Оцінка діяльності управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківського району м. Києва, як служби замовника, щодо дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів під час виконання робіт з капітального ремонту спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій на вул. Мельникова, 39 |
Під час проведення відповідності аудиту діяльності управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської РДА як служби замовника, щодо дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів під час виконання робіт з капітального ремонту спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій на вул. Мельникова, 39 із залученням спеціалістів КП «Київекспертиза» виявлені наступні порушення, а саме: - замість процедури відкритих торгів, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197-VII, Управлінням проведено допорогову закупівлю через «Систему електронних закупівель» з ціновою пропозицією в 1496,340 тис. грн та укладено договір з ТОВ «Лекс» на здійснення капітального ремонту спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій на вул. Мельникова, 39 від 09.03.2016 №В-7 на суму 1488,340 тис. грн, що призвело до порушення вимог ч. 1,5 ст. 2 та розділу ІV Закону; - відповідно до висновку КП «Київекспертиза» від 21.12.2016 № 070-01/829 загальна сума перевірених виконаних робіт за укладеним договором підряду з ТОВ «Лекс» від 09.03.2016 № В-7 за період з травня по жовтень 2016 року по зазначеному об’єкту склала 1382,667 тис. грн. В результаті допущеного завищення вартості виконаних робіт Управлінням зайво перераховано підрядній організації ТОВ «Лекс» коштів міського бюджету на загальну суму 93,993 тис. грн, що призвело до оціночних фінансових втрат на зазначену суму. Зазначене завищення виконаних робіт призвело до порушення вимог пункту 1 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-ХІV, Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 2.13 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88 в частині достовірності відображення інформації в первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку та у фінансовій звітності; - внаслідок встановленого завищення вартості фактично виконаних робіт на суму 93,993 тис. грн, в т.ч. глави 1-9 зведеного кошторисного розрахунку – 77,754 тис. грн, Управлінням завищено видатки на утримання служби замовника в сумі 1,944 тис. грн, що призвело до порушення вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV, п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, де йдеться що вартість витрат з утримання служби замовника становить 2,5 % від обсягу виконаних робіт (від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку). Таким чином, в результаті допущеного завищення вартості та обсягів виконаних робіт Управлінням містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської РДА зайво перераховано підрядній організації коштів міського бюджету та завищено видатків на утримання служби замовника на загальну суму 95,937 тис. грн (в т.ч. ТОВ «Лекс» - 93,993 тис. грн, утримання служби замовника – 1,944 тис. грн), що призвело до фінансових втрат на зазначену суму. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок про неналежний контроль з боку осіб, відповідальних за проведення процедур закупівель за державні кошти, та осіб, що склали і підписали акти приймання виконаних будівельних робіт. |