Дата створення запису: 07/31/2017
Об'ект перевірки
Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Орган що здійснював перевірку:
Зовнішній контролюючий орган
Підстава для перевірки:Тип (вид, напрям) перевірки:
Згідно з планом роботи відділу внутрішнього фінансового контролю та аудиту на І пвріччя 2017 рокуАудит відповідності
Тема перевірки:
Оцінка діяльності установи щодо законності та достовірності фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку, дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів, з питань стану збереження активів, стосовно законності та ефективності використання бюджетних коштів та коштів від основної діяльності
Період що перевірявся:Дата здійснення перевірки:
З 01.01.2014 По 09.06.2017 З 26.04.2017 По 09.06.2017
Реквізити узагальнюючого документа:
Дата:Номер:
14.06.2017 3
Резюме за результатами перевірки:
Резюме (основні висновки та рекомендації): аудиторами групи оцінено діяльність установи щодо законності та достовірності фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку, дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів з питань стану збереження активів, стосовно законності та ефективності використання бюджетних коштів та коштів від основної діяльності, розроблено рекомендації та пропозиції, направлені на покращення стану фінансово-бюджетної дисципліни, ведення бухгалтерського обліку тощо. В ході аудиту було досліджено: стан виконання кошторису за касовими видатками за період, що підлягав аудиту, доцільність та ефективність використання бюджетних коштів та коштів від основної діяльності, виконання умов договорів на закупівлю робіт та послуг, дотримання законодавства при встановленні посадових окладів, тарифних ставок та надбавок, виплаті премій, відповідність дебіторської та кредиторської заборгованості за наявними на об’єкті контролю документами, правильність ведення бухгалтерського обліку, стан збереження та використання активів та майна тощо. За результатами аудиту зроблено висновок, що ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності здійснюється в Музеї відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV з окремими порушеннями, зазначеними у відповідних розділах Звіту. Фінансова звітність в цілому є достовірною та підтверджується первинними документами. Окремими порушеннями та недоліками у фінансово-господарській діяльності Музею за результатами проведення аудиту є: - в порушення вимог п. 8 ст. 7, ст. 119 та п. 24 ст. 116 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 р. № 2542-ІІІ та Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, Музеєм здійснено використання коштів по загальному фонду бюджету м. Києва по КФК 110202 КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на загальну суму 24878,45 грн. всупереч їх цільовому призначенню; - в порушення вимог Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 та п. 1.3, п. 1.16 ст. 116 Бюджетного кодексу України Музеєм були включені видатки на заробітну плату та нарахування на неї, не зумовлені потребою (включення до розшифровок показників кошторисів видатків на оплату посадових окладів, які фактично були постійно вакантними і не заповнювалися Музеєм), що призвело до завищення обсягу бюджетних призначень по загальному фонду бюджету м. Києва та зайвих витрат коштів на оплату праці за 2014-2017 роки по КФК 110202 (з 01.01.2017 - 2414070) «Музеї і виставки» на загальну суму 49035,46 грн (в т.ч.: по КЕКВ 2111 «Заробітна плата» – 40193,0 грн та по КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» – 8842,46 грн). - при нарахуванні та виплаті працівникам Музею заробітної плати було зайво виплачено коштів місцевого бюджету та завдано матеріальної шкоди на загальну суму (з нарахуваннями) 19675,72 грн. (лікарняні – 1386,69 грн., надбавка за складність і напруженість – 18289,03 грн.); - недонараховано заробітної плати працівникам Музею в частині виплати доплати за вислугу років на загальну суму 3544,15 грн; - встановлено випадки, коли матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань виплачувалася у розмірах нижчих ніж 100 % посадового окладу, в той час, як у кошторисних призначення на 2015-2016 роки дана матеріальна допомога була запланована в розмірі 100 % посадового окладу на кожного штатного працівника, який мав право на її отримання; - ряд посадових інструкцій працівників за своєю формою є застарілими, а за змістом не відповідають напрямкам діяльності Музею та вимогам до них, передбаченим Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників № 81 «Культура і мистецтво», затвердженим наказом Міністерства культури і мистецтв України від 14.04.2000 № 168, погодженим з Міністерством праці та соціальної політики України в частині освіти, досвіду роботи та наявності наукових праць; - лишки товарно-матеріальних цінностей, які не обліковувалися на відповідних рахунках бухгалтерського обліку Музею, на загальну суму 93 338,00 грн; - порушено вимоги абзацу 4 пункту 1.5 (до 04.09.2015 – пункт 1.6) Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 07 липня 1999 року № 452, а саме встановлені факти постійного перештамповування ціни квитків на підставі виданих директором Музею наказів; - порушено вимоги пункту 5 рішення Київської міської ради від 19 липня 2005 року № 816/3391 «Про затвердження Порядку списання основних засобів з балансів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва», а саме ряд списаних товарно-матеріальних цінностей не були утилізовані; - в порушення рішення Київської міської ради від 23 липня 2015 року № 764/1628 «Про затвердження Положення про впровадження та експлуатацію в місті Києві пілотного проекту системи електронних закупівель» договори на ремонтні роботи (послуги) у 2015 році були укладені Музеєм без застосування конкурсних процедур по відбору постачальників послуг; - встановлено окремі випадки недотримання Музеєм у 2016 році вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Рекомендовано керівництву Музею: - забезпечити усунення порушення, пов’язаного з нецільовим використанням коштів загального фонду бюджету м. Києва по КЕКВ 2240 на загальну суму 24878,45 грн., відповідно до п. 1.4 ст. 117 Бюджетного кодексу України; - забезпечити відшкодування до бюджету міста Києва зайво виплачені коштів на заробітну плату та нарахування на неї у сумі 19685,72 грн; - забезпечити усунення порушення пов’язаного з завищенням обсягу бюджетних призначень по загальному фонду бюджету м. Києва та зайвих витрат коштів на оплату праці за 2014-2017 роки по КФК 110202 (з 01.01.2017 - 2414070) «Музеї і виставки» на загальну суму 49035,46 грн; - дотримуватись вимог Порядку складання, розгляду, затвердження та основними вимогами до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 та Бюджетного кодексу України при плануванні кошторисних призначень та внесенні до них змін в частині законності та правильності проведення розрахунків, доцільності запланованих видатків бюджету та недопущення прийняття в кошторисах сум, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями; - переглянути реальні потреби на оплату праці за рахунок бюджетних коштів із врахуванням наявних постійних вакантних посад; проаналізувати та переглянути штатний розпис щодо доцільності перебування в ньому посад, які тривалий час залишаються вакантними та вивести з нього посади в наявності яких немає виробничої необхідності; - забезпечити дотримання напрямків витрат на заробітну плату (матеріальної допомоги на оздоровлення, матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань), у розмірах, затверджених розрахунками до кошторисів; - забезпечити приведення посадових інструкції працівників Музею у відповідність до вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників № 81 «Культура і мистецтво», затвердженого наказом Міністерства культури і мистецтв України від 14.04.2000 № 168, погодженого з Міністерством праці та соціальної політики України; - при наданні платних послуг, у тому числі і при продажу квитків, встановити та використовувати реєстратори розрахункових операцій відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг». - з метою зменшення навантаження на бюджет та збільшення власних доходів розширити спектр та види надання платних послуг, передбачених Статутом Музею та Переліком платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 12 грудня 2011 року № 1271. При визначенні вартості платних послуг дотримуватися вимог Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності, затвердженого спільним наказом Міністерства культури України, Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 № 1004/1113/1556; - у найкоротший термін провести виготовлення бланків квитків відповідно до вимог Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 07 липня 1999 року № 452, або встановити та використовувати реєстратор розрахункових операцій відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» при продажу квитків; - у найкоротший термін провести утилізацію списаних товарно-матеріальних цінностей або взяти їх на бухгалтерський облік; - врахувати інші рекомендації та зауваження, зазначені в Аудиторському звіті.
Примітки:

File Attachment Icon
Аудит звіт Музею народного декоративного мистецтва 2017 (1).pdf