18 схемах ОДР, по яким Департаментом відмовлено у затвердженні, виявлені випадки, коли: - у 50% порушено вимоги Інструкції з діловодства КМДА, а саме, використано факсимільне відтворення підпису посадової особи на документах; - у 10% схеми не погоджені з Управлінням превентивної діяльності головного управління Національної поліції в м. Києві; - у 10% випадках схеми не відповідає фактичному розташуванню транспортних засобів; - схеми ОДР потребують погодження з РДА, із зазначенням реальної кількісті машиномісць; - графічно не відображено та не зазначено розмір паркувального місця; - відсутній необхідний комплект документів тощо. Крім того в окремих випадках у схемах ОДР зазначена кількості машиномісць, яка не відповідає даним таблиці №1 додатку №5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 №242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві та акцизного податку» (зі змінами); в електронній системі «АСКОД» практично у всіх випадках не прикріпляються скановані додатки до супровідних листів, якими направляються до Департаменту на затвердження схеми ОДР, що ускладнює роботу та оцінку якості підготовки документів і призводить до порушення вимог п.44 Порядку роботи з документами в інформаційно- телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» у виконавчому органі Київської міської ради (КМДА), районних в місті Києві державних адміністраціях, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 28.12.2012 №2368. не враховуються зауваження Департаменту щодо повноти та якості подачі документів на затвердження схем ОДР, - здійснюються подачі документи повторно без коригування зауважень. не здійснюється належний контроль за діяльністю майданчиків для паркування. До аудиту не надана інформація щодо встановлення протягом 2016 року випадків наявності на паркувальних майданчиках більшої кількості машиномісць ніж передбачено договорами. При цьому, в листопаді-грудні місяцях 2016 року працівниками районних державних адміністрацій при обстеженях виявлені перевищення машиномісць на закріплених за КП «Київтранспарксервіс» паркувальних майданчиках на 7 599 м/м та розміщення СТО, АГЗП, шиномонтажів та автомийок на 38 паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс». Відмічається неналежна робота КП «Київтранспарксервіс» протягом року із збільшення кількості паркувальних майданчиків та машиномісць, що негативно впливає на дохід підприємства, а саме: - не внесено змін до додатку №5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 №242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві та акцизного податку» (зі змінами) в частині збільшення кількості паркувальних майданчиків і машиномісць; - не внесені зміни (коригування) до вказаного рішення щодо збільшення кількості машиномісць на вже діючих майданчиках. Аналіз отриманої в ході аудиту інформації свідчить про необхідність вжиття заходів щодо покращення організації підготовки і затвердження схем ОДР, шляхом розробки та впровадження алгоритму процесів із зазначенням чітких критеріїв планування роботи, термінів їх виконання, здійснення контрольних функцій тощо.
Примітки:

File Attachment Icon
Звіт ДТІ.PDF