Партнерам
Логин:
Пароль:
Забули пароль?
Реєстрація
Звернення громадян
 

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: 01044, Київ, вул. Хрещатик, 36.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Hide details for Зразок звернення:Зразок звернення:
                        Директору Департаменту
                        внутрішнього фінансового
                        контролю та аудиту ВО КМР КМДА

                        Прізвище, ім'я, по батькові заявника.
                        Домашня адреса заявника,
                        телефон
                        (необов'язково)

Заява / клопотання / скарга / пропозиції

Звернення пишеться в довільній формі, де викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Підпис

Дата


* До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також копії інших документів, необхідних для розгляду скарги.
© 1991-2024 Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМР(КМДА). Використання матерiалiв порталу http://kyivaudit.gov.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-ресурсiв - гiперпосилання). Розробка та впровадження: ТОВ "Віадук-Інформ" © 2024 р